Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2006, 17:49   #4941
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat bij grondige analyse hun "feiten" waardeloos blijken. D?*?*rom verliezen ze hun geduld.
Ze verliezen hun geduld omdat verstandige mensen als jij niet in staat zijn de ECHTE leugen, de ECHTE conspiracy (nl de cover up) te doorprikken, ondanks de bergen aan onomstootbaar bewijs. En zodoende zijn "jullie" het die een eerlijk diepgaand onderzoek (inzake 9-11) in de weg staan...

Als je nu nog steeds de officiële versie kan geloven (van 9 -11) dan is er meer met de kritische zin van de disbeliever mis dan met deze van de believers. Er zijn meer bewijzen dat de officiele versie NIET klopt dan dat er bewijzen zijn dat de officiele versie klopt....
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 17:56   #4942
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja want de "feiten" die Charlie Sheen aanbrengt zijn nieuw, en nog nooit weerlegd!
Dat maakt het nou net zo mooi. Sheen haalt niet één argument aan dat hier op dit forum nog niet is vernoemd. Hij stelt in vraag ... net zoals wij.

En toch zet het in de VS alles op stelten.

Wij kunnen ons nu niet voorstellen wat de gevolgen zijn op korte en middenlange termijn maar één ding is zeker: Een aantal posters op dit forum gaan heel zwaar in het zand bijten.
Oud 26 maart 2006, 18:05   #4943
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ze verliezen hun geduld omdat verstandige mensen als jij niet in staat zijn de ECHTE leugen, de ECHTE conspiracy (nl de cover up) te doorprikken, ondanks de bergen aan onomstootbaar bewijs. En zodoende zijn "jullie" het die een eerlijk diepgaand onderzoek (inzake 9-11) in de weg staan...

Als je nu nog steeds de officiële versie kan geloven (van 9 -11) dan is er meer met de kritische zin van de disbeliever mis dan met deze van de believers. Er zijn meer bewijzen dat de officiele versie NIET klopt dan dat er bewijzen zijn dat de officiele versie klopt....
Inderdaad, mar toch weigeren ze het te accepteren omdat het niet past binnen het beeld dat ze van de realiteit hebben. Firestone beroept zich altijd op logica en feiten, maar het is net zij die problemen heeft met deftig te redeneren en de hoeveelheid aan feiten te zien voor wat ze zijn.
Oud 26 maart 2006, 18:09   #4944
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, mar toch weigeren ze het te accepteren omdat het niet past binnen het beeld dat ze van de realiteit hebben. Firestone beroept zich altijd op logica en feiten, maar het is net zij die problemen heeft met deftig te redeneren en de hoeveelheid aan feiten te zien voor wat ze zijn.
Het is net haar logica (of net het gebrek er aan) dat er voor zorgt dat ze angstig blijft vastkleven aan haar geloof.
Oud 26 maart 2006, 18:10   #4945
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Dreigement?
Waar blijft uw 4-de inhoudsloze post?
Oud 26 maart 2006, 18:37   #4946
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Waar blijft uw 4-de inhoudsloze post?
Hier:

Voor, tijdens en na '9/11' was ik actief op het Community-forum van CNN. Vele vragen werden gesteld, vele antwoorden gegeven. Maar het belangrijkste: Er waren veel roddels en complottheoriëen. Ik zie ze op dit forum allemaal terugkomen. Ik vraag mij echt af wat er nu allemaal zo nieuw aan is.

(De joden/zionisten, vrijmetselaars, jezuïten, bolsjewieken zijn echt allemaal aan bod geweest. En niet alleen in dit 'complot'.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 19:41   #4947
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Hier:

Voor, tijdens en na '9/11' was ik actief op het Community-forum van CNN. Vele vragen werden gesteld, vele antwoorden gegeven. Maar het belangrijkste: Er waren veel roddels en complottheoriëen. Ik zie ze op dit forum allemaal terugkomen. Ik vraag mij echt af wat er nu allemaal zo nieuw aan is.

(De joden/zionisten, vrijmetselaars, jezuïten, bolsjewieken zijn echt allemaal aan bod geweest. En niet alleen in dit 'complot'.
Proficiat met uw overtuiging ... U hebt het echter aan het verkeerde eind ... maar daar zal enkel de toekomst U op wijzen.

