![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een kennis van me heeft 15 jaar geleden in A’pen een tweewoonst opgekocht en gerenoveerd tot 6 studio’s. Tijdens de renovatiewerken werd ie gecontacteerd door het ocmw, met de vraag of ‘m bereid was om via hun bemiddeling z’n eigendom te verhuren aan kansarme allochtonen en doorgestuurde asielzoekers. Ik zal je niet nodeloos vervelen met details, maar op enkele jaren tijd hebben er dozijnen huurders gewoond zonder enig respect voor de inboedel en gemeenschappelijke ruimten. Stukken en brokken uit de muurbezetting, verneukte vloeren, kapotte sloten, ingetrapte deuren, kapotte ramen, verstopte afvoerleidingen, afgebroken trapleuningen, verdwenen brandblussers, met vieze rommel en kapotte vuilzakken in volgestouwde gangen, zodat je al vanaf de voordeur kon genieten van een niet te harden stank, huurders die geen jota Nederlands spreken, ambras met aanpalende buren, achterstallige huurbetalingen, dreigementen als ie de huurders op hun onderhoudsverantwoordelijkheid wees, enz, om over het kostenplaatje van dit alles nog te zwijgen. Enfin, leuke ervaringen genoeg, om je nadien wel twee-drie- en vier keer te bedenken, vooraleer je onroerend spaarpotje door deze vrij normloze cultuurverrijkers te laten betrekken Een andere eigenaar die ik ken, verhuurd uitsluitend aan eigen volk.. euh..sorry.., autochtonen en heeft buiten een occasionele laattijdige betaling, geen enkel van de hierboven genoemde problemen ondervonden. Kwestie van koeltoer zeker ? Citaat:
Citaat:
Vandaar dat het veiliger rendeert, om uitsluitend te verhuren aan autochtonen. Citaat:
Citaat:
Tuurlijk zullen daar uiteraard ook wel modelburgers bijgezeten hebben, al heb ik dat in het algemene beeld dat we daar van hebben nog niet gehoord. En u ? Citaat:
Ook akkoord ? Citaat:
Ik vind er alvast geen. Citaat:
En degene die nog nooit allochtonen hebben aangeworven, kunnen al een tijdje op de hoogte zijn van de ervaringen van hun collega-werkgevers (leveranciers, onderaannemers, klanten ed), zodat ze preventief alvast niet met dezelfde shit opgezadeld geraken, zeker niet met een torenhoge loonkost en ontslagvergoedingen ed. Het spreekwoord 'een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen', lijkt me hier meer dan ooit van toepassing. Of heeft u liever dat men tot bloedens toe aan diezelfde steen blijft stoten, zodat het aangestoten gedeelte een etterende wonde wordt ? |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En nog iet madam, of is het juffra, ik pik die vergelijking met sjok niet! Laatst gewijzigd door daiwa : 21 november 2011 om 03:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het autochtonen zijn, doen we alsof het niet bestaat. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het zou maar al te gek zijn om alle BBET-ers op te sluiten voor de misdaden die een deel van hen begingen. Citaat:
Ik heb je dat al verteld. Hoeveel keer moet ik dit nog herhalen tot het doordringt? Citaat:
Hoeveel veroordelingen zijn er? Terwijl bijna de helft van de werkgevers geen allochtonen in dienst neemt. Citaat:
Is racisme en discriminatie toegestaan? |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is 20 keer minder kans op problemen bij vrouwen dan mannen.
Dus best alle mannen als huurder vermijden.
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Minister
|
![]() @ Artisjok:
-> "Ik heb je al uitgelegd dat discriminatie moeilijk te bewijzen is. Dat slechts een miniem deel veroordeeld wordt. Hoeveel veroordelingen zijn er? Terwijl bijna de helft van de werkgevers geen allochtonen in dienst neemt." Dus bijna de helft van de werkgevers neemt wel allochtonen aan. Worden tot die werkgevers ook zaken gerekend zoals de Marokkaanse bakker die alleen personeel heeft afkomstig uit zijn thuisdorp? Of de Turkse slager waar alleen maar Turken werken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#494 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker wel, maar ik probeer het niveau speciaal voor jou laag te houden.
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hersenen van sommigen hier lijken mij dermate aangetast, dat overvloedig gebruik van cannabis niet alleen waarschijnlijk , maar zo goed als zeker is. Een erfelijke afwijking of langdurig zuurstoftekort is uiteraard ook altijd mogelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |