![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Geluk in de liefde? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
39 | 59,09% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
27 | 40,91% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu goed, dit gaat niet echt ergens naartoe. Laat gewoon vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Minister-President
|
![]() ![]() Jij hebt echt tijd teveel en moet dringend eens een andere hobby gaan zoeken. Mocht ik je ooit tegenkomen, beloof me dan dat je mij de hand niet zal schudden. Ik zal dat echt niet als onbeleefd zijnde opvatten ![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 16 november 2010 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat kan serieus slecht zijn voor uw geestelijke gezondheid, best niet teveel bij stilstaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen paniek het was een scene van de ex uit Cougar Town ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() En lap, het gaat hier over scheten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Minister-President
|
![]() oh, maar wat mijn ex betreft , ik heb dat ook niet zo ver laten komen.
De 2de keer dat hij me sloeg , toen sloeg ik terug. En blijkbaar had ik hem goed. De 3de keer was de goede keer....toen ben ik het afgetrapt. Letterlijk en figuurlijk.
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan mij voorstellen dat hij bij de 3e keer verschoot dat je t aftrapte, ... je was al 2 keer gebleven/teruggekomen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() idd
grappige serie hé om één of andere reden vind ik ze leuker dan mijn vrouw (die serie leuk vindt) ... Laatst gewijzigd door Anna List : 16 november 2010 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge sommige verhalen hoort van hoe dat mensen soms getreiterd of gewoon misbegrepen worden, of zich echt slecht voelen bij het gedrag van die andere die u zogezegd graag zou moeten zien, en dat kunnen soms kleine dingen zijn, vraagt ge u ook af waarom bolt die het niet gewoon af. Maar het is niet altijd zo eenvoudig he, ... waar ga ik wonen, kom ik wel rond, wat gaat die zot dan nog uitsteken, ... enz... enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 16 november 2010 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De eerste keer was toen hij na het werk was blijven plakken. Heb ik echt niks op tegen. Maar na 3x bellen met de vraag "wanneer wilt ge eten" en telkens het antwoord krijgen van "ik ben daar onmiddellijk" , en na 3 uren komt er nog steeds niemand af, tja....dan kieper ik dat eten in de vuilbak hé. En bij zijn thuiskomst had hij verwacht dat het eten en het vrouwtje klaar zouden staan. Niet dus. Ik ben Mien Dobbelsteen niet hé. Dat stond hem niet aan en ik kreeg een paar ferme draaien rond de oren. Ik was toen zodanig geschrokken dat ik zelfs de reflex niet had om terug te slaan. De volgende dag de cliché-verontschuldigingen, en tja..ik geloofde hem.
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat gas was gelukkig niet afkomstig uit de aars van een van de aanwezigen... Korten drank speelde overigens ook een hoofdrol, net zoals het aanwezige vrouwelijk schoon... Zo het typisch avondje waarvan zo goed als 100 % van de aanwezigen zich zouden doodschamen als ooit de waarheid volledig aan het licht zou komen... |
|
![]() |
![]() |