![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Aja, waar is het document van het leger dan dat zegt dat die driehoek verantwoorderlijk is? De F16 piloten hebben GEEN UFO met eigen ogen gezien. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
|
![]() Een korte boodschap van nucleair fysicus Stanton Friedman:
http://www.youtube.com/watch?v=QfPqQNcqkvY
![]() |
![]() |
#485 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#486 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanton_Friedman http://en.wikipedia.org/wiki/Physicist
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 25 februari 2008 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.mod.uk/DefenceInternet/Fr...007InTheUk.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht toch dat ik vaste doelen schreef... Een laser hologram is geen vaste stof, en geeft daardoor geen weerkaatste radargolven, dus geen lock of geen weerkaatste echo´s te zien op een radarscherm , is dit duidelijker ? Een vliegveldradar is enkel gemaakt om vliegtuigen te detecteren en duidelijk weer te geven op het radarscherm, en "vliegende tuigen" zijn van METAAL gemaakt! Tegenvraagje: Kunnen snelheidsradars van de wegpolitie mss locken op laserbundels ? We gaan nog wat meemaken, om zo de flitspalen en snelheidscontroles van de wijs te kunnen brengen. ![]() Trouwens: waarom leest gij de links niet en de geciteerde tekst ? Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Radar Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 25 februari 2008 om 17:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de non-believers hebben dat niet gezien of doen de moeite niet omdat te lezen. Anderen gaan dan weer zeggen dat dit een valse website is: http://www.mod.uk/DefenceInternet/Home/ Voor mij hoeft het niet meer, ik ga hier geen tijd meer aan verspillen. Goedgelovige mensen of *ongelovige Thomassen zullen er altijd bestaan. (*staat in de Bijbel ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 25 februari 2008 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zo verklaarden ze aan mij die bewuste UFO lock. Citaat:
Laatst gewijzigd door Sodomis : 25 februari 2008 om 17:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, beste Micele, wat kritische mensen zullen opmerken is dat dit een registratie van meldingen is. Dat wil niet zeggen dat elke melding werd onderzocht door het ministerie van defensie. Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 februari 2008 om 17:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil hoef ik toch niet uit te leggen. Daarbij kunnen vliegveldradars ook onweerswolken weergeven, als de luchtverkeersleider ze zo instelt (knopje video 2 clockwise draaien). Maar wolken en onweerswolken worden niet weergegeven door een dikke korte streep (target-echo) op het scherm hé, dat doen alleen vliegende tuigen die directe reflecties geven, en die zijn doorgaans van metaal gemaakt. Citaat:
Vliegveld-opsporingsradars geven geen lock die detecteren vaste doelen in de lucht. En alle vliegveldradars die deze onbekende vliegende tuigen op hun beeld kregen, kunnen niet toevallig allemaal tegelijk in dezelfde sector (adhv coördinaten) van hun *schermen dezelfde storing krijgen, 100% uitgesloten. *3 schermen per opsporingsradar, 4 luchtmachtbasissen, totaal 12 schermen! Daarbij bewegen die UFO´-echo´s ook nog op dezelfde manier over het scherm (coördinaten veranderen zeer snel) per radartoer. Alle verkeersleiders van de betroffen luchmachtbasissen (radarbereik) staan telefonisch in verbinding met mekaar (via assistent-verkeersleider), in de Tower en de Rapcon. Kijk we krijgen regelmatig bezoek van gepensioneerden, studenten, enz.. in Kleine-Brogel, als ik weet wanneer ge komt - en ik van ploeg ben - zal ik persoonlijk de uitleg doen OK. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 25 februari 2008 om 17:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De UFO-waarnemingen toen in Be zijn daarentegen wel allemaal onderzocht door defensie, voor zover ik weet. Als ge wat moeite doet kunt ge persoonlijk contact opnemen met die luchtmachters en onderzoekers (professor Emile Schweicher KMS) van toen. Kolonel De Brouwer is ondertussen Generaal op rust, naja nu is het een felle believer, hé. Hoe zou ge zelf zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat juist "de Belg" dat aan de grote klok hangt verwondert mij niet, we waren indertijd zo´n beetje het kneusje van de Nato door onze permanente drastische besparingen (geen inflatie-aanpassing op het legerbudget, geen updating meer van nieuwe wapens, RadarAA-systemen Nike in 1984 gestopt, Hawk in 1994 gestopt (vervanger Patriot niet aangekocht), zelfs de relatief nieuwe Gepard (Leopard met radars) verkocht, en ook door de legeromvorming (enkel beroepsleger, sterke veroudering vh personeel door amper aanwerving);(remember Gorbatschow 1986, val Ijzeren Gordijn 1989) NL bleef wel min of meer up to date (Patriot, Apache-hekikopters enz..) Het kon goed zijn dat men dat in een ander land geheim had kunnen houden. De Belgen zijn daar nooit sterk in geweest (zie huidige perslekken in de politiek) Citaat:
![]() .Be is echt het middelpunt van het heelal... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 25 februari 2008 om 19:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
|
![]() Citaat:
Is het eigenlijk (zoals ik zag in 1965) nog steeds zo dat locale Engelse en Ierse kranten een rubriek voeren "spookverschijningen van vandaag"?
![]() |
![]() |
#497 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En die notities van beweringen staan er netjes op, en worden fijntjes bijgehouden. ![]() Uw "alleen maar" gaat daar ook niets aan veranderen. Beste Willem, die UFO-dingens zijn vliegende spoken hoor, zeker niet in geloven. Die vaste witte lakens (met een geest eronder) geven dan wel echo´s op het radarscherm, daar kunnen we echt niets tegen doen, spijtig dat het de luchtverkeersleiders, radartechnici en hoger personeel zo in de war kan brengen, die moesten toen toch eigenlijk allang weten dat er tussen hun F16´s en andere vliegtuigen soms ook spoken kunnen rondvliegen. ![]() Nu ga ik toch echt stoppen, ik word te cynisch. Sorry, hé Laatst gewijzigd door Micele : 25 februari 2008 om 20:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() Ik vind nergens een opsomming op Net van zaken die een radar allemaal soms kan zien; heb zo wat vermoedens over ge�*oniseerde gassen (bolbliksems) en misschien ook intens licht zoals laserbeams en wat overigens als radarbeams van verschillende installaties elkaar raken/kruisen?
Waarschijnlijk is het ook wel mogelijk om valse signalen moedwillig op te wekken, als er meerdere radar-achtige installaties binnen elkaars bereik zich bevinden.
![]() |
#499 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#500 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alle piloten die ik gesproken heb, hebben nog niks raar gezien in hun carriere. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |