![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik kan in jouw 2 linkjes nergens vinden dat het om B-2 stealth bommenwerpers gaat.
Ik lees er warplanes, planes, en jets. Dat kan van alles zijn.
![]() |
#483 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat maakt dat volgens u uit in het licht van de discussie of voor de familie van de mensen die gedood zijn?
![]() |
#484 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En dat geloof ik niet. Niet dat het vanwege islamofobie was en ook niet dat ze daarvoor superdure vliegtuigen laten komen. En al helemaal niet dat het expres gebeurde.
![]() |
![]() |
#485 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#486 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#487 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dat van die gezinnen terugsturen, daar had ik het inderdaad niet over, maar daar had jij het ook niet over. Je had het over terugsturen van mensen die het land niet meer kennen, en je probeerde dat in het belachelijke te trekken door te zeggend at je dan autochtone ook moet terugsturen. 2 zaken die nergens op slaan, en waar ik op reageerde. Over die gezinnen ken je mijn mening. Automatisch zonder een individuele schuldvraag kan dat niet. Wat niet wil zeggen dat men op basis van de ouderlijke verantwoordelijkheid niet tot een gelijkaardig systeem kan komen, dat wel verantwoord is.
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat bedoelt U met "veel voordeliger om de 2 nationaliteiten te behouden"? wat is daar voordelig aan? Tenzij men de marokkaanse nationaliteit moet AFKOPEN? Ben je zeker dat je niet vergist met turken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie ben jij om dat te bepalen ? Dus uw stelling is zo een van eigen schuld dikke bult, 'dan hadden jullie de dubbele natonaliteit maar niet moeten hebben'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik dubbele nationalteit belgique/VS heb, en ik ga in de VS wonen en wat misdaadjes plegen waar de doodstraf op staat, dan kom ik toch lekker naar belgique alwaar ik binnen twintig jaar misschien voor de rechter kom. Dat vind je normaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat jij misdaden zou plegen waar de doodstraf op staat zou ik niet normaal vinden nee. Maar wat heeft dat met allochtonen te maken? Het is evengoed niet normaal dat er hier bvb pedo's opgesloten worden voor 2 jaar en terug vrijlopen op slechts een paar meter van hun oude slachtoffers (knokke) ...., maar dat kan en mag dit is namelijk geen allochtoon . Pedo's in Belgie, is dat een beschermde diersoort of zo ??... Laatst gewijzigd door Wisord : 7 februari 2011 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Banneling
|
![]() Het ging over terugsturen naar het land van het tweede paspoort.
Je hebt écht wel een trauma over pedofilie. Je moet hulp zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Banneling
|
![]() Ja en ...?.., ik heb het over criminelen jij koppelde criminaliteit aan dubbel nationaliteit niet ik. Klaag over de wantoestanden in het gerecht zou ik zeggen en niet over paspoorten.
Laatst gewijzigd door Wisord : 7 februari 2011 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij in de VS misdaden begaat; zal de VS je uitlevering vragen en je daar berechten. De algemene regel is, dat je berecht en gestraft wordt in het land waar je de misdaden begaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Staatssecretaris
|
![]() Tenzij dat het risico bestaat dat je de doodstraf krijgt, bij de VS bijvoorbeeld.
![]() |
#499 |
Staatssecretaris
|
![]() .
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 7 februari 2011 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik weet nu wel niet hoe dat zit bij geboorte. Kan je er voor kiezen om je kind niet meer de Marokkaanse nationaliteit te geven?
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 7 februari 2011 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |