![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
Bekijk resultaten enquête: Zal de GW 'hysterie' verdwijnen? | |||
Ja, ook al is het waar. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 15,96% |
Ja, want het is (grotendeels) nonsens. |
![]() ![]() ![]() |
26 | 27,66% |
Neen, want het is waar. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 31,91% |
Neen, ook al is het (grotendeels) onzin. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 20,21% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,26% |
Aantal stemmers: 94. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ridicuul van jou dat wel te doen en als je niet doorhad wie het was, dan moet je dringend cognitonpillen beginnen slikken. Veel. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 2 juni 2013 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet alleen misantroop maar bovendien nog misogyn ! Mooi. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 2 juni 2013 om 19:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Minister-President
|
![]() Hou almaar op, ge hebt mij klein gekregen, ge hebt gewonnen descartes, ge zijt een betere discussiepartner dan ik. Proficiat, ik leg mij neer bij uw overwinning.
Ik ben fout en jij hebt gelijk, GW is vals, dat zie ik nu eindelijk in. Laat mij dan nu met rust aub
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
proficiat met uw overwinning en laat mij met rust nu.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 3 juni 2013 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn standpunt en ik zoek nog altijd overtuigende tegenbewijzen. Maar blijkbaar kunnen we deze pas krijgen als we ècht �*lle CO2-uitstoot stilleggen of compleet compenseren door bv. fotosynthese-kanonnen ... Ik vrees echter dat we weinig verschil gaan zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Man, Jedd, Voltian, Parcifal en ik hebben hier al tientallen keren bewijzen gepost. Wat jij dan doet is ofwel alles negeren, beginnen nitpicken, ofwel begin jij mensen te beledigen. Ik wacht bijvoorbeeld nog altijd op antwoord waarom bepaalde geografische modellen fout zijn. NERGENS gaf jij aan waar er een fout kon zitten, je zei gewoon "het is fout" en daar moeten we het dan maar mee doen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#490 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zoals duidelijk te zien is op deze grafiek, warmde (alles boven de 0-lijn) de aarde enkel op tot aan het midden van het plioceen ( +- 3 milj jaar geleden) en daarna nog 4 keer een (relatief) korte periode tussen de 4 grote ijstijden van het pleistoceen. Sinds 10 000 jaar geleden is de temperatuurstijging/daling rond de nul blijven hangen. enkel in de laatste 100 jaar is er weer een opwarming. ![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 juni 2013 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Minister-President
|
![]() . dubbel
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 juni 2013 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stom vraagsken : waarom ontdekt men nu mammoeten in de smeltende permafrostbodem ? Zou het kunnen dat het ooit "warmer" was dan vandaag ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() Mag ik je nogmaals vriendelijk vragen me geen woorden in de mond te proberen te leggen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In die graphic word er nergens dan ook maar over temperatuur gesproken, of dat het vroeger warmer was of niet, enkel maar over temperatuur STIJGING of DALING. Natuurlijk was het vroeger wel eens warmer, en natuurlijk was het vroeger ook el eens kouder, dat wordt nergens betwist! Als je een grafiek zou kunnen lezen zou je dat wel opgemerkt hebben voor dat je zulke "stomme vraagskes" stelt.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 juni 2013 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zie boven.
![]() |
![]() |
#498 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank voor zoveel hypochrisie. Voltian was op dit punt véél eerlijker. U mag zichzelf gerust 'wetenschapper' noemen. Maar hou het dan beperkt tot uw slaafse achterhoede en het professorale establishment waarbij u nog moet scoren om ergens te geraken. Met alle respect voor uw eenzijdige data : U bewees hier NIETS. Behoudens uw drang tot het imponeren van uw eenzijdige mening (althans degene die u verondersteld bent te moeten promulgeren). En dat lukt nog ook bij een schare onnadenkende ja-knikkers. Ik zou zeggen : zet uw glorietocht verder. Ik ga u niet tegenhouden. Ik zie het echter niet meer zitten om een open debat te voeren met iemand met gesloten oogkleppen. En oorkleppen. U leest noch luistert. U poneert als een .. euh ... Poetin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Minister-President
|
![]() ik merk op dat je geen ander weerwoord hebt op die grafiek dan deze foute bewering.
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mag ik je toch vriendelijk vragen me geen woorden in de mond te trachten leggen ? |
|
![]() |
![]() |