![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Dronkoers;3863375]'k Verveelde me in k&k
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
|
![]() Citaat:
Serieus, ik ken genoeg vrouwen die in de luren gelegd zijn door mannen, die zich voordeden als slimmekes en charmeurs, maar die in het echt losers waren met schulden of in elk geval véél te weinig inkomen, en niet capabel om op volwassen leeftijd op eigen poten te staan. En in alle lagen van de bevolking met alle mogelijke achtergronden. Gaande van de kameraad die aan de entree van een concert zegt dat ie oeps zijn portemonnee is vergeten, tot de man die zijn vriendin voor een lang weekend bij hem thuis (in een andere stad, uren rijden) uitnodigt en dat dat 'thuis' een hotel blijkt te zijn omdat hij eigenlijk bij mama en papa woont - en HAAR ervoor laat betalen! Vrouwen en sakoche ja dat kan wel. En die mannen, dat zijn dan losers die hun sakoche kwijt zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil helemaal niet ontkennen dat er ook heel berekende vrouwen rondlopen die het enkel om het (vele) geld te doen is. Maar een niet al te domme man moet dat toch tijdelijk doorhebben. De vrouwen in jouw voorbeelden hebben zich even in de luren laten leggen door een loser, maar lang mag zoiets toch niet duren. Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 december 2008 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
|
![]() enkel als ge snel genoeg zijt zeker?
![]()
![]() |
#486 |
|
![]() Wat ik nooit begrepen heb, is hoe sommige vrouwen die op zich zeker intelligent zijn, werkelijk keer op keer verliefd worden op compleet verkeerde mannen, type (ongeïnteresseerde) profiteurs - losers.
De ene relatie zit er nog maar net op, of de volgende dient zich aan, met een inwisselbare partner t.o.v. de vorige partner. Misschien vergis ik me, maar ik vermoed dat indien ik een vrouw was, dergelijke losers toch sneller zou doorhebben. (Ik geef toe dat het wel gemakkelijk gezegd is.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik kan zelfs losers mét geld niet uitstaan ![]() En ja, inderdaad, de meeste vrouwen die ik ken die zijn snel weggerend. Vaak zijn ze wel nog een keer of drie - uit gebrek aan zelfvertrouwen? - op losers gedonderd, maar zijn gelukkig wél steeds sneller gaan lopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volledig mee akkoord. Verliefdheid is voor beginners.
![]() |
![]() |
#490 | |
|
![]() Citaat:
(Vaak mannen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een van de gevolgen van op hol geslagen emancipatie (en engelse vrouwen zijn nu eenmaal meer geemancipeerd)?!
![]() |
![]() |
#492 |
Europees Commissaris
|
![]() wat madonna betreft:
"When Madonna first moved to England she said she wanted to feel more English. She is now an unmarried, single mother with three kids from different fathers, one of them black. Job done. " ![]()
![]() |
#493 |
|
![]() Huh?? Single dads evenveel als single moms? Kan me bijna niet voorstellen. Ik ken in België bv tientallen moms en NUL dads die alleen met de kinderen achterblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
laat me (correcter) stellen dat het veel meer voorkomt dan in belgie. ik heb in levende lijve mogen ondervinden dat je in belgie als man geen hoederecht krijgt tenzij de moeder een criminele is ...
![]() |
![]() |
#495 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch veel meer "single moms" dan "single dads" in het VK.
Citaat:
![]() Bron
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 december 2008 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je gelijk hebt dan zeggen we het ook. I stand corrected!
![]() |
![]() |
#498 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 't is maar een idee he die door mijn hoofd ging ![]()
![]() |
![]() |
#500 | |
|
![]() Citaat:
Vrouwen willen zo snel mogelijk hun man veranderen, terwijl mannen net willen dat hun vrouw altijd dezelfde blijft. Alletwee onrealistisch. |
|
![]() |
![]() |