![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niet echt, want geef toe, ondanks de oververtegenwoordiging is Allah, net zoals de christelijke god, dood. Misschien een handjevol mensen dat nog op een vredevolle manier hun geloof kan belijden, maar dan stopt het dan ook.
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=g0wJXf2nt4Y PS: al gehoord van Guilad Shalit, de jonge Israelische soldaat die al 4 jaar door Hamas wordt vastgehouden en die ondanks alle conventies nog NOOIT een bezoek van het rode kruis heeft gekregen? De blokkade heeft daarmee te maken. Ze vragen de vrijlating van Guilad Shalit. Typisch dat ze daar geen gehoor aan willen geven en liever het hele volk in een slachtofferrol houdt; http://www.guiladshalit.com/index.ph...&id=3&Itemid=4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet wel kiezen eh. Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat had ik nou gezegd over die kolonisten...? Juist, dat ik ook voor hen geen respect had. Punt andere lijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, dat weet ik wel. Ook al geven de feiten u ongelijk. Uw standpunt heeft geen enkele basis in de realiteit of de geschiedenis. Het is een dogma, een soort religieus geloof dat niet met de feiten overeen hoeft te stemmen. En dat is wel grappig met uw kritiek op religies en godsdienstigen: u doet au fond precies hetzelfde: geloven in plaats van onderzoeken.
Citaat:
1) U erkent dus het feit dat er 1 miljoen mensen gevlucht zijn die - net als hun nakomelingen - volgens het algemeen internationaal recht én de VN-resolutie 194 het recht hebben om naar hun geboorteland en -dorp terug te keren. 2) Strijd voor een land is geen religieuze waanzin, het is een vorm van nationalisme, in dit geval anti-imperialistisch nationalisme. 3) U gaat volledig voorbij aan de kern van de zaak en als een volleerd manipulator haalt u er één facet uit. U gaat niet in op: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1) het mikpunt van allerlei dicriminatoire maatregelen zijn. Dat weet u. 2) hun politieke vertegenwoordiging en politieke partijen verboden en/of aangevallen zien 3) moeten aanhoren hoe ze ongewenst zijn en men van plan is hen te verdrijven. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
The conventions, to counter this, reiterated the principle of individual responsibility. The International Committee of the Red Cross (ICRC) Commentary to the conventions states that parties to a conflict often would resort to "intimidatory measures to terrorize the population" in hopes of preventing hostile acts, but such practices "strike at guilty and innocent alike. They are opposed to all principles based on humanity and justice." Additional Protocol II of 1977 explicitly forbids collective punishment.
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() Men vertelde me dat de laatste Intal actie een totale flop was:
http://www.intal.be/fr/velo-palestina Fietsen voor Palestina. Een goed idee anders. Via Anderlecht en Molenbeek (uiteraard, ze gaan toch niet via Ukkel en Drogenbos!) naar Elsene om met een groot festijn opgewacht te worden op het Flageyplein. Ik hoorde dat er welgeteld 50 fietsers meededen, en ongeveer 20 supporters waren, waaronder een toevallig aanwezige vuilniswagen van Net Brussel die begon te toeteren toen hij de Palestijnse vlaggen zag aankomen. Het beloofde Brecht koor was er niet, dus hadden ze maar wat trommelaars uit de Matongé gebeld. Wél waren er 10 politici (PS en ECOLO). ![]() In tijden van pre-electorale koorts kwamen ze daar hun zaterdagmiddag show geven voor een clubje dat kleiner bleek dan de duivenclub van Bachtendekuppe. ![]() Voor een land als België dat: 1) weer eens geen regering heeft ondanks het record aantal ministers en het grootste Europese budget dat verkwanseld wordt aan de politiek; 2) een vreselijke economische crisis kent die alleen maar erger wordt; 3) na de jaren van ongebreidelde immigratie met de gebakken peren zit zowel op economisch, sociaal als securitair vlak; 4) door de radi-islam met terreur wordt bedreigd "omdat het boerka's heeft verboden"; 5) alle sociale cohesie kwijt is in een hoofdstad met 1/4 werkloosheid; ... is het wel lef hebben om Israel de les te gaan spellen. ![]() Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 30 mei 2010 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ge als Belg kritiek hebt wil dat niet zeggen dat ge België vertegenwoordigt.
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 30 mei 2010 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarvoor betalen we ze dan? LOL!! Ze zijn niet in staat België te vertegenwoordigen inderdaad, dat is wat anders. En juist DAAROM geeft hen dat geen enkele legitiem excuus om dan maar op Israel boycott feestjes de grote madammen en meneren uit te hangen die het allemaal zoveel beter weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoeveel van die laatste hebben er in ons land trouwens kritiek op Israël? Zelfs de extreemrechtse partijen * KNIP *
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 31 mei 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die handvol fietsers/burgers en een paar grijzende dames die ook eens iets belangrijks willen doen in hun leven en hun frustraties uitleven op Israel, ach, daar heb ik vooral mee te doen en daar kan ik echt niet kwaad op worden. Die worden niet betaald van mijn belastinggeld, see the difference? Je post heeft mijn post VERDRAAID door te doen alsof ik het NIET over de 10 aanwezige politici had. ![]() Ik ga ook op de rode driehoek drukken voor dat grove geschut in de bovengequote post die gaat een beetje te ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 30 mei 2010 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs die tijdbom van een Europahater was niet zo lichtgeraakt. Achja, ik kan wel een ban gebruiken, ik verdoe véél te veel van mijn tijd door met idioten als gij in conflict te belanden.
![]() |
![]() |
#499 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn misschien nog 100.000 van de 711.000 gevluchte Palestijnen in leven, dus dat lijkt me sterk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Dit wil ik jullie niet onthouden, een verslagje dat iemand schreef en me mailde:
![]() Citaat:
Waaronder dus een paar organisaties die dankzij onze belastingen geld krijgen ![]() Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 30 mei 2010 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |