![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#482 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#483 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#484 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#485 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Blauwe_Aanslag
|
|
|
|
#486 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#487 |
|
Banneling
|
Omdat die extremisten waar jij het over hebt, zich ook Vlaams-nationalisten heten. Ook die kerels van Blood & Honour Vlaanderen vinden dat van zichzelf. Blijkbaar mis jij een stukje geschiedenis. Heeft jouw moeder je nooit verteld dat duizenden Vlaams-nationalisten tijdens WOI en WOII met de Duitsers collaboreerden? Samenwerkten met de bezetter en zelfs de wapens opnamen tegen eigen volk.
|
|
|
|
|
|
#488 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#489 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Had niemand geprotesteerd tegen dat symbool, had het daar volgend jaar nog op gestaan. Tegen de uitbater zou ik willen zeggen: met de adem van justitie (het recht!) in uw nek is het nu een enkele S geworden, maar uw boodschap is goed aangekomen, we zullen ze niet vergeten... |
|
|
|
|
|
|
#490 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#491 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Precies. Maar jij lijkt enkel Vlaamse collaborateurs te kennen. De beweging van Degrelle was niet bepaald marginaal in aantal te noemen. Ik ken je, Roskam.
|
|
|
|
|
|
#492 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door roskam : 27 juli 2008 om 07:23. |
|
|
|
|
|
|
#493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#494 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Waar het hier om gaat is het feit dat er in deze topic bitter weinig Vlaams-nationalisten - die hier nochtans goed vertegenwoordigd zijn - zich hebben gedistantieerd van het op zijn minste bedenkelijke en/of suggestieve S-teken. Integendeel, interpretaties, goedpraterij en Calimero klaagzangen zijn weer de gebruikelijke taktieken die worden gehanteerd. D�*�*r gaat het over! Ik noem het de zoveelste gemiste kans om het Vlaams-nationalisme te ontdoen van dergelijke symbolen. Blijkbaar valt het wel óf nog steeds heel moeilijk om als één gemeenschappelijk front te zeggen "Dit kan niet!". Trek dan zelf je conclusies over het feit waarom er nóg steeds associaties worden gemaakt.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 juli 2008 om 07:52. |
|
|
|
|
|
|
#495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik moet zelfs toegeven dat ik zelf bij de eerste foto's niet had opgemerkt dat er een dunne lichtjes minder donkere laag was in die S. Voor de rest quote ik Nynorsk hier even in vrije stijl: "aan het roepen tegen een laagje verf". |
|
|
|
|
|
|
#496 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms denk ik dat linksen geen ander woord meer kennen dan "Calimero". Moeten boeiende gesprekken zijn in linkse middens.
|
|
|
|
|
|
#497 |
|
Minister
|
Dan moet je deze topic toch dringend herlezen. Het is niet omdat velen de belachelijke heksenjacht tegen het S-teken aan de kaak stellen, dat ze die domheid goedkeuren.
Laatst gewijzigd door Duym : 27 juli 2008 om 08:01. |
|
|
|
|
|
#498 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zever in pakskes. Geen zinnig mens die dat gelooft.
|
|
|
#499 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zie ook hier in HLN: 'Zaakvoerder loog over nazi-symbool op Antwerps café.' Laatst gewijzigd door roskam : 27 juli 2008 om 08:01. |
|
|
|
|
|
|
#500 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|