![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat kan de koran of de bijbel mij - of mijn vader of broer - nou schelen! Ik woon trouwens in Spanje, mijn vader is overleden en mijn broer komt vaak hierheen voor vakantie, hij heeft niet de intentie mij te verkopen hoor! Daar zou hij niet armer of rijker van worden. Wat die andere verkochte, uitgebuite vrouwen betreft, wat wil je nou dat ik daaraan doe? De Belgische staat verdedigen, waar zie je mij dat doen, ik woon er niet eens meer, ik betaal ook geen belastingen in Blg. om Afghanen te vermoorden, ook zie je mij geen gewonr, hardwerkende, geïntegreerde immigrant die niet crimineel is, voor crimineel verslijten, dat zit in je hoofd en in de hoofden van de anderen die zich aangesproken voelen. Als ik het over immigranten heb die crimineel zijn, die niet geïntegreerd zijn of de taal niet spreken, dan héb ik het ook over die groep (die crimineel zijn, etc etc...) en NIET over diegenen die dat allemaal NIET zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoel is: de "kunstenaars" van vreemde origine maken niets uit in verband met de problemen en de kosten waarmee hun gemeenschappen ons mee opzadelen! Dus, twee of tweehonderd "bekende" rappers, who cares? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar denk je dat veel mensen zich zorgen over maken? Over jouw kunstenaarsprobleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar jij je druk over maakt! En dat alleen maar omdat je met je mond vol tanden staat over de echte problemen die de fora en de kranten vult ivm onze verrijkers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de vermeende kennis van de witte Vlaming:
Citaat:
Citaat:
Waarna de ondertitelingsvlaming (inclusief één taalfout) beweert over migranten en hun kinderen: Ik stel vast, samen met vele hardlachende Franstaligen in Brussel en de Rand, dat de witte Vlaming zich vaak moeizaam in het Nederlands weet uit te drukken. De helft moet blijkbaar ondertiteld worden op de eigen tv. Dat is niet druk maken. Dat is vaststellen. En dan héél hard lachen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 oktober 2009 om 19:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 oktober 2009 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Idd en nu gij snellen eddy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft niets te maken met het zich niet kunnen uitdrukken in het Nederlands maar wel heel veel met de VRT die een beleid voert dat er op gericht is dat ook hardhorigen de programma's zouden kunnen volgen, zelfs het nieuws kan men volgen via ondertiteling.
Laatst gewijzigd door daiwa : 31 oktober 2009 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is veelzeggend over de taaltolerantie in de Nederlanden, en de opsluiting va Vlamingen inhun eigen dialect. Uniek in de wereld. In het VK worden Amerikaanse shows niet ondertiteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb voldoende bewijs aangedragen dat juist de gemiddelde Vlaming zijn of haar Nederlands abominabel is. Hands down slechter dan de gemiddelde 2e of 3e generatie migrant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En durven beweren dat een ander geen goed Nederlands spreekt. Lachwekkend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Snap jij niet wat een quote inhoudt?
Verklaard veel ![]() Laatst gewijzigd door Mcnab : 1 november 2009 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verklaart |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de meeste Vlamingen beheersen het Nederlands veel beter, daarom winnen zij meestal het groot Nederlands Dictee, al van gehoord??? |
|
![]() |
![]() |