Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2012, 20:57   #481
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Sterk, zeer sterk.
Stop nu maar met je preek dat homofielen heilig zijn en dat ze er geen buitensporig gedrag op nahouden in vergelijking met hetero's.
Haal je kop uit het zand, spreek eens met enkele homofielen zoals Den Duisteren Duikboot, en kijk eens naar de cijfers over HIV, gedrag als barebacken, serosorteren, bugchasing.

En niet persoonlijk worden of beginnen schelden uit frustratie he, inhoudelijk blijven.
Gelukkig negeer je de rest van m'n post, , but never mind the bollocks.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 21:33   #482
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was al duidelijk.

Het gaat hier niet enkel over anale seks he meisje, heb je dat nog niet door?
Homofielen mogen zich van mijn part elke dag anaal laten uitwonen door 10 mannen en 5 paarden, dat kan mij niet schelen zolang ze het veilig doen, zolang ze elkaar niet besmetten met dodelijke ziektes als HIV en zolang ze er niet trots op zijn door openlijk met pluimen in hun gat te paraderen.
Oké, maar steek die message niet alleen op de stoel van homo's. Ga de mannelijke helft van Afrika en Zuid-Amerika dan ook te lijf. Allemaal hetero's die kinderen verwekken zoals ze peanuts eten, en hun minaressen hebben en liederlijke avonden met ...

Het tragische is dat een actieve bevolking vroegtijds in een kist belandt. Dat kinderen moeten opgevangen worden door oude oma's of door buitenlandse hulp.

Let wel: ik ga er vanuit dat die HIV-virus niet zomaar ut de lucht is gevallen. Ik vermoed dat dat ding van menselijke hand is. Motieven daarvoor zijn legio.

De tijd zal het uitwijzen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 21:41   #483
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Je geeft hier een staaltje weer van wereldvreemdheid, een gebrek aan overzicht en aan nuancering terzelfdertijd.
Waarom blijf je toch ingaan op dat getrol?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 21:51   #484
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Waarom blijf je toch ingaan op dat getrol?
Je hebt de discussie met Den Duisteren Duikboot verloren, en nu is het opeens getrol?

Je hebt trouwens een prachtige schermafbeelding, die bijdraagt tot homohaat.

Laatst gewijzigd door Demper : 7 augustus 2012 om 21:52.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 21:57   #485
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oké, maar steek die message niet alleen op de stoel van homo's.
Dat is wel toevallig het onderwerp van dit topic.

Citaat:
Ga de mannelijke helft van Afrika en Zuid-Amerika dan ook te lijf. Allemaal hetero's die kinderen verwekken zoals ze peanuts eten, en hun minaressen hebben en liederlijke avonden met ...

Het tragische is dat een actieve bevolking vroegtijds in een kist belandt. Dat kinderen moeten opgevangen worden door oude oma's of door buitenlandse hulp.
De mensen die tegen beter weten in in de derde wereld kinderen verwekken verdienen de doodstraf. Ik heb beelden gezien dat ze dat kind na de geboorte gewoon op de grond smijten en doorlopen. Dat kind ligt daar dan hulpeloos te verhongeren. Als ik dat zie heb ik niet de neiging om geld te geven om dat kind te redden, maar ik wil gerust 20 euro per maand afstaan om de munitie te betalen zodat de "ouders" een gepaste straf krijgen.
Oud 7 augustus 2012, 22:21   #486
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt de discussie met Den Duisteren Duikboot verloren, en nu is het opeens getrol?
Mijn discussie met DDD - die ik overigens helemaal niet "verloren" heb () - heeft hoegenaamd niets te maken met jouw getrol in dit topic. Jouw getrol in dit topic heeft dan weer alles te maken met mijn handtekening, die je zéér hoog zit. Vervelend hé, zo geconfronteerd te worden met je eigen idiote uitspraken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 7 augustus 2012 om 22:22.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 22:52   #487
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Niemand slaat anderen met geaardheid om de oren, sinds wanneer wordt u met geweld naar gayparades gesleept? Denkt u nu echt dat die mensen, behalve op die ene dag, zo door het leven gaan? U bent niet intelligent genoeg om te begrijpen dat het puur om het statement gaat , homo's mogen zich laten zien, aandacht trekken, gek doen, uitbundig zijn, kortom het tegenovergesteld van jezelf wegstoppen, verbergen, ontkennen...daar gaat die parade over en daarom is het zo extreem, gezien de homofobe commeteren op dit forum en bij wijlen regelrechte homohaat, is die parade broodnodig ook!
De bedoeling van die parade is gewoon" ga uit je dak, toon de wereld je bestaan,zo opvallend en kleurrijk mogelijk, laat je horen en zien, zo luid mogelijk! Wat u ervan maakt, alsof die mensen minderwaardigheidscomplexen hebben, onbewuste bedoelingen enz...is echt totaal niet aan de orde.
Ik zal dat maar als de pure waarheid aanvaarden, komende van een ervaringsdeskundige expert zoals u, die zo enkele exemplaren persoonlijk opgevoed heeft.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 23:02   #488
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het al eerder laten doorschemeren: als ik moet kiezen tussen de buren die ik nu heb en Vlaamse of zelfs Nederlandse homo- en lesbiennekoppels, dan is mijn keuze gemaakt. Ik kies direct voor de laatsten. Waarom? Omwille van het intellectuele niveau, omwille van het gezonde gehalte emo-intelligentie, en voor veel meer. Sommige mensen zijn al vastgeroest in een fase in hun leven nog voor ze één grijs haar hebben vergaard. Ik hou van mensen die doorduwen en die niet raar opkijken als je bv Shakespeare vergelijkt met weet ik veel. Ik hou van die durf en van die creativiteit en van die impulsiviteit. Voor mij is het pure mentale zuurstof.

Welke les? Laten we het houden bij het essentiële:

1° als je een kleinkind hebt dat homoseksueel blijkt te zijn, laat het kind dan in zijn eigenheid en concentreer op zijn gaven en talenten.

2° er zijn veel ergere dingen in het leven en in de wereld dan het 'probleem homoseksualiteit'

3° homoseksualiteit zou wel eens een regulator element kunnen zijn voor overbevolking. Het homo individu heeft daar zelf geen enkele invloed op.

4° het mannelijke en het vrouwelijke komen in de natuur overeen met duidelijk gescheiden functies. De mannelijke fazant is felgekleurd zodat hij predators kan afleiden, en de vrouwelijke fazant is bruin zoals de bladeren in het struikgewas waar ze gaat broeden. Maar in de menselijke samenleving zijn die scheidingen niet meer zo markant Vrouwen gaan net zoals mannen werken, vrouwen doen meer en meer stereotyp mannelijk werk (tot zelfs ten strijde trekken als militair). Waarom zou er dan nog een biologisch verschil moeten zijn? Er zijn spermabanken en zowel zaadcellen als eicellen worden ingevroren. Het natuurlijk schisma is compleet.

En er is overbevolking.
Jaja, al die ( al dan niet Voile ) janetten, dat is een natuurlijke evolutie volgens jou. Om overbevolking tegen te gaan.
Dan zouden er toch VEEL meer moeten zijn in Azië en Afrika, waar ze kweken dat de stukken eraf vliegen.
Doch , wat blijkt ? Je vind ze vooral in de rijke, zwaar geïndustrialiseerde landen. Chemisch vervuilde landen. Hoe zou dat nu komen ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 23:16   #489
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Mijn discussie met DDD - die ik overigens helemaal niet "verloren" heb ()
Die heb je wel verloren, en nog geen klein beetje.

Citaat:
Jouw getrol in dit topic heeft dan weer alles te maken met mijn handtekening, die je zéér hoog zit.
Dat is een cynische uitspraak van mij.
Jij zegt altijd dat jouw schermafbeelding niets te maken heeft met homofilie.
Jij zegt altijd dat een blote mannenkont pure kunst is.
Wat natuurlijk de grootste onzin is.
Het is een mengeling van een anale fixatie en een dagelijkse gayparade die je hier op het forum wil houden.
Jouw schermafbeelding is het perfecte voorbeeld van de enorme arrogantie die er heerst onder bepaalde flamboyante homofielen.

Citaat:
Vervelend hé, zo geconfronteerd te worden met je eigen idiote uitspraken?
Je zit jezelf uit te schelden, Rafke.

Laatst gewijzigd door Demper : 7 augustus 2012 om 23:31.
Oud 8 augustus 2012, 00:23   #490
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Uiteindelijk éh, kan elk menselijk gedrag en handelen tot het volgende gegeven herleid worden:

"Omdat de mens boven alles ware transcendentie wil, maar hij de dood van zijn afzonderlijke zelfbesef niet kan of wil accepteren, gaat hij op zoek naar transcendentie op manieren dmv structuren die dit in feite verhinderen en symbolische substituten noodzakelijk maken.
En deze substituten komen in alle mogelijke variaties voor: seks, geld, voedsel, macht, roem, kennis, - het zijn allemaal uiteindelijk substituut-bevredigingen, vervangingen voor de ware bevrijding in Heelheid.

Zoals Gison het zei: "Zelfs te midden van de laagste genietingen, zoekt de meest bezeten wellusteling naar God."

(Uit: het Atman Project van Ken Wilber.)

Onwetendheid (Avidya) over onze ware natuur, is nl de essentie die onze realiteit vormt, met alle positieve en negatieve gevolgen die door verlangen en afkeer worden veroorzaakt inbegrepen.
Het vertelt nl ook iets over de onderliggende drijfveer van onze persoonlijke motieven, zelfs al zijn die op het eerste zicht tegengesteld aan die van een ander.
Grensverleggende conclusies liggen hier voor de hand, al staan ze al duidelijk omschreven in de copypaste van hierboven.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 00:25   #491
Sjarelgulden
Banneling

Standaard

Ik vraag meneigen af of dien Capiau oek zoene roeie kop kreig toeng die kleirkwam as hem joeng mannekes sodomiteirde? Zaaf die kop er hetzelfde oatgezieng emme gellek toen hem moppen tapte oep HT&D? Dien Capiau bleft wel nen toffen kastaar zenne. Nen leivegenieter, allein e bitsje nen hevigen.

Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 8 augustus 2012 om 00:27.
Sjarelgulden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 01:33   #492
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat ons maar niet praten over elkaars seksleven.
LOL Jij hebt er duidelijk totaal géén, dat is de reden van je extreme frustratie die je uit in forumgetrol tegenover gays. Puur uit jaloersheid omdat zij wel van de grond raken (en makkelijk zelfs) terwijl jij wakker wordt naast je rechterhand en een verfrommelde naaktkalender uit 2006.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 02:35   #493
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik dacht dat het ging om maatschappelijke kritiek tegen homo’s met een neiging tot extreem exibionisme en de gevolgen daarvan voor de reeds precaire beeldvorming van homo’s bij het grote publiek, zoals DDD het reeds aanbracht.
Mja, nu ben je de TS toch eindeloos teveel eer aan het geven: "maatschappelijke kritiek". Dat is zoals een varken in een bruidsjurk steken en het een queen noemen. Als ik het eerste bericht van deze "discussie" herlees, schiet ik nog in de lach. Het is gewoon wat imbeciele homohaat en dan nog gruwelijk slecht en boertig geformuleerd langs allerlei omwegen (cfr. zijn obsessie met het nicheverschijnsel serosorteren als hamerargument in élke posting). Ik vraag me trouwens af, in dezelfde lijn, waarom homohaat altijd in de lagere sociale klassen voorkomt? Domheid is natuurlijk wel dé kweekvijver voor allerlei extremismen, in die zin is het misschien niet verwonderlijk om zien dat Vlaams-nationalisme en homohaat zo vaak hand in hand gaan.

Citaat:
Het zijn de anonieme homo’s die de moeilijke weg voor de maatschappelijke hebben vrijgemaakt.
Dat je die groep ook van gaybashen beschuldigt, doet zelfs mijn 100% hetero-wenkbrauwen fronsen.
Het eerste is inderdaad niet zonder waarheid maar de nuance is natuurlijk dat het werk langs beide kanten van de barricade heeft gekost. Maar je ziet dat het nog lang niet gedaan is, hè. Het is als hetero moeilijk in te beelden hoe vaak gays nog met homohaat geconfronteerd worden en hoe machteloos men daar vaak tegenover staat. Je ziet dat figuren uit de donkerbruine ondergrond van jouw geliefde Vlaanderen hier nog altijd vrij hun extremistische homohaat kunnen komen ventileren, hè. In het echt durven ze hun pedo-bakkes niet openen. Fora zoals deze zijn soms de laatste hideout voor dat soort geteism. Maar ik zeg er meteen bij dat ik wel waardeer hoezeer je weerwerk biedt aan de achterlijke homohaters uit nochtans je eigen nationalistische stal

Het tweede begrijp ik niet goed... ? Heb je het over DDB? Die zal allicht fake-gay zijn, idem met Magnificat.

Maar tenslotte nog wat moois om af te sluiten. Het moet niet allemaal kommer en kwel zijn in deze draad.

Oud 8 augustus 2012, 02:45   #494
Preuße
Minister

Standaard

Oud 8 augustus 2012, 12:04   #495
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Jaja, al die ( al dan niet Voile ) janetten, dat is een natuurlijke evolutie volgens jou. Om overbevolking tegen te gaan.
Dan zouden er toch VEEL meer moeten zijn in Azië en Afrika, waar ze kweken dat de stukken eraf vliegen.
Doch , wat blijkt ? Je vind ze vooral in de rijke, zwaar geïndustrialiseerde landen. Chemisch vervuilde landen. Hoe zou dat nu komen ?
In die zwaar geïndustrialiseerde landen (westerse welvaartslanden dus) is de samenleving vanwege het individualisme stukken meer dynamisch.

Hoe dat het komt dat in onze westerse samenlevingen meer andersgeaarden geboren worden, daar weet ik ook het fijne niet van. Ik stel het alleen maar vast. En niets gebeurt zonder een bepaalde reden. We weten daar nog te weinig over.Ik zie in elk geval een verband met het wegsmelten van de stereotype mannelijke en vrouwelijke taken of functies in het leven. Als een biologische functie vrouwelijk/mannelijk niet meer of in zeer mindere mate aansluit bij de overlevingscultuur, welk nut heeft dat biologisch verschil dan nog?

Ik lees wel eens iets over mutaties en dan wordt dat soms voorgesteld als een ongelukje, of één specimen van de soort,. Maar wat als het helemaal geen ongelukje is, en het een golf is? Die moet ergens beginnen, toch?

Vanuit ethisch oogpunt zie ik het handhaven van grote gezinnen als een uitnodiging tot veel menselijk leed. De tragedie is dat de mannen hun piemel achternalopen en de vrouwen de gevolgen ervan mogen/moeten beredderen.
De oplossing voor Afrika zou zijn als de vrouwen in een dominerende positie zouden komen. Neem de vrouwen weg en die economie stort volledig in. Neem de mannen weg en de economie ontwikkelt zich razendsnel. Het gaat hier dus weer om die twee biologische functies mannelijk/vrouwelijk. Daar speelt zich ook iets af. En in Afrika hebben ze wel een natuurlijke vijand: vroeger de blanken en hun kolonisatie, en nu de Chinezen. Afrika heeft nog nooit in een machtspositie gezeten. Die populaties zitten in een voortdurende defensieve positie.

En dan maak ik ook de bedenking dat het homoseksualiteitsgen er al geruime tijd is (minstes 2000 jaar). Het ontwikkelt zich maar niet overal.

Ik geef grif toe dat ik er te weinig over weet. Ik neem wel in overweging dat wat iemand vaststelt in zijn/haar menseleven slechts een fragment is van iets dat zich kan spreiden over duizenden jaren. We zitten hier allemaal opgescheept met een tijdsopname.

Stel je een diersoort voor die geen natuurlijke vijanden heeft en zich alsmaar vermenigvuldigt. Dan moet er een regulerend iets komen van binnenuit. Die regulerende factor zou homoseksualiteit kunnen zijn. En als dat zo mocht zijn, dan vind ik die regulerende factor veel intelligenter dan kinderen verwekken aan de lopende band die dan slechts de functie kunnen vervullen van economisch en militair kanonnenvuur.

De natuur is m.i. intelligenter dan de producten en de toepassingen van het menselijk brein. Fysisch maken we nog deel uit van de natuur, maar mentaal helemaal niet. Al lang niet meer. En homoseksualiteit is een fysische kwestie, geen mentale.

Zo zie ik dat een beetje momenteel.
Oud 8 augustus 2012, 12:22   #496
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is wel toevallig het onderwerp van dit topic.

De mensen die tegen beter weten in in de derde wereld kinderen verwekken verdienen de doodstraf. Ik heb beelden gezien dat ze dat kind na de geboorte gewoon op de grond smijten en doorlopen. Dat kind ligt daar dan hulpeloos te verhongeren. Als ik dat zie heb ik niet de neiging om geld te geven om dat kind te redden, maar ik wil gerust 20 euro per maand afstaan om de munitie te betalen zodat de "ouders" een gepaste straf krijgen.

Mag ik even corrigerend zijn: vrouwen vragen niet om al die kinderen. Het is toegeven of een blauw oog. Hun maatschappelijke status is afhankelijk van het in stand houden van een 'huwelijk'. En vrouwen dienen vaak stiekem anticonceptiva te nemen op risico ontdekt te worden... Richt je munitie maar op de mannen als het maar blijft bij virtuele munitie!

Ik begrijp volkomen wat je wilt zeggen. En ik heb ook tal van reportages gezien waar sommige details nog vers op mijn oogvlies plakken.

Maar ipv van het geweldscenario, zou het niet beter en intelligenter zijn als homoseksualiteit zich uitbreidde? Ik ben hetero maar voor mijn part mag 70% van de wereldbevolking homoseksueel worden.

Het is gewoon een ander concept: ipv drie minuten ejaculatie om te zetten in negen maanden fysische investering van de vrouw en nadien een heel mensenleven dat niet veel ruimte en aandacht krijgt, is het toch beter om te schieten met los kruit op grote schaal?
Oud 8 augustus 2012, 12:37   #497
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
.Maar ipv van het geweldscenario, zou het niet beter en intelligenter zijn als homoseksualiteit zich uitbreidde? Ik ben hetero maar voor mijn part mag 70% van de wereldbevolking homoseksueel worden.
I think I'm in love with you. Maar alleen de knappe mannen graag, zoals het nu is. Lelijke mannen blijven hetero.

Oud 8 augustus 2012, 17:01   #498
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
I think I'm in love with you. Maar alleen de knappe mannen graag, zoals het nu is. Lelijke mannen blijven hetero.
Iedereen zal dan een beetje water in zijn/haar wijn moeten doen.
Oud 8 augustus 2012, 20:37   #499
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar ipv van het geweldscenario, zou het niet beter en intelligenter zijn als homoseksualiteit zich uitbreidde? Ik ben hetero maar voor mijn part mag 70% van de wereldbevolking homoseksueel worden.
Jij gaat homofilie aanmoedigen?
Je wil de meerderheid van de bevolking (70%) besmetten met HIV?

Oud 8 augustus 2012, 22:14   #500
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

BareBackHealth.Net

Now more than ever it is vitally important that everyone, barebackers especially, adopt the concept of sero-sorting when choosing sex partners. Not only does sero-sorting help reduce the risk of transferring HIV, it makes uninhibited sex even more exciting.

http://www.barebackhealth.net/health/sero-sorting.html

-----------------------------------------------------

Serosorting is de bewuste keuze van een HIV+ers om onbeschermde seks te hebben met een andere HIV+er.
De achterliggende gedachte is om een HIV-Negatieve partner niet te besmetten. Toch is seks tussen 2 HIV+ers niet geheel zonder risico.
Er bestaat de kans op Resistentie en op her-infectie met (een mutatie of andere variant van) het HIV-Virus.

Bugchasing is de bewuste keuze van een HIV-Negatieve persoon om onbeschermde seks te hebben met een HIV+er om uiteindelijk zelf ook HIV-Positief te worden.
Een bugchaser zoekt een Giftgiver (HIV+er), liefst met een aantoonbaar hoge Viral Load, om hem The Gift (HIV-geïnfecteerd te worden) te geven.

Sommige bugchasers gaat het enkel en alleen om de spanning van het risico dat men loopt. Enkele onderzoekers suggereren dat het een reactie is op de “dominerende heteroseksuele normen en waarden” en “door een defensieve reactie van homoseksuele mannen om met de de reeds aanwezige stigmatisering en afwijzing door de maatschappij om te gaan”.

Andere bugchasers zien Bugchasing als iets “intens erotiserend” en de kans om HIV-geïnfecteerd te raken als de meest extreme vorm (en laatste taboe) van seksuele handeling die er bestaat. Ook komt het voor, dat in een serodiscordante relatie (1 partner HIV+ en de ander HIV-), de negatieve partner een behoefte ontwikkelt om zelf ook geïnfecteerd te worden om de relatie te redden, de HIV-Positieve partner de angst de partner te besmetten weg te nemen of om het condoom tijdens de seks niet langer te hoeven gebruiken.

Laatst gewijzigd door Demper : 8 augustus 2012 om 22:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be