![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Hoe langer dit duurt, hoe meer volk de acties zal bijwonen. De volgende betoging zullen er 100.000 betogers zijn', meent hij. 'Maar voor de volgende betogingen laat ik het initiatief aan anderen over. Ik heb nog ander werk, maar ik blijf de acties zeker steunen', besluit De Clerck. |
|
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() Zijn vader kan een kartel in Kortrijk wel op zijn buik schrijven
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kerel heeft veel noten op zijn zang. Wat had die nu verwacht? Hoe wereldvreemd en arrogant moet je daarvoor zijn,
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kom je daar nu bij? Zijn daar aanwijzingen voor?
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet niet. Er is tegenwoordig niets meer, zoals het lijkt.
Laatst gewijzigd door Bob : 27 januari 2011 om 15:02. |
![]() |
![]() |
#487 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het ACW heeft in Kortrijk trouwens een eigen kandidaat (de huidge burgemeester) naar voor geschoven.
|
![]() |
![]() |
#488 |
Minister
|
![]() Volgens Rik van Cauwelaert waren er toch zeker meer Nederlandstaligen (hij denkt de helft) op de betoging (citaat Radio 1 28/01). Hij liep niet mee in de betoging, maar heeft hem wel gevolgd in Brussel. Nu is Rik van Cauwelaert geen Belgicist, dus zou het toch niet kunnen dat le Soir het verkeerd had? Hoewel het onderzoek van le Soir me goed uitgevoerd leek (1000 mensen ondervraagd!) en ik niet goed kan zien waarom die krant het cijfer zou vervalsen.
|
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() Op één van de filmpjes waarbij ze het groepje TAK demonstranten aanvielen hoorde ik een franstalige "Smeerrrrrlap" roepen (op z'n frans).
Misschien worden de mensen die slechts één of twee woorden Nederlands kennen ("bet�*�*l smeerrrrlap") ook als Nederlandstalig beschouwd? |
![]() |
![]() |
#491 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 29 januari 2011 om 16:53. |
|
![]() |