![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
me dunkt dat U (en Alice) al ver, heel erg ver hebt moeten buigen en al heel erg veel stappen hebt moeten zetten om een bepaalde 'anonieme' tot een 'min of meer' normaal gesprek te krijgen zonder neerbuigende superieure opmerkingen aan Uw en aan alice's adres!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Minister-President
|
![]() er zit in morel in die dame...
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een google op "laboratory +"safety rules" +scarves" in het .uk domein toont gelukkig aan dat ze in de UK nog niet hun common sense verloren zijn. Zal wel een school zijn die maar toegegeven heeft aan de onnozele eisen van onwetende moslims veronderstel ik. En als er dan één haar hoofddoek in de fik vliegt zullen ze waarschijnlijk eisen dat de school alleen nog practica met vuurloze experimenten toelaat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God heeft in deze draad niets te zien.
![]() |
#485 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat u niet representatief bent voor alle moslims, want mensen met een instelling zoals de uwe zag ik liever gisteren nog vertrekken en nooit of te nimmer meer terugkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en bemoeit zich nergens mee...
BTW; waarom heeft allah de moslima's niet mét hoofddoek en moslims zónder voorhuid geschapen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 juni 2009 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik aanvaard hem niet als tersluiks bijgesleurde discussiepartner.
![]() |
#489 |
|
![]()
![]() |
#490 |
|
![]() 2
![]() |
#491 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij hoeft dus niet als argument of discussiepartner in deze draad gesleurd te worden door mensen die menen dat hij "mit uns" is.
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Minister-President
|
![]() Even mijn eerste bedenkingen bij het fimpje, ik vind dat ik beangstigend veel bedenkingen moet maken bij zo'n kort fimpje 5:24 minuten, haal het geapplaudiseer etc weg en er blijft niet veel meer van over.
1)"Denken jullie dat wij onkritisch zijn?" jullie zijn blind gelovig dus ja, ik denk dat jullie onkritisch zijn. Ook leuk dat ze in hun speech vermelden dat hun mede moslimas zonder hoofddoek minderwaardig zijn, minder gelovig zijn. 2)Ze halen zelf aan dat het recht op godsdienstvrijheid ondergschikt is aan de algemene vrijheid van anderen dus: als er klachten zijn over druk binnen de school is dit van toepassing. 3) "Niemand heeft het recht om ons te vertellen wat we wel of niet moeten doen": raar, hebben die dan het schoolreglement niet moeten ondertekenen? hebben die nog nooit van wetten gehoord? 4) Ook een leuke, ze moeten overal een hoofddoek kunnen dragen om te integreren...juist, dat is 2de, 3de-... generatie en ze hebben dat nodig om te integreren. Als ik straks eens naar Mechelen of Antwerpen ga zal ik vast Chinezen etc tegenkomen in traditionele kledij om te integreren, echt, ik zie dat elke dag hoor...oh wacht, toch niet. 5) Hun kansen op de arbeidsmarkt worden enkel beknot door een minderheid aan racisten, voor de rest is dit grotendeels te danken aan hun opvoeding en omgeving. 6) ja, het is onze schuld als ze zo dom zijn om te stoppen met studeren... 7) Ik zou de manier van mededeling allesbehalve geheimzinnig noemen, bijna iedereen die de krant leest weet het. Voorts vergis ik mij nu of is het weeral de imam op de achtergrond? Laatst gewijzigd door Gwyndion : 25 juni 2009 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Minister-President
|
![]() Zou U niet beter dank u zeggen aan de kapitalisten en onze overheid die behoefte hadden nieuwe knechtjes(gastarbeiders).
![]() |
#499 | |
|
![]() Citaat:
In seculiere zaken - bijvoorbeeld schoolreglement betreffende gepaste kledij - voel ik ook helemaal geen behoefte om God in te roepen. Overigens: stel u voor dat God zich gaat bezig houden met de toestand in België. Hij is wel almachtig maar zo'n janboel krijgt ook Hij niet meer recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
|
![]() Citaat:
Ik had het overigens eerder over de schepping van de mensheid in zijn geheel, niet over de oorsprong van individuele personen. Ik wil u niet shockeren, maar ik werd ook niet gebracht door de ooievaar. |
|
![]() |
![]() |