![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige manier daarvoor is om de linkerzijde van de macht te verdrijven. Vandaag worden ze beloond om hun eigen volk te verachten en uit te buiten, want hoe minder stemmen ze halen in Vlaanderen, hoe groter de kans is dat ze ministerpostjes toegeschoven krijgen en de financiële belangen van hun gokholen, ook zuilenorganisaties genoemd, gevrijwaard blijven. Links in Vlaanderen is dan ook per definitie tegen het volk gericht.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#482 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de PvdA heeft inderdaad een soortement mini-zuil, met Intal, EPO en Dokters voor het Volk, maar veel stellen die nu ook weer niet voor i.v.m. de andere. Citaat:
Laatst gewijzigd door Burkide : 21 mei 2012 om 14:04. |
|||
![]() |
![]() |
#483 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is vrij duidelijk lijkt mij. |
|
![]() |
![]() |
#485 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als u Wikipedia goed had bekeken, dan had u wel gemerkt dat het overigens bronnenloos artikel meerdere invulling geeft. |
|
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat het bronnenloos is maakt op zich vrij weinig uit, want zoek maar eens op wat de definitie van volk is in de context van etniciteit, en je komt op hetzelfde antwoord. |
|
![]() |
![]() |
#487 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.scriptiebank.be/NL/index....page=44&id=256 http://www.ethesis.net/autonomiebest...mie_inhalt.htm Alles op Wikipedia, zeker als het geen bron heeft, moet met een korrel zout genomen worden. Als ik dat aanpas naar Nederlanders, Fransen en Duitsers, wie zal het zien? Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 21 mei 2012 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hebben dus een andere etniciteit dan Walen en Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wikipedia is anders nog steeds een van de meest betrouwbare encyclopedie die er zijn, al helemaal wanneer de pagina zelf ook nog gebaseerd is op bronnen.
|
![]() |
![]() |
#490 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij legt hen dingen op die ze zich zelf niet aanmeten. Volgens de definitie van etniciteit kun je met evenveel recht spreken van een Belgisch volk, of zelfs een Germaansch volk. |
|
![]() |
![]() |
#491 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf jaren geleden enkele foute gegevens toegevoegd op enkele artikels die nog steeds niet verwijderd zijn. Kijk altijd de geschiedenis na van een artikel. |
|
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leg ze niets op, want wat mij betreft is ieder mens gelijk aan elkaar, en is een Duitstalige niet anders dan een Nederlands talige belg, ik stel alleen dat de etniciteit anders is. Ik denk dat je sowieso moeilijk kan spreken van een *volk*, want wat is nu het Belgische volk? iemand waarvan zijn familie al vier generaties in Belgie woont, is dat dan een *echte* belg? Ik vind dat erg moeilijke dingen. |
|
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ken jij nog andere sites, encyclopedie en bronnen die zo goed als betrouwbaar zijn? en waar je veel kennis uit kan halen? |
|
![]() |
![]() |
#494 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#495 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor natuurwetenschap is Scholarpedia een interessante pionier. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 21 mei 2012 om 14:57. |
||
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Mensenrassen bestaan niet, tenminste niet puur biologisch. 3: Ben jij tegen de multiculti? |
|
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar eigenlijk is de conclusie, dat als een Wikipedia pagina voldoende bronnen toont waar ze hun pagina op baseren, dat het zo goed als betrouwbaar is?
|
![]() |
![]() |
#498 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan een artikel schrijven over hoe kwaadaardig de Joden zijn, en Mein Kampf als bron gebruiken. |
||||
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer kun je een bron echt als betrouwbaar bestempelen? Als het van een universiteit af komt? |
|
![]() |
![]() |
#500 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou je er überhaupt een voorstander van zijn?
Geen saaie eenheidsworst voor mij, s.v.p., en dat hoeft mij geen racist te maken. Onder andere. |
![]() |