![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#482 |
|
Europees Commissaris
|
Degenen die dat lapje stof misbruiken zijn degenen die het rond hun hoofd doen om een religie te propageren.
|
|
|
#484 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen heeft het recht om op zijn of haar hoofd te zetten wat hij of zij wil. Niemand zou vermoord mogen worden omdat hij of zij dit recht uitoefent. Bepaalden op dit forum en hierbuiten spuien echter doelbewust haat tegen één bepaalde bevolkingsgroep, met het doel moord en oorlog te legitimeren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#485 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze ongelijkheid wordt in stand gehouden door "heren" zoals u! Het lijkt me niet meer dan logisch dat vrouwen die de mogelijkheid hebben om het gedachtengoed onder die guillotine van vrouwenrechten kritisch te bekijken dit ook doen, dat u dit als een bedreiging ziet zegt veel over uw "mannelijkheid" gelukkig staat u niet model voor een gemiddelde Vlaming. |
|
|
|
|
|
|
#486 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De rabiate haatcampagne die wereldwijd tegen moslims wordt gelanceerd, om de moorddadige operaties in Irak & Afghanistan te lanceren, begint nu ook al in Europa slachtoffers te eisen. In plaats van deze haatmoorden te veroordelen, veroordeel jij de nabestaanden van het slachtoffer. Je staat dus overduidelijk aan de kant van de moordenaars.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#487 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wil je zeggen dat je niet verdedigt dat kritiek op hoofddoeken gelijk staat aan haatzaaien, en aan de kant van moordenaars staan? Daarmee bevestigt u wat ik schreef, "heren " zoals u houden vrouwen graag onder de hoofddoek, en als ik je in een andere draad goed begrepen heb zelfs liefst met harde hand! Een dialoog bestaat uit meer dan roepen en tieren omdati emand een ander standpunt heeft, ooit al eens dialoog overwogen? |
|
|
|
|
|
|
#488 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, voor Kallikles is een harde hand voldoende!Je zou voor minder 'vrijwillig" er een opzetten!
|
|
|
|
|
|
#490 |
|
Europees Commissaris
|
We zouden in Vlaanderen een "dag van de hoofdoek" kunnen organiseren als solidariteit met onze Moslim zusters. Dag waarop iedereen een hoofddoek draagt.
|
|
|
#491 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
|
#492 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel hele duidelijk dat NIEMAND EEN MOORD OP EEN ZWANGERE VROUW KAN GOEDKEUREN EN DIT VOOR HAAR FAMILIE VERSCHRIKKELIJK IS WAT ECHTER NIET BETEKENT DAT VAN HAAR EEN MARTELARES MAKEN EVEN WALGELIJK IS, wat heb je niet begrepen in die stelling? Jou vaststelling klopt dus niet, en je constante beschuldigingen duiden op onervarenheid met dialoog, vooral blijven proberen Kallikles...daar dient dit forum zelfs een beetje voor! |
|
|
|
|
|
|
#494 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 19 juli 2009 om 11:55. |
|
|
|
|
|
|
#495 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#496 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#497 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#498 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, ik zaai geen haat, ik roep haat op, wat iets heel anders is. Door mijn rechtschapenheid en ziele-adel wek ik de haat en de afkeer op van alle mislukten en van alle hypocrieten. Een beetje zoals Alain Soral.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#499 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#500 |
|
Banneling
|
Wééral een persoonlijke aanval, stop daar toch eens mee, mens!
Laatst gewijzigd door filosoof : 19 juli 2009 om 12:03. |
|
|
|