![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat het niet meer letterlijk mag in het onderwijs hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt genoeg. En neen, Schotland zou er niet aan toe zijn als Schotland. 't Grootste verschil met IJsland is dat Schotland beschikt over een heel belangrijke natuurreserve: olie en gas. Daar kunnen de IJslanders alleen van dromen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
|
![]() Citaat:
Een tweetalige als http://fr.wikipedia.org/wiki/Christian_Laporte van La Libre is een mooi voorbeeld van taalhoffelijkheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK weet alvast wat er MIJ te beurt valt onder Belgisch 'bestuur'. Ik hoef niet te wachten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zal natuurlijk nog niks veranderd zijn. Wellicht u heeft vorige week nog met een vriend gesproken die iemand kent die in Schotland is geweest en die heeft het daar aan de toog-hangers van pub Macduff Arms gevraagd en die hebben het hem allemaal in 't lang en in 't breed uitgelegd, dubbele tong en geklop op het hout inbegrepen. Wellicht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
|
![]() Citaat:
En zulke cijfers veranderen maar langzaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra een doorsnee-Vlaming tien woorden in een andere taal kent, zal-ie geen seconde aarzelen dat te bewìjzen. Als-ie daarbij fouten maakt, laat-ie zich daar allerminst door ontmoedigen. Ik krijg niet voor niks van vreemdelingen te horen dat die Vlamingen daar echt ongelooflijk in zijn. Engels-taligen, Duits-taligen, Spaans-taligen, ... allem�*�*l vertellen ze dezelfde verhalen, telkens opnieuw. Zelfs de Frans-talige Belgen zullen dat niet ontkennen. Die gaan er gewoon van uit dat èlke Vlaming Frans kent (dat zeggen ze mij toch telkens opnieuw: waarom zouden wij nog Nederlands leren, die Vlamingen spreken toch allemaal Frans met ons?). Daar zullen ze toch wel een goede reden voor hebben, denk ik dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het niet over u, maar over uw vriend.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 november 2009 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Correctie : de enige waarheid die u hier ooit hebt neergepend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kieswet is vernietigd door het Grondwettelijk Hof. Dat betekent dat de kieswet ongrondwettelijk is. Klaar. Daar is geen speld tussen te krijgen. Jij hebt hier al identiek dezelfde stelling gepost, en toen hebben minstens 3 personen (waaronder ik) je op de feiten gedrukt, waar jij toen ook op hebt gereageerd. Zelfs het citaat van de voorzitter van het Grondwettelijk Hof die expliciet verklaart dat de kieswet ongrondwettelijk is, net zoals verkiezingen gebaseerd op die kieswet was gepost. Je kan dus niet beweren dat je de juiste feiten niet kent. Toch volhardt jij in hier opnieuw het tegendeel te posten. Dat maakt van jou een onversneden leugenaar, BWarrior. Ik heb respect voor mensen met een andere mening, vanwege een ander uitgangspunt, of omdat ze niet alle feiten kennen. Ik heb geen respect voor leugenaars. Zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sinds wanneer liggen Hasselt en Tongeren op het grondgebied van de oude provincie Brabant?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 november 2009 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank je wel, Nyquist, voor deze verhelderende uitleg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
BHV is ongrondwettelijk, laat je niet beinvloeden door leugenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat BHV ongrondwettelijk is, daar twijfel ik niet meer aan. Anders was de regering al lang geleden gevallen, en hadden we die nieuwe verkiezingen waar SP.a het onlangs nog over had al weer een tijdje achter de rug, niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 november 2009 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |