![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die politieke eenmaking was de EU. Dat was geen economische eenmaking. Nu het Zuiden zijn kont gebrand heeft moet het Zuiden op de blaren zitten. De Euro is misbruikt ondanks alle waarschuwingen en afspraken over gescheiden financiën. Dit kan en mag nooit de reden zijn om de sufkloten de hand boven het hoofd te houden. Stoppen met de eoro, NU!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
|
![]() Dus Duitsland is niet de kop? En Frankrijk en Duitsland zijn samen ook niet de kop? Je gelooft in echte consensus van de 12 of de 27 landen? God zij dank behoort GB niet tot de Eorozone. Gaan we nu Spanje redden en GB straks ook nog redden of gaat GB gewoon failliet? Dit is toch allemaal belachelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
GB is al in recessie. En met de groei is het wereldwijd afgelopen in d ekapitalistische landen die zich onder de dekmantel van de democratie verschuild hebben. Wat is de €-crisis dan? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2012 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Rajoy vraagt op de eurotop geen geld maar wel EU-waarborgen voor de Spaanse banken, zodat het vertrouwen in de Spaanse banken 100% wordt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() Christine Lagarde bekommert zich meer om de arme kinderen in AFRIKA DAN OM DE ARMe KINDEREN IN aTHENE
Hooggestudeerden worden soms onmenselijk, zeker als ze ook hoge posities innemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Frankrijk heeft met Hollande voor een Europese koers gekozen, waarvan de euro-obligaties een belangrijk onderdeel vormen. In Duitsland heeft Merkel nog tot september 2013. Dan is het met haar afgelopen. De mogelijkheden voor een Europese toekomst onder Frans-Duitse leiding liggen dan opnieuw open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() sTOM WAS DAT ZEKER, MAAR DE LAATSTE peilingen in GR wijzen op een overwinning van de conservatieven.
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 mei 2012 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
|
![]() Citaat:
De EU wil niet accepteren dat de Griekse staatsschuld in een bankroet teruggebracht moet worden tot 50% van het bnp. (normale ingreep bij een staatsbankroet) Want dan moet 75% van de staatsschuld (200% van het bnp) worden kwijtgescholden. De ECB kan dat afboeken op de Griekse staatsobligaties die ze bezitten. Dit is echter binnen de EU politiek onverkoopbaar. Dus de oninbare schuld van de Grieken blijft gewoon in de boeken staan, 'het kost ons niets', maar de Grieken lossen de schuld nooit en nimmer af. Zo bedrijft de EU economisch illusionisme. Meer hierover staat vandaag in een opinieartikel van Sweder van Wijnbergen, hoogleraar economie, universiteit Amsterdam. Laatst gewijzigd door Piero : 26 mei 2012 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen zien , nu puntje bij paaltje komt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De fameuze HAIRCUT....door Merkozy afgedwongen van de privë ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 27 mei 2012 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() Ik dacht direct aan het ontslag van Lagarde, toen ik ze hoorde, en ja, haar ontslag begint geëist te worden, en terecht zo, voor haar uitspraken over Griekenland. Direct ontslaan.
|
![]() |
![]() |