![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4941 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je nu nog steeds de officiële versie kan geloven (van 9 -11) dan is er meer met de kritische zin van de disbeliever mis dan met deze van de believers. Er zijn meer bewijzen dat de officiele versie NIET klopt dan dat er bewijzen zijn dat de officiele versie klopt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4942 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En toch zet het in de VS alles op stelten. Wij kunnen ons nu niet voorstellen wat de gevolgen zijn op korte en middenlange termijn maar één ding is zeker: Een aantal posters op dit forum gaan heel zwaar in het zand bijten.
![]() |
![]() |
#4943 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4944 | |
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4945 |
|
![]() Waar blijft uw 4-de inhoudsloze post?
![]() |
#4946 |
|
![]() Hier:
Voor, tijdens en na '9/11' was ik actief op het Community-forum van CNN. Vele vragen werden gesteld, vele antwoorden gegeven. Maar het belangrijkste: Er waren veel roddels en complottheoriëen. Ik zie ze op dit forum allemaal terugkomen. Ik vraag mij echt af wat er nu allemaal zo nieuw aan is. (De joden/zionisten, vrijmetselaars, jezuïten, bolsjewieken zijn echt allemaal aan bod geweest. En niet alleen in dit 'complot'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4947 | |
|
![]() Citaat:
Men moet geen complottheorieën uitwerken, gewoon kijken naar wat er echt gebeurd is en vergelijken met wat de Amerikaanse beau monde ons heeft trachten op te spelden. 9/11 is as inside as can be!
![]() |
![]() |
#4948 |
|
![]() De 2de keer Jones op CNN kwam was echt wel goed. Hij begon zelfs over de NWO enzo.
![]() Zulke onderwerpen krijgen toch meer en meer aandacht, niettegenstaande dat sommigen misleiden het als absolute zever beschouwen.
![]() |
![]() |
#4949 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de believers kunnen andere visies niet aan, ze "verliezen hun geduld", zoals je zelfs zegt. Ze kunnen de redelijke confrontatie met tegenargumenten niet aan, en beginnen te schimpen, of eindeloos hun mantra's, citaten ed te herhalen. Discussiëren doen ze nooit, op tegenargumenten gaan ze nooit in. Tegenbewijzen negeren ze ronduit. Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 maart 2006 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4950 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de believers geen sceptici zijn, maar gewoon believers, bewijzen ze zelf.
Op 3/3/06 schrijft de meest "rationele" der believers: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#4951 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat denk je dan van Prof Dr. Griffin? Is zijn anderhalf uur lange voordracht voor de Unief van Wisconsin ook vol verzinsels? Een man die heel duidelijk zijn huiswerk gedaan heeft en heel zijn academische carriere op het spel zet?? http://www.911blogger.com/2005/04/pr...n-madison.html Begin daar al eens mee: anderhalf uur...Juist wat jij wil: duidelijke, logische, rationele, wel gefundeerde en gedocumenteerde analyse van het officiele verhaal en de leugens, hyaten, cover ups die in de officiele versie zitten. Als je klaar bent... ik heb er nog zo enkele in petto... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4952 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4953 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als wij het zeggen dat het officiele 9-11 verhaal een cover up is, is het zever en verzinsels... Wat als enkele academici het zeggen? Ik ben nog maar net begonnen... ik heb er nog een hele resem klaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4954 | |
|
![]() Citaat:
Post maar links, the more the better
![]() |
![]() |
#4955 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4956 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4957 |
|
![]() Wat hebben we gezegd over het rode kruis en de rampen, geef je geld er niet aan want het zijn NWO front organisaties...
[SIZE=4]Red Cross, Humane Society Under Investigation[/SIZE] Jacqueline L. Salmon / Washington Post | March 26 2006Flashback: Don't Give Your Hurricane Donations to the American Red Cross The Louisiana attorney general has launched inquiries into two of the country's best-known charities -- the American Red Cross and the Humane Society of the United States -- after receiving complaints that they misused some of the millions of dollars they raised in the fall to help the human and non-human victims of Hurricane Katrina.
![]() |
![]() |
#4958 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Het boek van Edmund Paris was neem ik aan orspronkelijk in het Frans;dus ergens is het wel te vinden denk ik. Allez....ik ook.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 maart 2006 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4959 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens jou is dat dus de conclusie van wat ik schreef?
![]() |
#4960 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.femalefirst.co.uk/celebrity/32342004.htm
![]() |