![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#482 |
|
Banneling
|
En zij niet. Artisjok heeft al een paar keer bevestigd dat ze de koran nog niet gelezen heeft. Ze spreekt dus zonder kennis van zaken. Hoe kan zij een ideologie beoordelen als ze er nog geen letter van gelezen heeft?
Ze verkondigt dus toogpraat of gedrogeerdengebroebel. |
|
|
|
|
|
#483 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#484 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#485 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#486 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#487 |
|
Parlementslid
|
ex-moslims kan je het ook niet echt noemen, aangezien ze zich inzetten voor het funderen van de islam in onze samenleving. Het zijn die personen die de hoofddoekenlobby en islamlobby vorm geven.
Laatst gewijzigd door F.B. : 20 maart 2012 om 20:24. |
|
|
|
|
|
#488 |
|
Banneling
|
Kortom : het zijn schijnheiligaards. Wolven in schaapskleren. Het ultra dunnetje laagje progressiviteit kras je zo weg als je wat doorvraagt over hun islam.
|
|
|
|
|
|
#489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ff serieus nu ... is er al iets positief gevonden?
|
|
|
#490 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als er met de koran niets mis mee is waarom dan dit?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#491 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Te gek voor woorden! Wie als moslim tot de conclusie komt dat hij hier niet de moslim kan zijn zoals hij dat wil hoort hier gewoon niet te zijn! De wereld is groot genoeg. Een goede echte oude katholiek moet toch ook niet met die bewering afkomen in moslimlanden? |
|
|
|
|
|
|
#492 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onze wetten zijn (nog) niet aangepast aan de nieuwe verrijkende elementen waardoor we overspoeld worden, daar knelt het schoentje misschien? Het bevel om het land te verlaten kent geen succes... Tot in den treure herhaalde vraag: waarom waren er zo weinig tot geen problemen met de assimilatie van niet-moslims de voorbije decennia? Misschien omdat die zich aan ons aanpasten? Terwijl de moslims vinden dat wij ons aan hen moeten aanpassen? |
|
|
|
|
|
|
#493 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#494 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je installeert hier een soort voorhoede die van het ocmw zal moeten leven...en die laat nadien zo vlug mogelijk anderen volgen, als het moet via eventjes gehuwd of whatever! Eens die hier zijn, zoals ouders, grootouders duurt het niet lang of die worden ook richting ocmw geduwd, niet? Gebeurt nooit? |
|
|
|
|
|
|
#496 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#497 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn vader en grootvader hebben heel hun carrière grote projecten in binnen- en buitenland uitgevoerd. Soms gingen hun respectievelijke gezinnen mee, soms niet. Als het project was voltooid.... raad eens wat ze dan deden? Ze pakten hun boeltje bijeen en gingen ..... en gingen.... rara... gewoon naar huis! Straf hé. en nog iets: toen mijn moeder meeging naar Spanje en ik een paar maanden oud was, zijn ze daar anderhalf jaar blijven wonen. In die tijd kreeg mijn moeder géén extra soepsidies om Spaans te leren, en bovendien wist ze dat ze terugging. Mijn eerste woordjes waren spaans, we hadden een spaanse meid, mijn moeder sprak vloeiend Spaans toen ze terugkeerden en mijn vader eveneens! Als ik dat nu zie bij de hordes migranten die hier gezinsvereniging doen dan vraag ik me toch wel af of mijn ouders toch superintelligente taalknobbels waren die een BIJDRAGE leverden aan de toenmalige Spaanse economie . Jaren later hadden ze nog contact met hun toenmalige buren, de spaanse meid werkte op een bepaald ogenblik in Brussel en is ons nog 15 jaar later komen bezoeken. Hoe noemen ze het gedrag van mijn ouders? kolonisten? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 21 maart 2012 om 16:47. |
|
|
|
|
|
|
#498 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En een moslim die gelijkheid man en vrouw, democratie, recht op zelfbeschikking, holebirechten, scheiding kerk en staat niet erkent, heeft helemaal geen recht van spreken, omdat zijn religieuze en culturele waarden niet boven dit van burgers in dit land staan. Blijkbaar is Alboreto te beperkt in bevattingsvermogen om onderscheid te maken tussen rechten voor alle burgers en " persoonlijke opvattingen", ongeacht wie ze stelt! |
|
|
|
|
|
|
#499 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat; wanneer je toch moet kiezen tussen een geit en leren bankstel,het laatste aantrekkelijker is? En dat zijn dan geen economische beweegredenen? Woeha! |
|
|
|
|
|
|
#500 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zolang ik me aan de wet hou, heb ik daar geen enkele verplichting toe.
|
|