![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4962 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer begrijpend lezen mens, ik vráág om 'n voorbeeld, citaat van 'n 'uitspraak, daad' waarvoor veroordeeld werd.
Ik krijg 'n link, daarna wordt 'n ellenlang citaat geplaatst. Blijkbaar was 't minder moeite om dat ellenlange arrest te plaatsen, dan enkele voorbeeld waarvoor veroordeeld werd, en waarom? Omdat 'n veroordeling voor die uitspraken te gek voor woorden is, want dan kan bij manier van spreken de hele wereld veroordeeld worden voor 'racisme', als er dingen die niet ontkend kunnen worden, aangeklaagd worden! Daarom, en net daarom dat hij 't lef niet had, de uitspraken die gedaan werden en waarvoor veroordeeld werd, te plaatsen. Omdt; " VB is veroordeeld voor racisme" natuurlijk veel beter klinkt dan de 'gewraakte' uitspraken er bij te plaatsen, omdat dan de onzinnigheid ervan zou aangetoond zijn! Dìt begrijp je waarschijnlijk ook niet? 't Was mijn bedoeling om de Raf, die steeds groot loopt te verkondigen, zèlf eens de 'bewijzen' te laten leveren, �*ls 't om ècht plat racisme zou gaan, zou hij niet verlegen zitten om hetgeen 'gezegd, gedaan, verklaard' werd, te pas en onpas hier neer te plempen, net als zijn; "Ze zijn voor racisme veroordeeld".
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 maart 2012 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4964 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je beweert eerst dat die voorbeelden er niet staan, en wat later dat ze er wel staan. Citaat:
Op woensdag 21 april 2004 heeft het Hof van Beroep drie vzw's verbonden aan het Vlaams Blok veroordeeld voor inbreuk op artikel 3 van de Wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde door racisme of xenofobie ingegeven daden, namelijk het “behoren tot” en “medewerking verlenen aan” een groep of vereniging die in het openbaar kennelijk en herhaaldelijk discriminatie of segregatie bedrijft of verkondigt, te weten de politieke partij Vlaams Blok.http://www.mensenrechten.be/index.ph...antiracismewet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Kan me niet schelen hoe jij dat interpreteert, begrijpend lezen is sowieso je sterkste kant niet. De rest van je schrijfsels is de uitspraak (die de rechter, waar speciaal naar gezocht werd, omdat er reeds 2 rechters weigerden op grond van; "politiek proces"!). Ik vroeg om uitspraken van 't VB die geleid hebben tot deze uitspraak. Zèlfs d�*t begrijp je niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4966 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4967 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Probeer je misschien eens wat met de realiteit bezig te houden, in plaats van met je ingebeelde complotten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4968 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4969 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4970 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft er anders geen enkel probleem mee, om pakweg het Vlaams Belang en zelfs medeforummers van racisme te beschuldigen voor veel minder. Maar ze verdedigt de islam niet, zegt zij. Of: hoe hypocriet kan een mens zijn? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4971 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4973 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4975 |
Minister-President
|
![]() Maar als men het doet met Islam, dan is het plots niet grappig meer, hé...
![]() |
#4976 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar zeker en vast met VB omdat die zo belachelijk zijn. Maar met christus/mohammed/budha ligt dat voor sommigen "moeilijk". Voor mij niet maar dat is persoonlijk. Onze pedo priesters zijn ook niet echt heilig te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4977 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#4978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Er zijn zeker en vast grappige cartoons over islam. En net als over om het even welk ander onderwerp zijn er ook wansmakelijke.
![]() |
![]() |
![]() |
#4979 | |
|
![]() Citaat:
Tot nu toe geen nieuws dus van het westeljk front...hmmm...zouden die VB'ers dan toch gelijk hebben met hun bewering dat er geen enkele te vinden is waarvan de on-waarheid kan aangetoond worden?
![]() |
![]() |
#4980 | |
|
![]() Probleem is dat niet alle moslims even goed reageren daarop. Lachen met de islam kan uw gezondheid (helaas) schaden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |