![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() Zo'n boek met allerlei breipatronen.
Ik kan ondertussen al op 2 manieren opsteken, rechts en averechts breien, afsteken en heb dus al een proeflapje gebreien. Hoewel dit niet enkel komt door het boek maar ook door een hoop brei-uurtjes in de lagere school. Dank u katholieke meisjesschool! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() niks
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ist nen goeien? Moet de boerka al om? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alez, ik zal eerlijk zijn: ik wil het eigenlijk uitmaken met hem maar hij wil dat percies niet. Onze toekomstvisies en mentaliteiten zijn m.i. niet zo verenigbaar met elkaar. Het is moeilijk om uit te leggen maar da's een Arabier en die nemen meestal één "goeie" moslima als vrouw die financieel niets tekort komt, met wie ze kinderen krijgen en die ze ook moet opvoeden, terwijl meneer nog allerlei buitenhuwelijke avontuurtjes beleeft. In mijn geval weet ik dat hij een zwak voor Oost-Europese vrouwen heeft... ik heb hem voorgesteld dat hij met zo'n vrouw moet trouwen maar dan antwoord die: "zot, zo'n persoon kan niet de moeder van mijn kinderen zijn". Ik heb alles geprobeerd om hem van mij weg te krijgen: van scheldpartijen tot de "koele kikker"-tactiek maar na een paar dagen neemt die gewoon weer contact op met mij. En het is soms wel moeilijk om hem te negeren, want die is echt aardig en sympathiek. Als ik iets niet OK vind, dan liegt die om mij te plezieren. De enige reden dat ik iets voor hem wil breien is omdat hij me ook constant "blokkeert" met van die persoonlijke cadeau's. Bijvoorbeeld hij moest eens een paar dagen weg en dan liet die z'n trui achter zodat ik hem niet zou vergeten... en die trui rook naar hem en er zat een gat in de oksel en ik vond dat allemaal best wel charmant. Dus ARGH! Altijd als ik minder enthousiast wil doen of de relatie wil laten doodbloeden, dan doet die weer iets waar mijn hart compleet van gaat smelten. En op zich is zijn aanbod wel één van de beste die ik tot nu toe van een man heb gehad maar het is niets voor een simpel mens zoals mij. Enfin, deze vakantie ga ik waarschijnlijk voor een maand of twee naar Pakistan en dan ga ik daar toch mijn ogen open houden m.b.t. potentiële, huwbare partners. Hehe largo_w, nu denkt ge zeker dat ge beter niets had gevraagd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | ||
|
![]() Citaat:
![]() succes in pakistan ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#488 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#489 |
Minister
|
![]() Een nieuwe externe schijf van 1TB voor mijn media center PC
![]() Een koopje aan 85 euro bij Pixmania ! ![]()
![]() |
#490 |
Minister
|
![]() Boeken van George Mikes!
How to be a Brit = minibus bevattende de werkjes: - How to be an alien - How to de inimitable - How to be decadent How to scrape skies The land of the Rising Yen English Humour for Beginners George Mikes introduces Switzerland |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Minister
|
![]() Dun boekje zeker ?
![]() PS: Behalve indien het geschreven is door de halfgoden die ons Monty Python brachten ![]()
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#493 |
Minister
|
![]() De heren weten blijkbaar erg weinig van Britse humor - die al lang voor Monty Python bestond.
De heren kunnen misschien subtiliteit en gevoel voor understatement weinig appreciëren? De heren hebben misschien nog nooit gehoord van figuren als Terry-Thomas, Peter Sellers, Sid James, of laat staan ooit maar iets gelezen van George Mikes? Mocht u dezelfde statement gemaakt hebben over de Duitsers, ik ging akkoord, maar nu tonen de heren zich even ongecultiveerd als de gemiddelde sauerkraut-vreter. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 6 april 2009 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#495 |
Minister
|
![]() Speelt Police Academy 5 niet vanavond?
Nu met de introductie van digitale televisie is de kans dat ze zo één draaien vanavond, net zoals elke andere avond, even groot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zeg, ik heb mezelf vandaag via youtube nog "omslagen" aangeleerd, ge weet wel, zo'n steken waardoor er gaatjes in uw breiwerk onstaan. En dat ziet er best schattig uit. Dit brengt me dus al een hele stap dichter bij mijn wraak op de trui-met-gat-in-oksel streek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Minister-President
|
![]() The complete works of William Shakespeare, voor 8 euro in een tweedehands boekenwinkel.
Men heeft mij al verteld dat ik in 't zak gezet ben. Klopt dit?
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat wel schoon in de kast uiteraard.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 6 april 2009 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Waarom brij je hem geen nieuwe pull heeft hij blijkbaar meer nodig ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De "service manual" voor een McCormick B275 oldtimertje.....76,75€
![]() |
![]() |
![]() |