![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#482 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. AL die ex VB'ers haken niet af, enkel de racisten, als ze al N-VA gestemd hebben. 2. Vorige keer had hij die ex VB'ers nog niet mee en was hij ook al groot genoeg om de rest 550 dagen in hun broek te laten kakken. Het VB is dood en begraven, jij doet aan wishfull thinking.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 26 oktober 2012 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
#483 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge moet het gewoon durven zeg ik..."VB is dood en begraven" in dezelde zin gebruiken als "wishfull thingking"...
#484 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PJ heeft dat heel goed begrepen, BDW is geen uil dus die weet ook wel hoe de kaarten op tafel liggen; Ik blijf erbij dat hij bewust tot hiertoe eigenlijk nog geen woord (echte) informatie heeft gegeven aan de pers, ik verwacht ook niet dat hij dat in de komende dagen zal doen. Het is een schaakspel tussen twee heel verschillende mensen, maar die op hun eigen manier alletwee bijzonder slim zijn. En daar horen valse sporen bij, punten als hééél belangrijk en zelfs cruciaal bestempelen maar die er in werkelijkheid niet toe doen, alle truuken van de foor komen dan op tafel. Wie de vijfdelige reeks in DM heeft gelezen van de journalisten die BDW sinds april hebben mogen volgen en dus wat inside informatie hebben gekregen, weten wel dat die man minstens even slim en sluw is als alle traditionele toppers. In die liga spelen geen amateurs meer mee die enkel lineair kunnen denken. Een puur rechtse coalitie zit er niet in met die uitslag. Dat weet BDW even goed als iedereen. Het zal zoals bijna altijd een compromis worden, en dat is voor mij meestal de beste oplossing. Het schaakspel gaat er hem om hoeveel % van de oplossingen in het linkse kamp mogen/kunnen terechtkomen. Het lijkt me voor de hand te liggen dat n-va uitgaat van een akkoord dat voor 80% op hun leest is geschreven. Maar spijtig genoeg werkt politiek zo niet. Wees er maar zeker van dat het uiteindelijke akkoord een behoorlijk centrum gelegen plaats zal kennen. laat de kabouter Plop figuranten van de pvda en de sturmabteilung van Philip maar roepen aan de zijlijn, en de ernstige politici zullen wel het werk opknappen. |
|
![]() |
![]() |
#485 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw "fout" bestaat eruit dat je de Belgische leugens over het VB bent gaan geloven. |
|
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen zien hoe het loopt, 2014 is niet meer zo ver weg. |
|
![]() |
![]() |
#488 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Partijlid
|
![]() BDW doet ook maar alsof: hij praat wel 1 keer met VB, maar hij zal er verder ook niets mee doen. Ook al wil het VB verder bespreken voor coalitie.
|
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan het cordon wel doorbreken en Antwerpen is niet zomaar een "lokaal probleem". Nu de N-VA gaat er op andere niveaus niet electoraal op vooruitgaan als ze in Antwerpen in coalitie gaan met CD&V-Sp.a en Groen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook vormen we een coalitie met de SP.a. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#496 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tussen al deze partijen zit nu net éénte die vlaams nationalistisch is... ![]() Tussen al deze partijen zit er nu net ééntje die dag en nacht bewaakt wordt door een miloenenslurpend ergo peperduur legertje van professionals binnen het CGKR, Liga van mensenrechten, ABVV, ACV, enz en die nog nooit op een overtreding op de racismewet is kunnen betrapt worden... ![]() Wat is die Niveaanse Centurion toch een dappere kerel zeg... ![]() Wat een moed...wat een dapperheid...wat een kloekmoedigheid...hij gaat verdorie voor "de kracht van de verandering" in het algemeen en om " de sossen uit het schoon verdiep te sjeesen" in het bijzonder... Zijn onverschrokkenheid, vermetelheid en onversaagdheid zakt echter in het niets in vergelijking met zijn genie: wie anders dan Bart De Wever himself, in dit aards tranendal, zou de genialiteit én het vernuft hebben om de sossen uit het schoon verdiep te sjeesen door er mee in zee te gaan...man man man...niet te verwonderen dat die niveanen gewoon omvergeblazen worden door de esprit van dit onaardse intellect....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 oktober 2012 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 26 oktober 2012 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
#498 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde stel ik vast dat je uw onhoudbare stelling opgeeft en het persoonlijk begint te spelen. Kan ook niet anders want op argumenten kon je het duidelijk niet winnen. Is het niet lastig om al dat zand van tussen de oren te halen, nu blijkt dat de kop in het zand steken niet helpt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#500 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: