Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Bent u van oordeel dat we na dat schandalige arrest nog in een democratie leven ?
ja 43 31,39%
NEEN 94 68,61%
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 29 november 2004, 13:15   #481
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Beter... tot uw dienst.

Uw Dienaar.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 29 november 2004, 13:58   #482
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Inderdaad evolutie noemt dat K9. Groot gelijk. Maar als de evolutie zich herhaalt in de geschiedenis en er zijn mensen die de evolutie willen tegenhouden dan kan je hen dat niet kwalijk nemen vind ik.
Nee niet echt, ze moeten het echter wel op de juiste manier doen en volgens de wet.


Citaat:
Dat geldt voor mensen die een nieuwe holocaust zien doemen achter iedere hoek van de straat, en ook voor mensen die vrezen dat we terug naar de middeleeuwen gaan met barbaarse toestanden.
idd
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 29 november 2004, 18:53   #483
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Net zoals "wij" lachen met domme imams lachen "we" met de paus.
Dat is het juist. Lachen met imams kan levensgevaarlijk zijn.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 18:55   #484
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Je begrijpt het nog steeds niet, ik zeg net hetzelfde: italianen, egyptenaren, arabieren, indiers, china en nog ene heleboel anderen hebben allemaal bijgedragen tot onze maatschappij en cultuur . JIJ maakt echter onderscheid tussen italianen en egyptenaren, de een mag hier blijven, de andere niet. Onlogisch.
De één heeft meer bijgedragen dan de ander. Zever dus. Bovendien tonen de moord op Theo van Gogh en de straatcriminlaliteit, de huwelijksmigratie (een vrouw die in Europa is opgegroeid is niet goed genoeg voor de zogenaamd superieure moslims blijkbaar) en de taalachterstand zijn er. Logisch genoeg dus.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 18:56   #485
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Jawel dat wil zeggen dat je de hele katholieke kerk verwerpt .
Onzin. Wat 'n zever is dat hier nu? Wat 'n domheid! Wat 'n domheid! 't Is niet omdat ik eens met de paus lach, dat ik het NOOIT met hem eens ben! Als het gaat om condooms ben ik het helemaal niet met hem eens, maar dat wil niet zeggen dat ik alles wat in de bijbel staat verwerp! Komaan zeg! Wat 'n domheid! Wat 'n dwaasheid!
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 18:59   #486
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
En ? Of snap je niet dat die niks te maken hadden met die moord?
Het is duidelijk dat de film "Submission" door de Islam verboden is. En Mohammed B dringt zijn geloof aan de Christenen en humanisten op! Dat artikel heeft juist ALLES te maken met de moord op Theo van Gogh. En dat brengt ons terug bij de vraag of westerlingen en moslims goed kunnen samenleven in één en dezelfde stad en één en hetzelfde land. Als die moslims bijna niks kunnen verdragen en Christenen en humanisten op dergelijke wijze ambeteren met hunen Islam...
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:01   #487
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oeps. Ge kent uw geschiedenis niet. Niet erg, maar dan nog zo staan lachen is beschamend. Vind ik echt genant voor u.

Citaat:
Komende van jou is dat heel grappig.

Ge lacht hier uzelf uit.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:02   #488
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Op mijn vraag of het in 1940 rustiger was op gebied van anti-semetisme antwoorde jij : "Rustiger dan nu, in ieder geval."
Nee, ge verdraait mijn woorden. Zieligaard. Ik zei [size=7]VOOR [/size]de holocaust!

Ge doet flauw en onnozel.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:04   #489
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Je hebt het gezegd, iedereen kan dat makkelijk zien, maak je niet belachelijk met te ontkennen.
Zieligaard. Iedereen kan makkelijk zien dat ik sprak over de periode voor de holocaust. Voor 1933 was er in Duitsland minder anti-semitisme dan in sommige andere Europese landen. Er was toen trouwens minder stress.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:04   #490
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Oh, en NA de holocaust was het hier ook rustiger. Ik bedoelde ervoor en erna.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:06   #491
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Op geen enkele manier en dat zullen die ook zeggen, ik weet niet wat jij denkt dat de EU van organisatie is maar een wonder organisatie die al de problemen van de laatste decenia opgelost heeft is het zeker niet.
Zeker wel. Jean-Luc Dehaene bv. zegt dat. Ge maakt u weeral eens belachelijk en kletst uit uw nek. En dan doen alof ge meer weet over de holocaust dan ik.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:08   #492
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Nu gaat ge zeggen zeker dat het beter is voor mij om in een moslimland te wonen dan in een Westers land te wonen, zeker?
Citaat:
Helemaal niet, nogmaals je weet niks van mij en kan duidelijk geen enkele juiste conclusie maken.
O.K.! Goed! Het is dus beter voor mij om in een Westers land te wonen dan om in een moslimland te wonen. Uw woorden. Gij hebt het gezegd. Blij te weten dat ge het programma van het Vlaams belang steunt en daar volledig achter staat!
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:11   #493
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Je hebt geen idee wat ik goedkeur doe dus niet alsof je dat wel weet .

Dit is simpel evolutie, JIJ vind het misschien spijtig dat de keltische cultuur grotendeels of voledig weg is, mij maakt het niks uit, je kan je net zo goed zorgen maken en het spijtig vinden dat de neanderthalers uitgestorven zijn. Net zo nutteloos.
Onzin. De Kelten hadden een beschaving. Hadden die Romeinen de kans gegeven, dan had die Keltische cultuur zich ontwikkeld. Maar mij niet gelaten hoor, blij te weten dat ge geen diversiteit aan culturen wilt. Blij te weten dat ge Romeinse mono-cultuur toch zo goed vindt! Heel amusant om te lezen hoe ge hier Romeinse mono-cultuur zit te verdedigen! De Keltische cultuur moest er dus aan, leve de mono-cultuur! Daar zijt ge precies zo dol op?
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:17   #494
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Dan vind ik dat jij niet meer mag trouwen of kinderen verwekken. De staat moet zich dar ook maar mee bemoeien dat [size=7]extremisten als jou[/size] de wereld uit gaan. Net dezelfde verkeerde logica.