Men moet geen complottheorieën uitwerken, gewoon kijken naar wat er echt gebeurd is en vergelijken met wat de Amerikaanse beau monde ons heeft trachten op te spelden.
9/11 is as inside as can be!
Oud 26 maart 2006, 22:36   #4948
exodus

Standaard

De 2de keer Jones op CNN kwam was echt wel goed. Hij begon zelfs over de NWO enzo.

Zulke onderwerpen krijgen toch meer en meer aandacht, niettegenstaande dat sommigen misleiden het als absolute zever beschouwen.
Oud 26 maart 2006, 23:09   #4949
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op een discussieforum wordt je geconfronteerd met mensen die anders dan jij denken. Dat is de bedoeling van een discussieforum.
Maar de believers kunnen andere visies niet aan, ze "verliezen hun geduld", zoals je zelfs zegt. Ze kunnen de redelijke confrontatie met tegenargumenten niet aan, en beginnen te schimpen, of eindeloos hun mantra's, citaten ed te herhalen. Discussiëren doen ze nooit, op tegenargumenten gaan ze nooit in. Tegenbewijzen negeren ze ronduit.

Citaat:
Dat is wat jij gelooft. Noch op dit forum, noch elders, zijn de believers er in geslaagd het niveau van loze beweringen, verzinsels, contextloze citaten en pseudo-historische constructies te overstijgen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 maart 2006 om 23:10.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 23:16   #4950
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Dat de believers geen sceptici zijn, maar gewoon believers, bewijzen ze zelf.

Op 3/3/06 schrijft de meest "rationele" der believers:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Onze simpele is hier nog eens.
Zeg nu eens, WAAR staat hier ergens MIJN conspiracytheorie, en WAAR heb ik ooit geclaimd BEWIJZEN te hebben voor een alternatieve theorie?????
De enige "theorie" die je mij hier hebt horen verkondigen, is dat de officiele theorie NIET klopt, dat er leugens in zitten en een hele hoop tegenstrijdigheden en daar zijn wél bewijzen voor.
Dus wat moet je nu eigenlijk?
En iets later:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
...

Hoever ikzelf sta?
1. Ik ben voor de volle 100% overtuigd dat 9/11 een inside job was.
2. Ik wéét dat bepaalde Neocons dromen van werelddominantie,(dat is overigens geen geheim) en dat sommigen van hen betrokken zijn bij de conpiracy van 9/11.

...
Geen bewijzen hebben, en toch voor 100% overtuigd zijn. Een betere definitie van een believer is er niet!
Oud 26 maart 2006, 23:27   #4951
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is wat jij gelooft. Noch op dit forum, noch elders, zijn de believers er in geslaagd het niveau van loze beweringen, verzinsels, contextloze citaten en pseudo-historische constructies te overstijgen.
Goed, jij die graag met academici wil uitpakken:

Wat denk je dan van Prof Dr. Griffin? Is zijn anderhalf uur lange voordracht voor de Unief van Wisconsin ook vol verzinsels? Een man die heel duidelijk zijn huiswerk gedaan heeft en heel zijn academische carriere op het spel zet??

http://www.911blogger.com/2005/04/pr...n-madison.html

Begin daar al eens mee: anderhalf uur...Juist wat jij wil: duidelijke, logische, rationele, wel gefundeerde en gedocumenteerde analyse van het officiele verhaal en de leugens, hyaten, cover ups die in de officiele versie zitten.

Als je klaar bent... ik heb er nog zo enkele in petto...
Oud 26 maart 2006, 23:31   #4952
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed, jij die graag met academici wil uitpakken:

Wat denk je dan van Prof Dr. Griffin? Is zijn anderhalf uur lange voordracht voor de Unief van Wisconsin ook vol verzinsels? Een man die heel duidelijk zijn huiswerk gedaan heeft en heel zijn academische carriere op het spel zet??

http://www.911blogger.com/2005/04/pr...n-madison.html

Begin daar al eens mee: anderhalf uur...Juist wat jij wil: duidelijke, logische, rationele, wel gefundeerde en gedocumenteerde analyse van het officiele verhaal en de leugens, hyaten, cover ups die in de officiele versie zitten.

Als je klaar bent... ik heb er nog zo enkele in petto...
Maak je geen illusies Straddle, Stone weigert dit soort video footage te bekijken ... maar bedankt voor de link!
Oud 26 maart 2006, 23:41   #4953
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maak je geen illusies Straddle, Stone weigert dit soort video footage te bekijken ... maar bedankt voor de link!
Als ze dit weigert te bekijken, dan gaat ze zwaar in de fout en is de discussie meteen afgelopen.

