![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soit er is nog zo'n extreemrechtse activist opgepakt:
http://www.hln.be/hln/nl/10756/Bloed...opgepakt.dhtml Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Werk dus voor de inlichtingendiensten om deze gevaarlijke individuen op te pakken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 augustus 2011 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is de vraag : zal dat boek dat op miljoenen PC's staat inderdaad mensen ertoe brengen om hem te volgen ? Volgens mij gaat 99,99% van de lezers dat nooit doen. Het is die 0,01% die ons zorgen moet baren. The unabomber heeft zeer intense pogingen gedaan om zijn boek te laten publiceren in een vooraanstaande krant. Dan zou hij ermee stoppen beloofde hij. Dat was in '94 toen er nog geen algemene verspreiding via internet mogelijk was. Nu kan zo iemand dat van op zijn PC naar tienduizenden personen mailen. Vreemd dat die gekken zichzelf blijkbaar als profeten zien die iets belangrijks te vertellen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor moet je wel een vijs los hebben en/of psychopaat zijn. Van profeet: NIKS. Geen visioenen, geen hallucinaties, zelfs geen stemmen gehoord. En niks origineels aan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() Ik denk niet dat ik van die mannen iets te vrezen heb...Trouwens, de polies moet hun werk maar zelf doen, ze worden ervoor betaald, ik ga mij daar niet mee moe maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() Breivik is gek verklaard. Breaking news.
Misschien zelfs Breivik-breaking News ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2011 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet echt gek.... ![]() ![]() Psychotisch ![]() Grootheidswaanzin-delusies ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2011 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Breivik nam drugs die hem 'sterk, efficiënt en alert' maakten. Hij gebruikte stimulerende middelen. (efedrine, caffeïne) Breivik nam die middelen omdat hij dan alerter, efficiënter zou zijn. Het is niet omdat hij de middelen ingenomen had dat hij daardoor een terrorist werd. De stimulerende middelen waren niet de oorzaak of aanleiding voor zijn moorddadig gedrag. he swallowed a cocktail of drugs known as an ‘ECA stack’ to make him ‘strong and efficient’ and rapidly lost count of the death toll.Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz1f7f1xthY Anders Breivik was taking large quantities of mind-altering chemicals.Read more: http://www.dailymail.co.uk/debate/ar...#ixzz1f7fat9BP Efedrinehttp://nl.wikipedia.org/wiki/Efedrine |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() Ik hoor dat ze in Noorwegen de gewoonte hebben misdadigers die niet verantwoordelijk kunnen geacht worden voor hun daden, toch te veroordelen.
Dat wordt dus een veroordeling en naar de psychiatrie. Dat laatste staat ook nog niet vast. De rechtbank moet het rapport nog beoordelen en valideren. Misschien ziet ie nooit een gevangenis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
|
![]() Het gebruik van vuurwapens in een politiek scenario vinden we eigenlijk alleen maar in landen van het Amerikaanse continent, onverschillig of dat Noord of Zuid is.
In Nederland wilde de PvdA afrekenen met Fortuyn en deed dat ook. Breivik wilde afrekenen met de Noorse PvdA en deed dat ook. What's the point?
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Breivik valt onder de grote gekken en niet onder de grote Commandanten ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 30 november 2011 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
|
![]() @ Eno
Jij ziet The Point. Waren de "Grote Commandanten" geen grote gekken? Also sprach Zarathustra ......
![]() |
#498 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() Dat de maatschappij aan introspectie zou doen vermits die uiteindelijk een Breivik heeft voortgebracht, zal te veel gevraagd zijn zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het heeft meer zin zich politico-maatschappelijk te beraden op vrijheidsstrijders Laatst gewijzigd door eno2 : 30 november 2011 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |