![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() Ik erger mij aan de plotse zwavelstank in mijn paradijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() There's your problem.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite zou je wat foto's moeten posten van je toestand, of een filmpje op youtube. Als would be Dr House raak ik toch n beetje gefrustreerd blind te moeten werken. ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 18 oktober 2011 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() En ik heb ook nog een alternatieve theorie voor je vermageren : door die drie antibioticakuren heeft je darmflora ook wel klappen gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snotvallingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zwaar vermageren dat is - stress, al shoofdoorzaak, of als co-factor. - endocriene storing, maar dat moet een bloedproef sporen nalaten in schildklierhormonen of parathyroid, of insuline, HBa waarde, glycemie die abonormale waarden geeft, maar enfin als je die rapporten niet ziet, ben je er inderdaad ook niets mee om daar iets over te zeggen - tumoren, maar dan terug meestal tumor terug in de lever, of schildklier, dus weer een tumor in de organen zelf die hormonen produceren. Dus die CT scan zal wel iets uitwijzen op dat vlak - lymfeklier probleem, hart probleem echt je kunt het zo gek niet bedenken of het is eraan gelinkt. DUs wacht eens dat onderzoek af, en anders moet ze inderdaad haar huid foto's en haar bloedbeeld, en haar scan foto's eens uploaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() - ...
- ... - wekenlang gebrek aan eetlust ten gevolge van verstoorde darmflora ? ( ik zou toch wel een keer de bijsluiters willen zien van de gebruikte antibiotica's bvb ) zo snel verlaat ik m'n piste niet ![]() maar ik wil ook geen ruzie met u, just keep open mind ... de meest voor de hand liggende verklaring is toch dat groentje wekenlang erg weinig heeft gegeten, nauwelijks wat binnen kreeg En wat het ook is, het effect zal zichzelf versterken, als je geen grammetje vet meer hebt, zal je lichaam meer moeten stoken om op temperatuur te blijven. Dus je zal vermoedelijk beduidend meer moeten eten dan gewoonlijk om terug bij te komen. Op zich blijf ik het zeer verdedigbaar vinden om met een diëtist te werken wat dat betreft. Ipv twee dokters gisteren, zou ik 1 dokter hebben bezocht en dan een diëtist. Laatst gewijzigd door Knipp : 18 oktober 2011 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mijn fles Whiskey weer zo goed als leeg is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
|
![]() Hoi allen,
Ontzettend bedankt om erover mee te denken. ![]() Ik leef nog vandaag... wel zeer wankel. De symptomen zijn hetzelfde. Alleen gisteren en vandaag ook bij het strekken van mijn rechterarm/hand/vingers electrische soort tintelingen, zenuwgeleidingstoestanden heel specifiek die ik gedurende de zes weken nog al heb gehad... Nochtans is M.S. bv. vroeger al eens uitgesloten geweest. De CT thorax en neuro :-s hebben ook al één en ander uitgesloten. Wat het ook is. Ik ben er zelf ook van overtuigd dat er nu minstens een vicieuze cirkel vermoeidheid/magerheid/... is opgetreden. En de verbranding van vetcellen die verhoogd is heeft geleid tot een vrijstelling van gifstoffen... giffen in deze omgeving zijn er echt voldoende aanwezig (buren verbranden afval, onvolledige verbranding en de zware metalen + de amalgaamvulling die ik heb opgevreten en het Chinees voedsel waar al regelmatig accidentjes mee gebeuren in China ![]() De cirkel vermoeidheid/magerheid (stress?) kan mekaar versterken en ik weet niet of ik er zelf nog uitraak. Verder ben ik nu heel moe. Vermeldenswaardig is misschien ook dat ik al heel lang lijd aan insomnia en daardoor lange periodes niet heb geslapen. Ik sliep altijd heel weinig, en was heel veel moe. De vermoeidheid is de