Als wij het zeggen dat het officiele 9-11 verhaal een cover up is, is het zever en verzinsels... Wat als enkele academici het zeggen?

Ik ben nog maar net begonnen... ik heb er nog een hele resem klaar...
Oud 27 maart 2006, 00:30   #4954
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ze dit weigert te bekijken, dan gaat ze zwaar in de fout en is de discussie meteen afgelopen.

Als wij het zeggen dat het officiele 9-11 verhaal een cover up is, is het zever en verzinsels... Wat als enkele academici het zeggen?

Ik ben nog maar net begonnen... ik heb er nog een hele resem klaar...
Ik had hem al gezien, maar een hele tijd geleden en het is en blijft een sterke monoloog. In een verleden heeft stonetje nog gedweept met het feit dat één of andere theoloog niets heeft te zeggen of controlled demolition, militaire wetenswaardigheden, ...

Post maar links, the more the better
Oud 27 maart 2006, 01:20   #4955
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Proficiat met uw overtuiging ... U hebt het echter aan het verkeerde eind ... maar daar zal enkel de toekomst U op wijzen.

Men moet geen complottheorieën uitwerken, gewoon kijken naar wat er echt gebeurd is en vergelijken met wat de Amerikaanse beau monde ons heeft trachten op te spelden.
9/11 is as inside as can be!
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 08:13   #4956
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had hem al gezien, maar een hele tijd geleden en het is en blijft een sterke monoloog. In een verleden heeft stonetje nog gedweept met het feit dat één of andere theoloog niets heeft te zeggen of controlled demolition, militaire wetenswaardigheden, ...

Post maar links, the more the better
Bekijk toch alles altijd niet links...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 09:07   #4957
exodus

Standaard

Wat hebben we gezegd over het rode kruis en de rampen, geef je geld er niet aan want het zijn NWO front organisaties...

[SIZE=4]Red Cross, Humane Society Under Investigation[/SIZE]

Jacqueline L. Salmon / Washington Post | March 26 2006

Flashback: Don't Give Your Hurricane Donations to the American Red Cross

The Louisiana attorney general has launched inquiries into two of the country's best-known charities -- the American Red Cross and the Humane Society of the United States -- after receiving complaints that they misused some of the millions of dollars they raised in the fall to help the human and non-human victims of Hurricane Katrina.
Oud 27 maart 2006, 11:07   #4958
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht

Die eerste twee ken ik niet. De laatste een beetje. Van zodra ik dat boek in originele Franse versie (of Nederlandse vertaling) kan vinden zal ik het zeker lezen.
Alhoewel, als ik mag ingaan op de inhoudstabel, zal hij met verdomd goede bewijzen moeten afkomen
De eerste 2 zijn veel interessanter;de eerste nog meer dan de tweede;omdat het aantoont hoe een hele selecte elite hele naties controleert via de centrale banken(echte aanraders!Nieuwe werelden gaan open).De derde heb ik vooral voor de algemene overvieuw van wat ze precies zijn aangeschaft (de geschiedenis en zo).Ik wilde deze of Vaticanassassins versie III;maar ik heb Vaticanassassins I doorgenomen maar vind Phelps benadering eerder weerzinwekkend;bovendien is het boek denk ik nog niet uit en het kost 30$ of zo (echter zit het boek van Edmund Paris er ook bij met nog 13 andere over het onderwerp;maar op cd-rom)

Het boek van Edmund Paris was neem ik aan orspronkelijk in het Frans;dus ergens is het wel te vinden denk ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Links
Allez....ik ook.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 maart 2006 om 11:09.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 13:16   #4959
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens jou is er dus geen verschil tussen verstand en wijsheid?
Volgens jou is dat dus de conclusie van wat ik schreef?
Oud 27 maart 2006, 13:31   #4960
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar Bekijk bericht
Hoe dan ook, het is aardig om zien hoe zelfs Hollywood ( velen zullen misschien volgen ? ) de officiële theorie in vraag lijken te stellen, bovendien een klankbord als CNN krijgt ...
Het is vooral aardig om te zien hoe Charlie Sheen plots wordt omgetoverd tot "credible witness" van de pro 9/11 conspiracy mob, laat staan dat hij ineens heel Hollywood zou belichamen..

http://www.femalefirst.co.uk/celebrity/32342004.htm

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be