![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Minister-President
|
![]() Als men het over "zuiveringen" wilt hebben kan men het gerust over Sderot (aka Njad die etnisch gezuiverd werd door de Negev Brigade).
Lijkt me revelenater dan Rusland e.d.d. .......maar de verdedigers van Israel zullen het wel weer beter weten. Ik twijfel zelfs dat ze ooit van de naam Njad gehoord hebben of een bal om geschiedenis geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() Misschien omdat het irrelevant is voor deze draad, waar gehandeld wordt over Israelische agressie en de aandacht daar niet van moet worden afgeleid. Om nauwkeuriger te zijn echter: als een hysterische hyena wat om zich heen schreeuwt.
Laatst gewijzigd door Oblique : 24 november 2011 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 24 november 2011 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Partijlid
|
![]() dan moet men over georgie ook zwijgen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Partijlid
|
![]() offtop:
met alle respect voor de russische taal ( puur voor dat Dostoevsky, Blok, Tchaykovsky, Pushkin etc. deze taal spraken) wil ik op dit forum in het nederlands spreken omdat de meerheid ook nederlands typpen, aangezien nederlands zelfs niet de 3de taal dat ik spreek zou het kunnen dat ik hier en daar wat grammatische fouten maak waarvoor ik mij op voorhand wil excuseren! Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 24 november 2011 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik geef dus wél een bal om geschiedenis en ik verwijs je naar deze site. Verder (en dat heeft dus niets met deze site te maken) vraag ik je nederig je wat te bekommeren over alle slachtoffers van Arabische en bij uitbreiding moslim etnetische zuiveringen. Zoals...de Joden die uit Algerije werden geschopt. De Joden die uit Egypte werden geschopt. En als je verder wil gaan kun je je ook even buigen over de Hindoes die uit Pakistan werden geschopt, de Sudetenduitsers, de Vlamingen die lang lang geleden uit Vlaanderen werden geschopt naar Nederland omdat ze niet katholiek genoeg waren...Enfin, je hebt een miljoen voorbeelden te over. Voor zover ik weet maken de Joden die uit Algerije werden geschopt hun tijd niet dood met te schieten, te pesten of wat dan ook op de inwoners die daar nu hun plaats hebben ingenomen. Laatst gewijzigd door Francientje : 24 november 2011 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ook maar één Israelische soldaat te hebben gezien. Ten tweede ben ik absoluut niet van plan te ontkennen dat dit de Joodse strijders heeft gediend. Ten derde ben ik het met de conclusie van Morris eens. Wat zou jij gedaan hebben in de plaats van de Joden? Gaan liggen en je de keel hebben laten oversnijden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar daar is nu helemaal geen sprake meer van!
Er bestaat tegenwoordig helemaal geen noodzaak voor het Joodse volk om nog met de zuiveringen door te gaan.
![]() |
#494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een plek zoeken waar joden welkom zouden zijn en daar naar vertrekken, want in Palestina hadden we niks te zoeken. Laatst gewijzigd door Oblique : 24 november 2011 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Xdm1a7YIOvk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens wel leuk dat het typetje dat je gecreëerd hebt een soort West-Vlaams achtig Nederlands spreekt. 'k heb jaren in Oostende gewoond dus ken dat wel ![]() "Waldek" spreekt Nederlands met een Italiaans-achtig accent... aub, cast dan toch een echte pool hé, er lopen er genoeg rond in België ![]() ps: m'n vriendin is daar verzot op, dus ben ik verplicht mee te kijken (tot zover "Afrikaanse vrouwen zijn onderdrukt"), een schending van mijn mensenrechten vind ik persoonlijk. Overigens is thuis nog een van de minder wrede martelingen, die Venezuelaanse en Afrikaanse soaps zijn nog erger ![]() ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 25 november 2011 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat Israel zich nog maar een tiende van wat het zich nu denkt te kunnen permitteren zou kunnen permitteren zonder de Joodse financiële (en in mindere mate, vooral in Frankrijk, culturele) elite in landen als de VS, GB, Frankrijk of Nederland? Laatst gewijzigd door tomm : 25 november 2011 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet relevant de 20ste eeuw dat is relevant
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |