![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2 ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
|
![]() Volgens mij moet er eerst onderzocht worden of er aan werd voldaan en of men alles heeft kunnen doen om deze ramp te voorkomen of de kwalijke gevolgen ervan te beperken.
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 23 augustus 2011 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit verzin je weer. Zo typisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die mensen hebben toch niet de verantwoordelijkheid van de festivalinrichter?
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dixit Groentje. Want ja; als je weersvoorspellingen negeert, ben je onverantwoordelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan eentje die ook door die storm is getrokken: ja, maar, ik had beloofd en x om y om dan daar te zijn (ging niet om iets echt verplicht maar om amusement/vermaak dus). Als je op die momenten nog niet opkomt voor jezelf maar je leven riskeert omdat de ander zogenaamd een lange neus zou kunnen trekken opdat je niet op de afspraak bent ... dan is er iets mis lijkt me. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Gouverneur
|
![]() Vannacht en vandaag ook code oranje (eerst over heel het land, nu het noordoosten+centrum). Tot nu toe enkel wat regen, bliksem/donder, wat hagel... Er is - en was tijdens de (hagel)buien - echter weinig wind. Misschien is code oranje toch niet zo'n duidelijke waarschuwing, waarmee ik niet wil zeggen dat het KMI schuld treft.
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Code Orangje betekent helemaal niet zoveel als Groentje er van wilt maken.
Maar goed; tegen dat ze dat doorheeft zijn we alweer een jaar of 10 verder.
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
|
![]() Citaat:
Misschien moesten ze zelf ook nog de tenten op voorhand controleren op hun sterkte. Ze zijn er ook zelf in gaan staan hé. Hun verantwoordelijkheid. Iedereen moet immers de technische specificaties van alle materiaal aanwezig op de weide kennen, voordat je erop gaat hé. Op de organisatie vertrouwen kan je niet. Vanaf nu geen enkele verantwoordelijkheid meer voor al degenen die aan de verkoopzijde van goederen of diensten staan. Laat uw auto het morgen prompt afweten als u tegen 120 over de snelheid raast en hebt u uw stuur in uw handen en is uw rempedaal niet meer indrukbaar? Pech... zeker een volwassene behoort eerst alles deftig te controleren. ![]() Dat moet voor jou de natte droom zijn hé: het kapitalisme kan dan rustig hoogtij vieren zonder geplaagd te worden door allerlei regeltjes opgelegd door de overheid inzake minimumnormen voor veiligheid, privacy, respect, ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 augustus 2011 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Misschien, zoals Groentje-18 hierboven zegt... "Zelf uw verantwoordelijkheid opnemen voor jezelf zou ik zeggen"... ![]() (ik wil maar zeggen... een stok kan men overal vinden) Laatst gewijzigd door freelancer : 23 augustus 2011 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
|
![]() Citaat:
Alleen nog maar die van het KMI hé. De sites die het hadden over supercellen op donderdagochtend, dikke hagelbollen en tornado-achtige toestanden mag je daarbij nog rustig negeren. Of gaat het hier puur om stemmingmakerij?
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Citaat:
Euh ik bedoel, ze hebben er aan deelgenomen, tegen betaling dan nog wel. Dan mag je toch verwachten dat ze controleren of ze ook waar gaan krijgen voor hun geld zoals bv. niet dood blijven omdat de organisatie te nalatig is maatregelen te treffen tegen een supercel. Als jij een stuk vlees in de winkel koopt controleer je dat toch ook eerst voor salmonella, E.Colli en weet ik veel wat. En indien je er toch ziek van wordt is het je eigen schuld. Eigen verantwoordelijkheid, zelf gekocht, zelf gegeten. Zo werkt het toch, hé? Toch? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
|
![]() Allé, iedereen dacht dat Chokri dat echt letterlijk gezegd had en ik er naast gezeten en dat gehoord had.
![]() (Zonder iets te doen dan nog, wat mij zou schuldig maken aan schuldig verzuim btw ![]()
![]() |
![]() |
#495 |
Gouverneur
|
![]() Hypocrisie is toch iets leuks hé.
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het groentje nu al trouwens doorgedrongen dat het KMI het weer wou veranderen naar code rood, maar ze geen tijd meer hadden?
Geen tijd meer hadden. Geen tijd meer hadden. Maar pukkelpop moest voorbereid zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() Misschien kunnen sommigen eens luisteren naar Touché van deze morgen (radio1) waar Stephan Vanfleteren, bekende fotograaf, het - als rechtstreekse betrokkene - had over die bewuste dag... en de commotie hieromtrent....
Hier te beluisteren (vanaf 17:55) |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Walgelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#500 |
Gouverneur
|
![]() Yep. Wat ik daar wel vreemd aan vind is dat het alleen in Nederlandse media is terug te vinden. De media die Groentje zo kritisch vindt, want ze zijn niet verblind door de Almachtige Chokri.