![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het tragische is dat een actieve bevolking vroegtijds in een kist belandt. Dat kinderen moeten opgevangen worden door oude oma's of door buitenlandse hulp. Let wel: ik ga er vanuit dat die HIV-virus niet zomaar ut de lucht is gevallen. Ik vermoed dat dat ding van menselijke hand is. Motieven daarvoor zijn legio. De tijd zal het uitwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom blijf je toch ingaan op dat getrol?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt de discussie met Den Duisteren Duikboot verloren, en nu is het opeens getrol?
Je hebt trouwens een prachtige schermafbeelding, die bijdraagt tot homohaat.
Laatst gewijzigd door Demper : 7 augustus 2012 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 augustus 2012 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#488 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dan zouden er toch VEEL meer moeten zijn in Azië en Afrika, waar ze kweken dat de stukken eraf vliegen. Doch , wat blijkt ? Je vind ze vooral in de rijke, zwaar geïndustrialiseerde landen. Chemisch vervuilde landen. Hoe zou dat nu komen ?
![]() |
![]() |
#489 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij zegt altijd dat jouw schermafbeelding niets te maken heeft met homofilie. Jij zegt altijd dat een blote mannenkont pure kunst is. Wat natuurlijk de grootste onzin is. Het is een mengeling van een anale fixatie en een dagelijkse gayparade die je hier op het forum wil houden. Jouw schermafbeelding is het perfecte voorbeeld van de enorme arrogantie die er heerst onder bepaalde flamboyante homofielen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Demper : 7 augustus 2012 om 23:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteindelijk éh, kan elk menselijk gedrag en handelen tot het volgende gegeven herleid worden:
"Omdat de mens boven alles ware transcendentie wil, maar hij de dood van zijn afzonderlijke zelfbesef niet kan of wil accepteren, gaat hij op zoek naar transcendentie op manieren dmv structuren die dit in feite verhinderen en symbolische substituten noodzakelijk maken. En deze substituten komen in alle mogelijke variaties voor: seks, geld, voedsel, macht, roem, kennis, - het zijn allemaal uiteindelijk substituut-bevredigingen, vervangingen voor de ware bevrijding in Heelheid. Zoals Gison het zei: "Zelfs te midden van de laagste genietingen, zoekt de meest bezeten wellusteling naar God." (Uit: het Atman Project van Ken Wilber.) Onwetendheid (Avidya) over onze ware natuur, is nl de essentie die onze realiteit vormt, met alle positieve en negatieve gevolgen die door verlangen en afkeer worden veroorzaakt inbegrepen. Het vertelt nl ook iets over de onderliggende drijfveer van onze persoonlijke motieven, zelfs al zijn die op het eerste zicht tegengesteld aan die van een ander. Grensverleggende conclusies liggen hier voor de hand, al staan ze al duidelijk omschreven in de copypaste van hierboven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() Ik vraag meneigen af of dien Capiau oek zoene roeie kop kreig toeng die kleirkwam as hem joeng mannekes sodomiteirde? Zaaf die kop er hetzelfde oatgezieng emme gellek toen hem moppen tapte oep HT&D? Dien Capiau bleft wel nen toffen kastaar zenne. Nen leivegenieter, allein e bitsje nen hevigen.
Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 8 augustus 2012 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Minister
|
![]() LOL
![]()
![]() |
![]() |
#493 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het tweede begrijp ik niet goed... ? Heb je het over DDB? Die zal allicht fake-gay zijn, idem met Magnificat. Maar tenslotte nog wat moois om af te sluiten. Het moet niet allemaal kommer en kwel zijn in deze draad. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dat het komt dat in onze westerse samenlevingen meer andersgeaarden geboren worden, daar weet ik ook het fijne niet van. Ik stel het alleen maar vast. En niets gebeurt zonder een bepaalde reden. We weten daar nog te weinig over.Ik zie in elk geval een verband met het wegsmelten van de stereotype mannelijke en vrouwelijke taken of functies in het leven. Als een biologische functie vrouwelijk/mannelijk niet meer of in zeer mindere mate aansluit bij de overlevingscultuur, welk nut heeft dat biologisch verschil dan nog? Ik lees wel eens iets over mutaties en dan wordt dat soms voorgesteld als een ongelukje, of één specimen van de soort,. Maar wat als het helemaal geen ongelukje is, en het een golf is? Die moet ergens beginnen, toch? Vanuit ethisch oogpunt zie ik het handhaven van grote gezinnen als een uitnodiging tot veel menselijk leed. De tragedie is dat de mannen hun piemel achternalopen en de vrouwen de gevolgen ervan mogen/moeten beredderen. De oplossing voor Afrika zou zijn als de vrouwen in een dominerende positie zouden komen. Neem de