![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarvan akte ![]() |
||
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() PS zijn vrouw maakte het al mee, en anderen voor haar "Rob Klop" V is wel degelijk veroordeeld voor geweldpleging... en ook eens vrijgesproken omdat de slachtoffers hun klacht introkken |
|
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#484 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#485 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En je moet zelfs de "meer gematigde teksten" van diezelfde groep eens lezen omtrent het gebeurde. Dat is al niet veel beter. Wat bezielt die mensen toch? Die zelfverklaarde "verdraagzame" groep haast zich als haaien, roofvogels op elke druppeltje blok-bloed, zelfs al heeft het gebeuren geen inhoudelijke reet met politiek te maken. Ik kan het alleen maar verklaren door een diepgewortelde haat, een destructieve frustratie vanwege niet-erkenning van hun "toch superieure" "sociale" ideeën... Elk relativeringsvermogen schijnt zoek te zijn bij die groep. Het is HUN extremisme dat het extremisme van rechts aanwakkert, NIET ANDERSOM.
![]() |
#486 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wijzen we er tevens op dat er wel meer elementen in het verhaal zitten dan De Morgen ons liet uitschijnen. In De Morgen vernemen we niets over het traangas, niets over de ongehoorde pesterijen van de dame tegenover haar schoonfamilie en (ex-)man (de met ketchup besmeerde overlijdensberichten), we vernemen niets over het omgangsverbod aan de vrouw opgelegd... |
|
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#489 |
Burger
|
![]() Ten eerste: Vader Verreycken is GEEN advocaat ja.
Ten tweede: De rechter oordeelt in zo`n zaak in het belang van de kinderen. Argumenten voldoen in zo`n zaak niet. Alleen feiten. Kijk wanneer de advocaat in de persmedeling vermeld dat er een veligheidsprobleem is vanwege de pshycho mentale toestand dan weet hij heus waarover hij spreekt. Een veroordeling wegens laster en eerroof zou de belangen van zijn client niet verdedigen. Trouwens over heel dat gedoe. Stel als ik mijn vrouw ineen zou kloppen. In die omstandigheden dan weet ik zeker dat ik de nacht door zou brengen in de cel. Rob zit niet in de cel dus er is veel meer aan de hand dan de progressieven willen vermoeden. En inderdaad. Elke relativering is totaal zoek. Als het over een vlaams blok gaat dan worden de grote kanonnen nog eens bovengehaald. |
![]() |
![]() |
#490 |
Minister
|
![]() Toch een kleine bedenking: Is het niet zo dat (extreem)rechts vaak links verwijt dat ze van de dader het slachtoffer maakt?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
#491 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het verwijt is dus gegrond
![]() |
#492 |
Minister
|
![]() Ah, dus Vereycken is gewoon het slachtoffer?
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
#493 |
Vreemdeling
|
![]() ik zou zeggen: nu zeker! Hij kan al onze steun best gebruiken, zodat hij merkt dat hij niet alleen staat. Ik blijf erbij , zijn vrouw heeft het letterlijk èn figuurlijk zelf gezocht.
|
![]() |
![]() |
#494 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ken die die man zelfs niet, en het blok op zich kan me niet veel schelen, ik ben een protest-stemmer, ik heb niet de "affiniteit" van een echte blokker. Dus zwier me niet onmiddellijk in de extreem rechtse hoek met wat ik nu zeg: We weten dat het erg is wat er gebeurd is en niet goed te praten. Maar er zijn toch verzachtende omstandigheden. In elk geval vind ik het onbegrijpelijk dat de politieke tegenstanders als gieren zich op deze niet-politieke situatie storten voor politiek gewin... Hebben ze geen betere argumenten dan die stigmatisering? Plaats je nu eens even in Vereycken zijn plaats, leef je even in in zijn "rol", zonder rancunes en zonder vooroordelen. Wat die man doorgemaakt heeft, de laatste weken. En dan komt er iemand je uitdagen, want dat was het toch hé. Iemand die daar niet hoorde te zijn op politiebevel. Iemand die minstens een eigen agenda (!!) om niet te zeggen slechte bedoelingen had. Iemand die reeds voor grote problemen heeft gezorgd (waarbij je al zodikwijls je koelbloedigheid hebt moeten bewaren) in het verleden. Iedereen weet dat spanningen tussen gescheiden partners zeer zeer hoog kunnen oplopen, en meestal gaat het dan om gedeelde schuld. Soit, stoppen kunnen doorslaan in zo'n situatie.
![]() |
#495 |
Vreemdeling
|
![]() Nee, dit toont enkel hoe kortzichtig jullie zelf zijn. Alleen Vlaams blokkers liegen... nooit eens aan gedacht dat het wel eens andersom kon zijn?
|
![]() |
![]() |
#496 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#497 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#498 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#499 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen van eens even wat "empathie" te gebruiken als het op zuiver menselijk vlak gaat. Enkel zo kunnen we soms "begrijpen" wat er gebeurt, en valt er een heel ander daglicht op de situatie.
![]() |
#500 |
Vreemdeling
|
![]() Groot gelijk! Rob heeft al meer dan genoeg geleden de laatste weken, dat ze hem eindelijk eens met rust laten en hem de kans geven alles te verwerken. En laat iemand die (h)eks van hem opsluiten, zodat ze hem niet langer kan tergen en opnieuw zulke voorvallen uitlokken, tot meerdere glorie van al wat links is.
|
![]() |