Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2009, 19:16   #481
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Zo'n boek met allerlei breipatronen.

Ik kan ondertussen al op 2 manieren opsteken, rechts en averechts breien, afsteken en heb dus al een proeflapje gebreien. Hoewel dit niet enkel komt door het boek maar ook door een hoop brei-uurtjes in de lagere school. Dank u katholieke meisjesschool! De uiteindelijke bedoeling is om een aantal zaken voor mezelf en mijn beau te breien. Alez, hem wil ik toch een sjaal en een paar sokken cadeau doen... dan gaat hij aan me denken als-ie op stap gaat... hij mag geen minuut zonder mij doorbrengen, muahahaha!
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2009, 23:00   #482
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht

Ik kan ondertussen al op 2 manieren opsteken, rechts en averechts breien, afsteken en heb dus al een proeflapje gebreien. Hoewel dit niet enkel komt door het boek maar ook door een hoop brei-uurtjes in de lagere school. Dank u katholieke meisjesschool! De uiteindelijke bedoeling is om een aantal zaken voor mezelf en mijn beau te breien. Alez, hem wil ik toch een sjaal en een paar sokken cadeau doen... dan gaat hij aan me denken als-ie op stap gaat... hij mag geen minuut zonder mij doorbrengen, muahahaha!
Kan 'm wel tegen wol aan zijn poten, en rond zijn nek. Anders moet 'm dat weer aandoen, om de vrouw content te houden.
Oud 5 april 2009, 01:31   #483
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

niks
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 09:53   #484
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De uiteindelijke bedoeling is om een aantal zaken voor mezelf en mijn beau te breien.
eindelijk enen gevonden?
Ist nen goeien? Moet de boerka al om?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2009, 12:04   #485
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
eindelijk enen gevonden?
Ist nen goeien? Moet de boerka al om?
Goeie venten? Bestaan die nog? Ik kom ze in elk geval nooit tegen...

Alez, ik zal eerlijk zijn: ik wil het eigenlijk uitmaken met hem maar hij wil dat percies niet. Onze toekomstvisies en mentaliteiten zijn m.i. niet zo verenigbaar met elkaar. Het is moeilijk om uit te leggen maar da's een Arabier en die nemen meestal één "goeie" moslima als vrouw die financieel niets tekort komt, met wie ze kinderen krijgen en die ze ook moet opvoeden, terwijl meneer nog allerlei buitenhuwelijke avontuurtjes beleeft. In mijn geval weet ik dat hij een zwak voor Oost-Europese vrouwen heeft... ik heb hem voorgesteld dat hij met zo'n vrouw moet trouwen maar dan antwoord die: "zot, zo'n persoon kan niet de moeder van mijn kinderen zijn". Ik heb alles geprobeerd om hem van mij weg te krijgen: van scheldpartijen tot de "koele kikker"-tactiek maar na een paar dagen neemt die gewoon weer contact op met mij. En het is soms wel moeilijk om hem te negeren, want die is echt aardig en sympathiek. Als ik iets niet OK vind, dan liegt die om mij te plezieren. De enige reden dat ik iets voor hem wil breien is omdat hij me ook constant "blokkeert" met van die persoonlijke cadeau's. Bijvoorbeeld hij moest eens een paar dagen weg en dan liet die z'n trui achter zodat ik hem niet zou vergeten... en die trui rook naar hem en er zat een gat in de oksel en ik vond dat allemaal best wel charmant. Dus ARGH! Altijd als ik minder enthousiast wil doen of de relatie wil laten doodbloeden, dan doet die weer iets waar mijn hart compleet van gaat smelten. En op zich is zijn aanbod wel één van de beste die ik tot nu toe van een man heb gehad maar het is niets voor een simpel mens zoals mij.

Enfin, deze vakantie ga ik waarschijnlijk voor een maand of twee naar Pakistan en dan ga ik daar toch mijn ogen open houden m.b.t. potentiële, huwbare partners.

Hehe largo_w, nu denkt ge zeker dat ge beter niets had gevraagd...
Oud 6 april 2009, 12:26   #486
largo_w

Standaard

Citaat:

Alez, ik zal eerlijk zijn: ik wil het eigenlijk uitmaken met hem maar hij wil dat percies niet. Onze toekomstvisies en mentaliteiten zijn m.i. niet zo verenigbaar met elkaar. Het is moeilijk om uit te leggen maar da's een Arabier en die nemen meestal één "goeie" moslima als vrouw die financieel niets tekort komt, met wie ze kinderen krijgen en die ze ook moet opvoeden, terwijl meneer nog allerlei buitenhuwelijke avontuurtjes beleeft. In mijn geval weet ik dat hij een zwak voor Oost-Europese vrouwen heeft... ik heb hem voorgesteld dat hij met zo'n vrouw moet trouwen maar dan antwoord die: "zot, zo'n persoon kan niet de moeder van mijn kinderen zijn". Ik heb alles geprobeerd om hem van mij weg te krijgen: van scheldpartijen tot de "koele kikker"-tactiek maar na een paar dagen neemt die gewoon weer contact op met mij. En het is soms wel moeilijk om hem te negeren, want die is echt aardig en sympathiek. Als ik iets niet OK vind, dan liegt die om mij te plezieren. De enige reden dat ik iets voor hem wil breien is omdat hij me ook constant "blokkeert" met van die persoonlijke cadeau's. Bijvoorbeeld hij moest eens een paar dagen weg en dan liet die z'n trui achter zodat ik hem niet zou vergeten... en die trui rook naar hem en er zat een gat in de oksel en ik vond dat allemaal best wel charmant. Dus ARGH! Altijd als ik minder enthousiast wil doen of de relatie wil laten doodbloeden, dan doet die weer iets waar mijn hart compleet van gaat smelten. En op zich is zijn aanbod wel één van de beste die ik tot nu toe van een man heb gehad maar het is niets voor een simpel mens zoals mij.

Enfin, deze vakantie ga ik waarschijnlijk voor een maand of twee naar Pakistan en dan ga ik daar toch mijn ogen open houden m.b.t. potentiële, huwbare partners.

Hehe largo_w, nu denkt ge zeker dat ge beter niets had gevraagd...
haha nu denk ik van; uh-huh van u had ik niets anders verwacht

succes in pakistan
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 6 april 2009, 16:00   #487
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze bestaan niet.

Citaat:
Het is moeilijk om uit te leggen maar da's een Arabier en die nemen meestal één "goeie" moslima als vrouw die financieel niets tekort komt, met wie ze kinderen krijgen en die ze ook moet opvoeden, terwijl meneer nog allerlei buitenhuwelijke avontuurtjes beleeft.
Ge hebt eens getypt dat je daar niet op tegen had. Op van die buitenechtelijke neukpartijen. Zolang de kinderen het maar niet wisten.

Citaat:
In mijn geval weet ik dat hij een zwak voor Oost-Europese vrouwen heeft..
Hmm, lekker.

Citaat:
Van scheldpartijen tot de "koele kikker"-tactiek
Lucht dat op?

Citaat:
Dus ARGH! Altijd als ik minder enthousiast wil doen of de relatie wil laten doodbloeden, dan doet die weer iets waar mijn hart compleet van gaat smelten.
Geeft die les in die trukken?
Oud 6 april 2009, 16:02   #488
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik doe dat eigenlijk nooit meer een proeflapje Met alle gevolgen van dien soms. Maar ge kunt al veel zenne, de rest is zo moeilijk niet, behalve steken laten vallen en dergelijke
Oud 6 april 2009, 16:51   #489
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Een nieuwe externe schijf van 1TB voor mijn media center PC

Een koopje aan 85 euro bij Pixmania !
Oud 6 april 2009, 19:17   #490
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Boeken van George Mikes!

How to be a Brit
= minibus bevattende de werkjes:
- How to be an alien
- How to de inimitable
- How to be decadent

How to scrape skies

The land of the Rising Yen

English Humour for Beginners

George Mikes introduces Switzerland
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2009, 19:18   #491
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
English Humour for Beginners
Dun boekje zeker ?

PS: Behalve indien het geschreven is door de halfgoden die ons Monty Python brachten
Oud 6 april 2009, 19:19   #492
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Dun boekje zeker ?

PS: Behalve indien het geschreven is door de halfgoden die ons Monty Python brachten
Oud 6 april 2009, 19:27   #493
Paracelsus
Minister

Standaard

De heren weten blijkbaar erg weinig van Britse humor - die al lang voor Monty Python bestond.

De heren kunnen misschien subtiliteit en gevoel voor understatement weinig appreciëren?

De heren hebben misschien nog nooit gehoord van figuren als Terry-Thomas, Peter Sellers, Sid James, of laat staan ooit maar iets gelezen van George Mikes?

Mocht u dezelfde statement gemaakt hebben over de Duitsers, ik ging akkoord, maar nu tonen de heren zich even ongecultiveerd als de gemiddelde sauerkraut-vreter.

Laatst gewijzigd door Paracelsus : 6 april 2009 om 19:29.
Oud 6 april 2009, 19:33   #494
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
De heren weten blijkbaar erg weinig van Britse humor - die al lang voor Monty Python bestond.

De heren kunnen misschien subtiliteit en gevoel voor understatement weinig appreciëren?

De heren hebben misschien nog nooit gehoord van figuren als Terry-Thomas, Peter Sellers, Sid James, of laat staan ooit maar iets gelezen van George Mikes?

Mocht u dezelfde statement gemaakt hebben over de Duitsers, ik ging akkoord, maar nu tonen de heren zich even ongecultiveerd als de gemiddelde sauerkraut-vreter.
Hun curryketchup is toch godverdekke lekker.
Oud 6 april 2009, 20:11   #495
Paracelsus
Minister

Standaard

Speelt Police Academy 5 niet vanavond?

Nu met de introductie van digitale televisie is de kans dat ze zo één draaien vanavond, net zoals elke andere avond, even groot.
Oud 6 april 2009, 20:22   #496
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nelle Bekijk bericht
Ik doe dat eigenlijk nooit meer een proeflapje Met alle gevolgen van dien soms. Maar ge kunt al veel zenne, de rest is zo moeilijk niet, behalve steken laten vallen en dergelijke
Yay, nog een breister! Ik sta altijd open voor tips & tricks. Ja, steken laten vallen of moeten verbeteren is ook nog steeds een ramp bij mij...

Zeg, ik heb mezelf vandaag via youtube nog "omslagen" aangeleerd, ge weet wel, zo'n steken waardoor er gaatjes in uw breiwerk onstaan. En dat ziet er best schattig uit. Dit brengt me dus al een hele stap dichter bij mijn wraak op de trui-met-gat-in-oksel streek.
Oud 6 april 2009, 20:53   #497
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

The complete works of William Shakespeare, voor 8 euro in een tweedehands boekenwinkel.

Men heeft mij al verteld dat ik in 't zak gezet ben.

Klopt dit?
Oud 6 april 2009, 20:55   #498
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
The complete works of William Shakespeare, voor 8 euro in een tweedehands boekenwinkel.

Men heeft mij al verteld dat ik in 't zak gezet ben.

Klopt dit?
Als je thuis bent in de literatuur wel.
Het staat wel schoon in de kast uiteraard.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 6 april 2009 om 20:56.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2009, 08:26   #499
largo_w

Standaard

Citaat:
Yay, nog een breister! Ik sta altijd open voor tips & tricks. Ja, steken laten vallen of moeten verbeteren is ook nog steeds een ramp bij mij...

Zeg, ik heb mezelf vandaag via youtube nog "omslagen" aangeleerd, ge weet wel, zo'n steken waardoor er gaatjes in uw breiwerk onstaan. En dat ziet er best schattig uit. Dit brengt me dus al een hele stap dichter bij mijn wraak op de trui-met-gat-in-oksel streek.
mijn zus heeft me ooit (op mijn aanvraag nog ook ) zo een sjaal gemaakt... Heel mooi stuk. Maar ik vrees dat ik de keren dat ik ze droeg op mijn ene hand kan tellen. Alhoewel wel goed warm om mee te skien; maar dat kriebelt zo. liever zo een polar gedoe of helemaal geen sjaal...

Waarom brij je hem geen nieuwe pull heeft hij blijkbaar meer nodig ... Nu nog leren van echte wol breiwol te maken en ge kunt volleerd naar pakistan
Citaat:
Oud 7 april 2009, 08:42   #500
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

De "service manual" voor een McCormick B275 oldtimertje.....76,75€ en nog geen vijs los gezet....
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be