![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou u eens aanraden om de trein te nemen vanuit Gent Sint-Pieters, Kortrijk of Poepkapelle (waar ge ook moge vandaan kome quoi) en naar Bruxelles of Charleroi en Lüttich te sporen. Ga ne keer de vrijdag naar Schaarbeek naar de markt. Of die aan't zuid de zaterdag/zondag dunno... Ik voel me meer thuis in een Kasbah in Marrakech dan daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "geglobaliseerde" wereld is gewoon woordenkramerij van lieden die hun wensen voor werkelijkheid nemen. Wanneer nog meer dan nu zal blijken dat dat meer last dan voordeel oplevert zou dat wel eens kunnen stoppen... Laatst gewijzigd door andev : 26 januari 2009 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden we moeten voor duizenden vreemde werklozen die nooit voor iets hebben betaald maar vinden dat ze hier zomaar aan de kassa mogen gaan staan, ook betalen? Omdat een deel onder hen wel werken? Er komen er hier ongevraagd binnen, kennen niets, doen niets, brengen vrouw en kinderen mee,houden dit jaren vol en gaan ons nog vertellen wat we te doen en te laten hebben? Wie hier als vreemdeling na een bepaalde tijd geen werk heeft gevonden zou verplicht terug moeten vertrekken. Of nog anders: wie hier binnen wil moet kunnen aantonen dat hij hier een werkgever kent die hem in dienst neemt en dat hij in staat zal zijn in zijn onderhoud en dat van zijn meegebrachte familie te voorzien ipv zich hier gewoon te komen installeren! Wie hier gewerkt heeft en door omstandigheden zijn job tijdelijk verliest, dat is wat anders! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet er hier eigenlijk iemand om welke nationaliteiten het voornamelijk gaat?
![]() Ik denk dat het toch leuk zou zijn voor deze discussie mochten we weten of het over 40.000 Nederlanders of 40.000 Marokkanen gaat. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef je niet eens te antwoorden, je weet het zelf wel! Denk je dat de meeste andere mensen niet weten waarover ik het heb? 40.000 Nederlanders die hier zouden zitten niksen of last verkopen of whatever, tiens, dat moet ik eens opzoeken.... Of heb je het over Marokkanen uit Nederland die naar hier komen afgezakt omdat ze het ginder wat lastiger krijgen? Ik weet dat er soms zijn die tegen de kathedraal staan te wateren in Antwerpen en zo, dat wel , ja. (Nederlanders!) Laatst gewijzigd door andev : 26 januari 2009 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | ||
Minister-President
|
![]() De cijfers van 2006 (migratie naar Vlaanderen):
Citaat:
De specifieke cijfers van 2007 heb ik niet gevonden. Maar deze cijfers zeggen m.i. genoeg: ca. een kwart van de legale migranten in 2006 (en dus wellicht ook 2007) komt uit Nederland. Indien we de migranten uit West-Europa erbij tellen, dan komen we aan ca 47% West-Europeanen onder de nieuwe migranten in Vlaanderen. Voor BHG en het Waals Gewest liggen de verhoudingen opmerkelijk genoeg bijna gelijk. (bron) Citaat:
De islambashers kunnen met andere woorden een andere thread gaan aanmaken.... Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 26 januari 2009 om 23:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie telt wel meer dan 500.000 islamieten, en dit alles verwezenlijkt in twintig, maximum dertig jaar. Laat ons maar van een jaarlijkse aangroei van 25.000 spreken (van het aantal islamieten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
(2) De migratie van Turkije en Marokko naar België is vandaag de dag veel beperkter dan pakweg 20 jaar terug. Zo heel 'constant' is die stroom dus niet. Uw 'jaarlijkse aangroei' is een statistisch gemiddelde dat langs geen kanten representatief is voor de migratie van moslims vandaag. Ik weiger dan ook te spreken van een 'jaarlijkse aangroei van 25000'. (3) Niet iedereen die behoort tot de eerste, tweede of derde generatie migranten is praktiserend gelovig. Ook de moslims niet. Zelfs al heb je een influx aan moslims door migratie, dan kan het aantal gelovigen nog steeds beïnvloed worden door bvb een seculariseringsproces onder de migranten. Gewoon kijken naar het aantal moslims dat immigreert is dus incorrect. (4) In ons land bestaat godsdienstvrijheid. Ik stel voor dat we die behouden en dat we ons richten op belangrijkere vraagstukken. Deze kunnen gaan over de sociale positie van migranten, over religiositeit (hoeveel % is gelovig itt hoeveel % is moslim) etc...
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 26 januari 2009 om 23:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen vrees ik ervoor dat hun vastgeroeste vooroordelen niet geïnteresseerd zijn in feiten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 januari 2009 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zal niet lukken vrees ik. Stel je voor dat ze op zoek moeten naar de ware profiteurs, dat mag niet. Angst moet er zijn.
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees dit eens
http://www.msvnijmegen.nl/site/ne/ni...1-moslims.html Dit artikel, blijkbaar uit linkse hoek, spreekt wel over meer dan 600.000 moslims in belgie (met meer dan 25% in het Brusselse gewest). |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt geen zinnig antwoord op bepaalde problemen die hier voortdurend worden opgeworpen en dus ga je een beetje daar over beginnen? Zielig, maar we hebben het wel meteen door, hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er hier zogezegd maar 5% moslims volgens sommigen. De meesten onder hen zijn dan nog brave gewone mensen, want anders "halen we de ganse bevolkingsgroep over dezelfde kam". Moeten we dus concluderen dat 2 of 3% van de bevolking hier meer last verkoopt dan al de hier bovenstaande migratiecijfers samen? Daar gaat het om. Wat dacht je bewezen te hebben? En je hebt uiteraard posting 498 hierboven en het voorgestelde artikel volledig doorgenomen? Laatst gewijzigd door andev : 27 januari 2009 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |