![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
|
![]() Citaat:
Ben je eigenlijk zelf dokter ? Goedgelovig ben je alvast, dat is een feit, maar ben je een dokter ? Een simpel ja of neen antwoord volstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
|
![]() Ik wacht nog altijd op het eerste gedocumenteerde geval van genezing door Hamer. Hoe moeilijk kan dat nu zijn, die brave mens heeft duizenden mensen genezen ? Toch ?
In afwachting zal ik even verwijzen naar het kleine meisje Olivia Pilhar, bij wie een tumor was vastgesteld, hoewel Hamer beweerde dat er geen tumor was. De ouders slikten de nonsens van Hamer als zoete koek. De zaak escaleerde en de tumor groeide uit tot een tumor van 4 kg. De ouders werden uiteindelijk door de rechtbank verplicht om Hamer te negeren en het meisje chemotherapie, radiotherapie en chirurgie te laten ondergaan en kijk, het meisje herstelde volledig. Indien men Hamer had gevolgd, was ze nu dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
|
![]() Citaat:
De cases die dan het meeste publiciteit krijgen zijn diegene die door debunkers uitgevoerd worden, wat ook niet bevorderlijk is. Zoals bv het meisje die in lichamen kon kijken. Men zette haar enorm onder druk, enz... uiteindelijk waren haar resultaten signifcant volgens de gangbare statistische methoden. Genoeg voor verder onderzoek. Maar de debunkers hadden afgeweken van de gangbare statistische methoden en de lat hoger gelegd, en dan geclaimd dat het gedebunked is. Terwijl voor andere wetenschappelijke onderzoeken het wel signifcant zou zijn. Enzovoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
|
![]() Citaat:
Hier een man die door het medische establishment opgegeven was, maar door zijn dieet sterk te veranderen erdoor kwam: http://www.niburu.eu/gezondheid/3527...ieetaanpassing En dan nog denk ik ook dat het sterk mentaal is, en door de chemo op te geven. Hij is pas genezen als hij geen chemo meer kreeg, EN zijn dieet veranderde. Ik zeg niet dat iedereen zou genezen door zo'n dieet. Kanker heeft verschillende oorzaken. Voor andere mensen kan het bijvoorbeeld een emotioneel conflixt oplossen zijn. Maar het medische establishment doet zich voor als zij de enige goeie en veilige weg zijn. Bestraling, operatie, chemo,.... niet meer dan middeleeuws en chemo is georganiseerde populatiereductie.
Laatst gewijzigd door exodus : 17 juli 2013 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie men daarvoor raadpleegt moet men zelf weten. Niemand die u dwingt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Minister
|
![]() Ik voel aan mijn water dat er in de toekomst nog meer onzin in deze draad gaat terecht komen al dan niet van mezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is de uitdaging van 1 miljoen dollar niet hoog genoeg? Draai en keer het zoals je wil : eenmaal er een wetenschapper bij staat die de zogegezegde 'bovennatuurlijke' kunstjes analytisch en methodisch ontleed. schiet er steeds weer NIETS over. Natuurlijk kunnen die kwakzalvers "bewijs leveren", maar dan enkel en alleen in het bijzijn van hardcore believers en mits de ruimte om de boel uitgebreid te belazeren. ![]() Niet 1-maal in de voorbije decennia heeft 1 persoon zijn wilde uitspraken kunnen hard maken bij een gecontroleerde test, onder observatie en controle van een objectief persoon. Een beetje zoals jij, Exodus : Veel woorden, maar eenmaal onder het vergrootglas en op de testbank dan zakken al die woorden in elkaar en toont de werkelijkheid van juw fantasien zich : een lege doos met een gigantische strik errond. Maar leeg dus. Altijd weer. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 juli 2013 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |||
|
![]() Citaat:
De prijs staat er niet als een incentieve voor het verruimen van kennis en de blik op de wereld. Moest dat hun intentie zijn was de JREF prijs al 1000 keer gewonnen. Deze prijs staat er als een statement, een uitdaging dat hij nooit zal gewonnen worden. De intentie die erachter zit is alles bepalend. Met deze prijs zetten ze zichzelf en hun geloof in de belachelijkheid van paranormale fenomenen zo in de spotlight, dat ze gewoonweg nooit kunnen toelaten dat iemand die prijs wint. Het is de ultieme faceplant en vernedering als iemand die prijs wint. Puntje bij paaltje, ze hebben zoveel geinversteerd in het verdedigen van hun geloof dat ze niet kunnen loslaten. En geloof me, ze hoeven daarvoor geen expliceite fraudeurs te zijn. Men kan zichzelf bedriegen op zoveel manieren. In het geval van Randi twijfel ik echter, want er zijn meldingen van bewuste manipulatie, maar kom. Citaat:
Citaat:
Ik ben al lang afgestapt van skeptici proberen te overtuigen. Maar ik post wel informatie. Skeptici gaan hun geloof maar kunnen afzweren als ze er zelf klaar voor zijn. De waarheid is de waarheid. Hij hoeft niet ontdekt te worden, hij is er al. Skeptici moeten hem gewoon toelaten. Dat het lang kan duren is evident. Sommigen weigeren zelfs te geloven dat ze dood zijn. Je wil toch niet als een dolend spook eindigen die niet kan accepteren dat hij dood is, Parcifal? ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 17 juli 2013 om 12:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
|
![]() Hier nog een case die bevestigd wat hier naar voor gebracht wordt, ook ivm kanker.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 17 juli 2013 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een doordenker en goed gevonden en uiteraard totale nonsens. ![]() Citaat:
Door niet aan de tests te durven deelnemen verklaren de paragnosten in feite zelf dat hun paranormale beweringen niet kloppen, je verzint dan maar -alweer, gaap- een samenzwering van skeptici die blijkbaar het tegenovergestelde beogen als wat ze beloven en zeggen. Terwijl ieder mens kan vaststellen dat het net de paragnosten zijn die het tegenovergestelde presteren van wat ze beloven en zeggen. Dus : voor skeptici is het minimum minimorum een objectieve en verifieerbare test van een paragnost. Paragnosten zijn echter des doods voor dergelijke procedure (omdat tot nu toe uiteraard altijd is gebleken dat de paragnost fake was). Hoe stel jij dan voor om een aanvaardbare test te houden? Citaat:
Kijk jouw geloof is er maar eentje van vele duizenden, met evenveel bewijs als die andere vele duizenden : noppes, nougabollen, zero. Dreigen met een angstaanjagend hiernamaals is de beste indicatie dat believers geen argument hebben en dat ze totaal clueless zijn. Zoals Dawkins al zei : Wat als JIJ fout bent? Laatst gewijzigd door parcifal : 17 juli 2013 om 14:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
The Conscious Universe by Dean Radin, Parapsychology and the Skeptics by Chris Carter, and Carter's new book Science and the Near Death Experience Op Dean Radin is er trouwens (zoals je kan verwachten), skeptische kritiek geweest. Maar dat bleek later fout te zijn: http://www.tcm.phy.cam.ac.uk/~bdj10/...btsregood.html Dus bekijk de boeken zelf eens als je interesse hebt. Citaat:
Het hiernamaals is niet angstaanjagend, het is wat je ervan maakt. Als jij dood bent en je maakt jezelf wijs dat je dat niet bent omdat je niet kan geloven dat je bewustzijn verder gaat, dan doe je dat enkel maar jezelf aan, aangedreven door je fout geloof. De bijna dood ervaring is meestal een heel liefdevolle en bevrijdende ervaring zoals hierboven ook te lezen. Wat als ik verkeerd ben? Ik weet zeker niet alles. Maar ik weet zeker dat de universele waarheden zoals dat bewustzijn verder gaat na de dood een feit is, en dat vele paranormale fenomenen bestaan, ook omdat ik er zelf een aantal meegemaakt heb. Ik weet dat er meer is dan puur het fysische, dit heb ik niet enkel uit boeken. Dus wat dat betreft heb ik er wel sterk vertrouwen in dat er meer is, veel meer.
Laatst gewijzigd door exodus : 17 juli 2013 om 15:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Hier meer over Hamer :http://www.hypnoseinstituutnederland...-door-hypnose/
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier is de lijst van alle deelnemers aan de challenge. Kan je duiden waar iemand verkeerd werd behandeld?
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |