![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het Belgische gerecht zwaar malfunctioneert is duidelijk. Nochtans zie ik ook dat er vaak zéér veel harde feiten op tafel komen bij een misdaad.
Het lijkt me gewoon verstandig om daar even op te wachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
|
![]() Dat jij weigert je kronkels aan het werk te zetten is jammer.
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik gaf je een link naar de uitleg wat een racistisch discours is. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4354 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lap, het wegrelativeren begint al bij de gedrogeerden lobby. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desondanks horen we - op wat emo-gedoe na - nooit wat er dan wel mis mee zou zijn.
![]() |
#490 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Minister-President
|
![]() Dat denk ik dus niet. Een zaak met zulk een media aandacht en politieke verklaringen kan men moeilijk negeren.
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dader, een man van 29 jaar, heeft ook verklaard dat hij de avond voordien gedronken had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Ik heb de indruk dat jij bepaalde Vlaamse racisten veel te ernstig neemt. Mag ik jou een goede raad geven: keer je rug naar de vuile kritiek, schenk dat soort geen aandacht. Er zijn genoeg andere Vlamingen die het wel goed menen. Laten we die mensen eren, de andere parasieten zuigen alleen maar energie uit je lijf. Laat dat nu net hetgeen zijn dat ze niet verdienen. Wasalaam.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 april 2012 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Minister-President
|
![]() Media zijn commerciële bedrijven. Voor hen is het heel belangrijk om met een primeur af te komen. Dat bepaald de hoeveelheid hits dat hun site krijgt en dat is belangrijk voor hun reclame inkomsten.
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() Bij mij gaat het er om WAAROM ze zich in alle stilte hullen.
Ik gok op schrik voor relletjes. Ze doen het ginds in Brussel allemaal nat in de broek! Wat een leuke verrijking toch! Moureaux hebben we nog niet gehoord, die heeft zich met zijn Fatima verschanst in de plee denk ik. In feite hebben ze nog geluk dat het vermoorde slachtoffer van Albanese origine was (kosovaar las ik ergens, dat is al helemaal gekoloniseerd door Albanezen ondertussen - net zoals men hier Marokkaanse belgen heeft, heeft men ginds Albanese kosovaren, het kind moet een naam hebben). Enfin, stel nu even dat het slachtoffer Marokkaan was en de dader een pure witte belg (racistisch uiteraard, zeker als hij vlaams spreekt!) Kan je je het voorstellen? Let's have a walk in het Molenbeekse park? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 april 2012 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De feiten gebeurden rond 8.30 uur."http://www.vandaag.be/binnenland/942...-opgepakt.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kosovaren zijn volgens mij veel Islamitischer dan Albanezen volgens mijn ervaringen |
|
![]() |
![]() |