De staat heeft zich NIET te bemoeien met zijn eigen burgers qua privezaken , hoeveel ze voor diezelfde burgers ook doen .


Ik bén helemaal geen extremist! Ik vraag alleen dat mijn land een Westers land blijft. Enkel de voorstellen van het Vlaams blok of iets in die aard kunnen verhinderen dat België een moslimland wordt.

Wanneer een bevolkingsgroep iets doet wat de staat handenvol geld kost, dan moet de staat ingrijpen en maatregelen nemen. Lijkt me maar logisch. Ik hoorde dat veel van die importbruidjes ongeletterd zijn. Hun kinderen spreken Arabisch of Berbers of Turks en ze sturen die naar school met een taalachterstand. En dan zijn er de inburgeringscurusussen dat de staat ook moet betalen. Logisch dus dat de staat zich daarmee bemoeit. Een Belgische vrouw had leerplicht. Een Marokkaans importbruidje heeft een andere achtergrond en dus moet ge niet doen alsof die hetzelfde is als een Belgische vrouw. Ge moet de realiteit onder ogen zien.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:19   #495
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Omdat je niet antwoord, je draait rond d epot over ene "verdeelt" europa. De reden is simpel; je kan gewoonweg geen antwoord geven. Er is geen "europese cultuur" de verschillen zijn gewoonweg te groot.
Onzin. Dikke zever. Er is wel degelijk dat iets wat alle native Europeanen met mekaar verbindt, namelijk onze Grieks-Roemeinse, Keltische en Germaanse roots, het Christendom en de verlichting. En natuurlijk is er ook de individualisering. Dat zijn allemaal dingen die de Europeanen met elkaar verbindt. D�*�*r gaat het om.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:21   #496
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
En? Ik zeg net hetzelfde je vergeet echter dat de amerikanen (daarom dat ik lachte) sterk in de meerderheid zijn. De vijand is immers enkele duizenden/tien duizenden rebellen.
Wat 'n onzin alweer. Irak is geen Amerikaanse staat of geen Amerikaanse colonie. Het is niet de bedoeling om Irak Engelstalig te maken of om de Iraakse moslims te bekeren tot het Christendom. Maar meer belangrijk: De Irakezen zijn ook niet van zin om dat te doen. Dat is net het hele punt.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:25   #497
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
So what? ALs je zegt dat de arabieren de geschiedenis van europa niet ten dele bepaald hebben dan weet je niks van geschiedenis af.
Natuurlijk hebben zij de geschiedenis van Europa bepaald. Waar heb ik dat soms onkend? Maar zij waren vrijwel altijd de vijand en de buitenstaander. D�*�*r gaat het om. Bovendien zijn er ook zeer veel andere invloeden geweest. Trouwens, het is niet omdat we al eens beïnvloed geweest zijn, dat de Islam en het westen goed samengaan. Da's net zoals mijn opmerking over de paus. 't Is niet omdat ik een andere mening heb over condooms dat ik het héle Christendom verwerp. Het is niet omdat ik bepaalde stukken uit de bijbel goed vind, dat ik tegen condooms ben, enkel en alleen omdat de paus het gezegd heeft. Leer eens nuanceren, zeg!
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:26   #498
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Ah weeral het grote dogma: "de westerse cultuur" voor de xte keer: wat is die westerse cultuur? Daar heb je nog altijd geen antwoord op gegeven.
Het antwoord luidt: "Het is een smeltkroes van de Grieks-Romeinse, de Keltische en de Germaanse cultuur, het Christendom en de verlichting.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:29   #499
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Idd door de talloze oorlogen, vervolgingen ed is europa er inderdaad anders gaan uitzien. Doe nu niet alosf de kerk een zegen voor europa was .
Een zegen? Het had zijn positieve en zijn negatieve kant. Maar het Christendom heeft geleid tot een situatie waarin de verlichting mogelijk was en dat is dus goed. Bij de Islam ligt dat veel moeilijker. Daar staat op het maken van 'n film als "submission" de doodstraf en dus is verlichting dus onmogelijk. Bij de Christenen kon het wél. De Kerk had heel veel macht, maar toch was de verlichting daar en dat heeft dus zover kunnen komen onder het gezag en de leiding van vrome Christenen.
Stefanie is offline  
Oud 29 november 2004, 19:32   #500
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

De imams hebben het nooit zover laten komen dat er een verlichting plaats vond in de Arabische wereld. Natuurlijk, de vraag is of die verlichting dan hetzelfde zou moeten zijn als wat wij gekend hebben. Maar dat is een zeer moeilijke vraag. Ondertussen wordt West-Europa meer en meer Islamitisch en dan zijn films zoals "submission" verboden en zouden humanisten moeten worden uitgeroeid. Zonder een beleid dat op z'n minst een aantal voorstellen van het Vlaams belang bevat, zal er hier een holocaust tegen humanisten plaatsvinden. Als we niet op z'n minst een stukje van het programma van het Vlaams belang uitvoeren, zullen de humanisten worden uitgemoord. Kijk maar naar de moord op Theo van Gogh.
Stefanie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be