slaapproblemen echter vooraf gegaan in de tijd. De slaapproblemen zijn ongeveer anderhalf jaar geleden accuut begonnen. Ik kon plots niet meer inslapen. Ik heb al vele benzodiazepines versleten nu ... (ik verhoog dosis niet maar stop regelmatig met dan niet slapen als gevolg. Sinds de symptomen en m.n. de kortademigheid begon ben ik ook gestopt (ademhalingssupressieve middelen innemen leek me dan niet zo doordacht). Nu weer oké ... De dokter heeft dus inderdaad tegen me gelogen wat betreft het doel van die scan van vandaag. Was puur op afwijkingen van de botten en had niets te maken met de hypothese die hij me voorstelde over De scanresultaten moeten nog bekeken worden door een dokter maar ze zijn geruststellend. Degenen die de scan moesten onderzoeken zeiden dat het bot er perfect uitzat... Iets minder is dat ik intussen serieus hevig bestraald ben ... Terwijl het nog altijd iets heel onnozel kan zijn, bv endometriose cyste aan de achterkant middenrif, rug... Inmiddels vraag ik me zelfs af of mijn endometriose-cystes wel endometriose waren, maarja, dat zal toch wel gecheckt zijn hoop ik. Mijn hoofdverdachte blijft toch een beetje zwaar metaal of een anderssoortig toxine. De stress of opgefoktheid is er ook zeker wel. Zeker nu. Eerder een gevolg van de ziekte en het niet gelooft worden door dokters dan omgekeerd denk ik. Had men in het begin een MRI gedaan, overal ... dan had ik het misschien al lang geweten en was er niks aan de hand. Nu ben ik volgens mij radio-actief afval. Niet dat dat momenteel mijn grootste zorg is. Morgen ziekenhuis en mogelijk wil een arts die kennis is ook meedenken... Ik blijf hopen op psychosomatisch maar ga mezelf wel voor de kop slaan als... En ik had echt beter vorig jaar mijn eierstok/-cellen opgeslaan. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 oktober 2011 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
|
![]() Citaat:
Opnieuw wel jammer dat niet heel mijn lichaam daarmee is gescreend. Soit er is ergens een fout gemaakt die je niet kan ontkennen: die vergrote rode bloedcellen moesten hebben aangezet tot het denken over: - (lange termijn) zuurstoftekort - beenmerg-gezondheid - de zware metalen ... vooral gezien de meest waarschijnlijk oorzaken ervan (vit B12 en folium-zuurdeficiëntie al direct uitgesloten waren). Ik heb nog steeds geen idee of die RBC's ook vergroot waren in mijn twee volgende ziekenhuisbezoeken/bloedafnames... Ik geloof van wel, want er staat daar iets over teveel gewicht enzo (afkortingen, alles werd in dat ZH blijkbaar gewogen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
|
![]() Soit ik ga het nu doorsturen en dan morgen naar ziekenhuis... :-/ Ik weet niet of ik mijn ganse valies moet meenemen of niet.
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 oktober 2011 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() Okee, laat ons dat als vertrekpunt nemen.
Als ik beweer dat je gewoon een oververmoeid uitgemergeld stresskonijn bent, met welke concrete klachten kom jij dan zwaaien dat er erger aan de hand is ? Beperk je msschn tot de laatste week, klachten ouder dan 1 week tellen voorlopig niet mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee eerder CVS chronisch vermoeidheidssyndroom.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 oktober 2011 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en m'n punt is eigenlijk dat verstoorde eetlust en navenant weinig eten ook al een geldige verklaring is voor een paar kilo gewichtsverlies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
|
![]() Euh ik zie zo staan op de documenten zo:
microscopisch onderzoek urine (interessant, i know): rode bloedcellen: 132 per microliter. Normaalwaarde voor kwantitatief uitgevoerde WBC en RBC < 25 cellen per microliter (staat erboven). ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Case closed ![]() |
|
![]() |
![]() |