![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toe dat ze - als ze iets met die drugsdeal te maken heeft - een te gemakkelijk slachtoffer is. De échte gangsters zoals een KDG of een GV blijven ondertussen buiten schot.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 1 september 2010 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kies zelf het woord dat u past. Ge zult beoordeeld worden aan uw woordkeuze.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, dat heet 'nepotisme' en dat is niet strafbaar. Het is alleen maar degoutant.
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voorvalletje Geybels is slechts een frivool intermezzo, een toemaatje voor de op sex, drugs, rock'n'roll & sensatie beluste leden van onze goegemeente die het onderwerp en voorwerp vormt van het fascinerende verhaal "Séparatisme in woord en daad. België sinds 1830."
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Ge zat precies ook in Thailand toen. En nu nog zo te zien.
Laatst gewijzigd door system : 1 september 2010 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#487 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is it that obvious EG?
![]()
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() Pas op, pas op. Dat wordt link in uw geval.
Laatst gewijzigd door system : 1 september 2010 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja niet goed bezig. Kordate reactie van n-va, misschien te hardvochtig waarschijnlijk uit schrik voor de reacties van politieke tegenstanders en media. Het ontslag van Geybels zal hopelijk tot gevolg hebben dat ze wat tijd krijgt om zich te herbronnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals de houding van de kerk inzake pedofilie. Laatst gewijzigd door system : 1 september 2010 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het met u.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is toch vanzelfsprekend
![]() Het is verontrustend mocht het anders zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 1 september 2010 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, gewoon in België. Hier is stof genoeg om elke dag met een grote smile het nieuws tot zich te nemen. Elke dag wordt het mooier trouwens.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() enkel de n-va zegt: wij zijn een zuivere eerlijke partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor iemand die een dame als Kim Geybels zonder juiste kennis van zaken een slet of een hoer noemt, kan ik helaas maar moeilijk een fraaiere benaming bedenken. Sorry, zwak punt van mij. ![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 1 september 2010 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |