![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nadeel is dat tegen de tijd dat uw loon op uw rekening staat u er , zelfs na indexatie er misschien nog net twee eieren mee kunt kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() Hoe zien de laatste polls voor de verkiezingsstrijd van komende zondag er uit ?
Weer zicht op een absolute meerderheid voor commie's en nazi's zoals de TS 2 maanden geleden beweerde ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() Hopelijk wel, maar ik vrees van niet. De democratische smeerlapperij zal wel weer een konijntje uit de hoed toveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bedoelt 'democratische' smeerlapperij. Dat wil zeggen dat er politieke manipulaties plaatsvinden die het stempel van democratisch meekrijgen. Ze zijn natuurlijk pseudo-democratisch, want vunzigheid is contradictoir aan het begrip democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daartegenover zijn er nationaal-democraten, die de fundamentele basis van democratie, dus volksheerschappij, wensen en nastreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Minister
|
![]() Stemadvies van de Griekse minister van defensie:
'Ik hoop dat de democratie werkt. Maar ik zou daar nog één zaak aan willen toevoegen. Ik herhaal: het leger houdt zich in. Maar het is een sterke, stille macht, die indien nodig een oorverdovend lawaai zal maken'
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() Misschien zal de meerderheid van de communisten en nazi's voor deze stembeurt zijn???
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Minister
|
![]()
![]() |
#490 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens de laatste peiling haalt ND het licht op Syriza. Zou heel erg zijn, want weer nieuwe verkiezingen inluiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk hebben de vroede Europese vaderen een begeleidingsplan klaar om Griekenland naar de uitgang te begeleiden onder enigszins ordentelijke omstandigheden...
Vooral het vuil spelletje van sommige Griekse politici ,met de bewering dat de Spanjaarden blijkbaar een "gratis" bailout gekregen hebben is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten...wat een bende platvloerse leugens.. Noot: Spanje heeft nog altijd een begrotingstekort van dik onder de 100% (+/- 90% waarschijnlijk ).De laatste bailout was eigenlijk om een bepaalde sector,de banksector,op te houden,niet zozeer om de Spaanse overheidshuishouding drijvend te houden.... O ja...De Spaanse begrotingspapieren zijn vermoedelijk ook juister dan de Belgische-,en in ieder geval beter dan die leugenachtige vodden van Hellas.. Wat de Griekse overheidsschuld zou kunnen zijn weet waarschijnlijk niemand meer..en een natie met een economie waarvan slechts 6% van het BNP uit export bestaat en die collectief de boel belazerd heeft,(net als 100 jaar geleden tijdens de "Latijnse muntunie")...wel....die moet niet te hoog meer van de toren meer blazen.Als Griekse politici "maandag naar Brussel komen om te onderhandelen",dan zou de onderhandeling nog ongeveer 15 minuten mogen duren.... toemme...ons afdreigen....de s*n of a b*tches.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 juni 2012 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag is of zij een coalitie kunnen vormen. Als dat lukt is dat het begin van het eind van het gedrog EU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de vorige verkiezing kwamen ze nog twee zetels tekort...
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat de democratie zegevieren... ze zijn gewaarschuwd; ze zijn geïnformeerd. Stemmen ze toch voor extreem links, extreem rechts of extreem dom; smijt ze uit de unie. Punt uit kost ons vandaag wat maar brengt later wel op. Daarenboven kan je niemand verplichten iets te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er komt een derde stemronde, zolang tot ze een regering hebben. In Gr laat men de kiezer aan het woord, in België de politiekers. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |