![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niettemin : Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 maart 2012 om 09:25. |
||
![]() |
![]() |
#482 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het links zoals jij die kent is het links van sommige forummers, niet van alle linksdenkende mensen. En het rechts dat links hier kent, is het rechts van sommige forummers. Ik zie al lang in dat het rechts hier enkel het rechts is van sommige verzuurde en verbitterde oude mannen die hun laatste dagen slijten aan discussieren hier en boze blikken werpen op allochtonen als ze buiten lopen. Ongetwijfeld zal ik rechtse mensen tegenkomen die gezonder denken dan dat, en die mij uiteindelijk zullen inspireren. Hier zit dat niet, en zal dat waarschijnlijk nooit zitten. Maar dit blijft politics.be, een forum waar forummers hun kijk op de maatschappij zetten en hun visie openbaren, zonder daar ooit van af te stappen. Uiteindelijk is dit hier maar een tribune zoals zoveel forums op het internet, en is de echte actie al lang buiten deze werelden. |
||
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stapt u van uw visie af? nou dan? Waarom zouden andere dit dan wel moeten doen? Wanneer mensen werkelijk argumenteren, kan een discussie zinvol zijn, helaas zie ik vooral de zelfverklaarde " rechtschapenen" dit op het forum echt niet doen! Wat bedoelt u met " echte actie"? Mogelijk ben ik een stuk " actiever" dan u kunt inschatten en is uw mening dus niet meer of minder dan een vooroordeel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#484 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk in de sociale economie en zorg ervoor dat mensen met lange afstand tot de arbeidsmarkt( wie denkt u is daar de grootste groep?) in een baan kunnen blijven zitten, door problemen die dit verhinderen en dat mag je heel ruim opvatten, voor hen op te lossen. |
|
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij werkt met "mensen met lange afstand tot de arbeidsmarkt" en je denkt dan dat iedereen zo is. |
|
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Ook in Afghanistan, blijft Artisjoks lievelingreligie voor gezelligheid zorgen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#490 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#491 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kots zo van die achterlijke vergelijkingen. Je zou er op den duur écht beginnen van veralgemenen betreffende de volgelingen van een welbepaalde religie...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 31 maart 2012 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrouwen en meisjes ( en jongens ook blijkbaar ) die met zuur verminkt of afgemaakt worden zijn dagelijkse kost in Afganistan. Ik heb daar al minstens honderd keren over gelezen en/of foto's gezien... Klein verschilletje , hé ? |
|
![]() |
![]() |
#494 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niets voor niks dat oudere Afghaanse vrouwen met heimwee terugdenken aan de Sovjet overheersing. Ondanks alles konden ze zich relatief vrij door alle lagen van de maatschappij bewegen. Citaat:
Ja, het zal wel. ![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 1 april 2012 om 07:01. |
|||
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meisjes wordt van jongs af aan ingepeperd dat ze vroeg of laat minstens één, maar nog liever twéé of zelfs drie van hun baby's ter meerdere eer en glorie van de alhier aanbeden godheid zullen moeten offeren. Om dat allemaal wat gemakkelijker verteerbaar te maken, krijgen meisjes dan ook al op vrij jonge leeftijd een pop en een setje moordtuigen - weliswaar in plastic en op klein formaat - om zich in de edele kunst van het doden van baby's te oefenen. Vanaf de puberteit kunnen ze in speciale scholen ook lessen krijgen in het volgens de regels ombrengen van hun baby. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 april 2012 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
een man heeft hier in brussel ook zijn vriendin met een zuur verminkt, so what? Typisch westers hypocrisie, alle misdaden in maghrib onmenselijk achterlijk cultuur etc. maar als een europeaan iets erg doet bvb een belg die paar jaar geleden kinderen heeft met een mes gedood is zot gewoon, breivik heeft alle terroristen ingehaald met zijn moordpartij dat heeft 60 kinderen leven gekost, maar daarover zwijgen wij liever dat komt hier toch raar en zelden. bravissimo viva belziek! heil grosse belgien!!!
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness." Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 1 april 2012 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
#498 |
Partijlid
|
![]() alleen maar hypocriete mensen kunnen eerst gastarbeider massaal binnenhalen om hun land te herstellen na de WW2 en na zoveel jaren, zagen, memmen en janken dat ze hier niet welkom zijn. sorry dames en heren het is te laat!
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de tweede wereldoorlog?? Wanneer was dit volgens jou?? En wanneer kwamen gastarbeiders? Wanneer was er al een migratiestop?? Maar gaat u gerust verder hier uw ( niet door kennis verhinderde) " mening" te verkondigen!
|
![]() |