vrouwen weg en die economie stort volledig in. Neem de mannen weg en de economie ontwikkelt zich razendsnel. Het gaat hier dus weer om die twee biologische functies mannelijk/vrouwelijk. Daar speelt zich ook iets af. En in Afrika hebben ze wel een natuurlijke vijand: vroeger de blanken en hun kolonisatie, en nu de Chinezen. Afrika heeft nog nooit in een machtspositie gezeten. Die populaties zitten in een voortdurende defensieve positie. En dan maak ik ook de bedenking dat het homoseksualiteitsgen er al geruime tijd is (minstes 2000 jaar). Het ontwikkelt zich maar niet overal. Ik geef grif toe dat ik er te weinig over weet. Ik neem wel in overweging dat wat iemand vaststelt in zijn/haar menseleven slechts een fragment is van iets dat zich kan spreiden over duizenden jaren. We zitten hier allemaal opgescheept met een tijdsopname. Stel je een diersoort voor die geen natuurlijke vijanden heeft en zich alsmaar vermenigvuldigt. Dan moet er een regulerend iets komen van binnenuit. Die regulerende factor zou homoseksualiteit kunnen zijn. En als dat zo mocht zijn, dan vind ik die regulerende factor veel intelligenter dan kinderen verwekken aan de lopende band die dan slechts de functie kunnen vervullen van economisch en militair kanonnenvuur. De natuur is m.i. intelligenter dan de producten en de toepassingen van het menselijk brein. Fysisch maken we nog deel uit van de natuur, maar mentaal helemaal niet. Al lang niet meer. En homoseksualiteit is een fysische kwestie, geen mentale. Zo zie ik dat een beetje momenteel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik even corrigerend zijn: vrouwen vragen niet om al die kinderen. Het is toegeven of een blauw oog. Hun maatschappelijke status is afhankelijk van het in stand houden van een 'huwelijk'. En vrouwen dienen vaak stiekem anticonceptiva te nemen op risico ontdekt te worden... Richt je munitie maar op de mannen als het maar blijft bij virtuele munitie! Ik begrijp volkomen wat je wilt zeggen. En ik heb ook tal van reportages gezien waar sommige details nog vers op mijn oogvlies plakken. Maar ipv van het geweldscenario, zou het niet beter en intelligenter zijn als homoseksualiteit zich uitbreidde? Ik ben hetero maar voor mijn part mag 70% van de wereldbevolking homoseksueel worden. Het is gewoon een ander concept: ipv drie minuten ejaculatie om te zetten in negen maanden fysische investering van de vrouw en nadien een heel mensenleven dat niet veel ruimte en aandacht krijgt, is het toch beter om te schieten met los kruit op grote schaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Minister
|
![]() I think I'm in love with you. Maar alleen de knappe mannen graag, zoals het nu is. Lelijke mannen blijven hetero.
![]() |
![]() |
#498 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil de meerderheid van de bevolking (70%) besmetten met HIV? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BareBackHealth.Net
![]() Now more than ever it is vitally important that everyone, barebackers especially, adopt the concept of sero-sorting when choosing sex partners. Not only does sero-sorting help reduce the risk of transferring HIV, it makes uninhibited sex even more exciting. http://www.barebackhealth.net/health/sero-sorting.html ----------------------------------------------------- Serosorting is de bewuste keuze van een HIV+ers om onbeschermde seks te hebben met een andere HIV+er. De achterliggende gedachte is om een HIV-Negatieve partner niet te besmetten. Toch is seks tussen 2 HIV+ers niet geheel zonder risico. Er bestaat de kans op Resistentie en op her-infectie met (een mutatie of andere variant van) het HIV-Virus. Bugchasing is de bewuste keuze van een HIV-Negatieve persoon om onbeschermde seks te hebben met een HIV+er om uiteindelijk zelf ook HIV-Positief te worden. Een bugchaser zoekt een Giftgiver (HIV+er), liefst met een aantoonbaar hoge Viral Load, om hem The Gift (HIV-geïnfecteerd te worden) te geven. Sommige bugchasers gaat het enkel en alleen om de spanning van het risico dat men loopt. Enkele onderzoekers suggereren dat het een reactie is op de “dominerende heteroseksuele normen en waarden” en “door een defensieve reactie van homoseksuele mannen om met de de reeds aanwezige stigmatisering en afwijzing door de maatschappij om te gaan”. Andere bugchasers zien Bugchasing als iets “intens erotiserend” en de kans om HIV-geïnfecteerd te raken als de meest extreme vorm (en laatste taboe) van seksuele handeling die er bestaat. Ook komt het voor, dat in een serodiscordante relatie (1 partner HIV+ en de ander HIV-), de negatieve partner een behoefte ontwikkelt om zelf ook geïnfecteerd te worden om de relatie te redden, de HIV-Positieve partner de angst de partner te besmetten weg te nemen of om het condoom tijdens de seks niet langer te hoeven gebruiken.
Laatst gewijzigd door Demper : 8 augustus 2012 om 22:16. |
![]() |
![]() |