Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2013, 18:25   #481
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Wat heb je tegen Zen, Stropke?
Zen is een goddeloze religie en daar houdt Jezus niet zo van.

Je bent vóór Jezus of je bent tegen Hem, iets anders is er niet.

Zou jij als Zenmeester toch moeten weten.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 18:39   #482
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard isis is interessant soort atheistisch gedoe

namaste forum tijgertjes,

Ik vind isis wel leuk, ken het al een tijdje, rare club van eigenzinnige boven religieuze blanken. Ik ging daar vorig jaar naar lezingen in den haag, blavatskyhuis en onderzocht eea, nogal bizar wat ze denken en geloven. Ik merkte zo duidelijk dat ik als bruintje en hindoestaan gewoon lager ben daar, omdat deze blanke organisatie ontstond nav de rassenleer van Rudolf Steiner en zij geloven erg absoluut in blanke superioriteit, hoewel zij dat collectief ontkennen en als dogma aanvoeren: het innerlijk bepaalt alles en niet het uiterlijk, iets wat ik dus beschouw als superintelligent discrimineren van de lagere rassen, nou ook hindoes en chinezen doen dit, dus niet iets dat alleen deze blanke racisten doen. Negers zijn ook erg racistisch in de praktijk, zoals ik ze ken, dus absoluut ook geen lieve koekjes. NIemand is heilig, misschien alleen mijn lieve, arme, lage kaste koeliekat, Wieroe die net zo lekker kwam knuffelen bij mij op bureau. Hij duwde met zijn kop mijn hele beeldscherm opzij om te knuffelen met mij, lief he.

Isis zouden jullie moeten doorlichten, volgende week zal ik er meer over posten nav mijn aantekeningen. Elke week houden ze lezingen in hele land.

dewanand

zie hier wat info isis, rare blanke club hoor, erg sektarisch, gesloten, net die jehovah getuigen en vrijmetselaars. Hun tijdschrift is Lucifer, duivelse ideeen erin he. Lijkt kerk van blanke Satan zelf. En voor ons zwarte volkeren, negers en hindoes is de blanke echt de duivel zelf, de blanke Satan, althans zo hoor ik het altijd van andere zwarten als ik met ze praat, intiem en informeel. Ja wij zwarten kennen jullie blanken als duiveltjes, sorry koloniale holocaust he, minstens 400 miljoen moorden in de zwarte thuiswereld gepleegd door blanke christelijke terroristen en sorry ik zal hierover nooit zwijgen zolang ik leef, en ook niet als ik dood zal zijn, principes zijn principes basta over en uit.

Welkom bij Stichting I.S.I.S.

Welkom bij Stichting I.S.I.S., het International Study-centre for Independent Search for truth.

Onze organisatie biedt een open deur voor alle zelfstandige denkers. Jonge en oudere mensen die een mening willen vormen door eigen onderzoek naar waarheid. Over hun eigen leven, de gebeurtenissen in onze wereld, de natuur, religie, onze medemensen en wat we voor hen kunnen betekenen.

Je vindt bij ons kennis die vrij is van dogmatiek. Gebaseerd op het 'hoe' (wetenschap), het 'waarom' (filosofie) en het 'waartoe' (religie) van het leven.
Daarvoor kun je onze cursussen, lezingen en symposia bezoeken. Of thuis studeren met onze boeken en ons tijdschrift.

Je kunt ons natuurlijk ook bellen. Het telefoonnummer is: 070-346 15 45.
Laatste nieuws

27/09/13 : Lezingen okt 2013 - Bepaal zelf uw toekomst
De toekomst ligt niet vast. De toekomst wordt door onszelf bepaald. We kunnen het lot in eigen hand nemen. In deze serie lezingen wordt aan de hand van zeven theosofische… Lees meer >>

27/09/13 : Lezingen okt 2013 - Karma, geen ontkomen aan – Harmonie in actie (overige steden)
De werkelijke betekenis en waarde van de leer van karma – de leer van oorzaak en gevolg – wordt nog maar door weinig mensen ingeschat. In deze lezing bouwen we… Lees meer >>

Doel

Het doel van Stichting I.S.I.S. is het vormen van een actieve kern van broederschap, door het bestuderen en verspreiden van kennis over de geestelijke achtergrond van mens en kosmos, vrij van dogmatiek.
Uitgangspunten

De essentiële eenheid van al het bestaande
Op grond daarvan: broederschap als feit in de natuur
Respect voor ieders vrije wil (gebruikt vanuit de gedachte van universele broederschap)
Respect voor ieders vrijheid de eigen levensvisie op te bouwen
Ondersteuning bij het opbouwen en verdiepen van de eigen levensvisie en bij het toepassen ervan in de praktijk van het leven.

Stichting I.S.I.S. is per definitie boven-religieus en boven-politiek, en ontvangt geen overheidssubsidie. Alle werkzaamheden binnen Stichting I.S.I.S. en The Theosophical Society worden verricht op basis van vrijwilligheid. De organisatie kent geen betaalde functionarissen.

Bijdragen Stichting I.S.I.S.

http://www.stichtingisis.org/index.php

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 18:50   #483
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste forum tijgertjes,

Ik vind isis wel leuk, ken het al een tijdje, rare club van eigenzinnige boven religieuze blanken. Ik ging daar vorig jaar naar lezingen in den haag, blavatskyhuis en onderzocht eea, nogal bizar wat ze denken en geloven. Ik merkte zo duidelijk dat ik als bruintje en hindoestaan gewoon lager ben daar, omdat deze blanke organisatie ontstond nav de rassenleer van Rudolf Steiner en zij geloven erg absoluut in blanke superioriteit, hoewel zij dat collectief ontkennen en als dogma aanvoeren: het innerlijk bepaalt alles en niet het uiterlijk, iets wat ik dus beschouw als superintelligent discrimineren van de lagere rassen, nou ook hindoes en chinezen doen dit, dus niet iets dat alleen deze blanke racisten doen. Negers zijn ook erg racistisch in de praktijk, zoals ik ze ken, dus absoluut ook geen lieve koekjes. NIemand is heilig, misschien alleen mijn lieve, arme, lage kaste koeliekat, Wieroe die net zo lekker kwam knuffelen bij mij op bureau. Hij duwde met zijn kop mijn hele beeldscherm opzij om te knuffelen met mij, lief he.
Weet je zeker dat je kat ook niet racistisch is?

Want wat doet deze met de arme muis?
Oud 2 oktober 2013, 18:59   #484
dewanand
Minister-President

Standaard

jajajaja harriechristus,

Kijk Wieroe als hindoe kat gelooft dat hij niet kan doden, omdat de ziel van de muis onsterfelijk is, zie verzen uit heilige bhagavad gita. maar shri krishna zegt in deze bhagavad gita tegen wieroe:

Wieroe vervul je plicht met je hoofd en hart op mij gericht, Krishna en verlos de zondige, blanke duivelse muizen uit hun lijden, martel ze langzaam dood en laat ze lijden, alvorens hen dood te bijten, het is je plicht Wieroe om zo te handelen met de hogere zuivere kennis uit de heilige bhagavad gita, mijn hoogste Sannyasi kutkat. En na je dood zullen dan de muizen van jou lijk mogen genieten als straf, domme Wieroe en dat is dan je vervloekte karma.

Wieroe zondigt omdat muizen uit microwezentjes bestaan en hij vermoord zo deze goddelijke wezens. Je moet Wieroe dus vervloeken nu harriechristus als duivelse hindoe kutkat. Vervloek Wieroe vanavond heel luid via een megafoon boven de stad delft van 10.000 Watt, lokatie delft zuid waar mijn flat is, kom om 23 uur hier met je luchtballon of helicopter. Of zet die megafoon aan een grote vlieger.

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten

Oud 2 oktober 2013, 19:47   #485
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dus hoe dommer hoe meer Zen....
Hoe meer gefantazeerde onzin verkopen hoe meer Harriechristus en hoe meer supergetrol.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 19:49   #486
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Achter elkaar gaat wel, geen probleem.

Heb je helemaal geen Zen voor nodig......
Naast je domme theorieën flooden ga je ook nog een beetje dom doen bij moderatie...
Oud 2 oktober 2013, 19:53   #487
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Een normaal mens zou zich hiervoor schamen, maar eno niet, dit alles door zijn verheven kennis van Zen.
Morosofen kennen geen schaamte, die flooden gewoon schaamteloos de boel tot ze eraf vliegen.
Oud 2 oktober 2013, 19:56   #488
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor jou zelf dus wel zoals je hier zelf beweert.
Wat bedoel je? Druk je eens verstaanbaar uit.

Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2013 om 19:57.
Oud 2 oktober 2013, 20:03   #489
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Zen is een goddeloze religie
Zen is voor mij geen religie.

Citaat:
en daar houdt Jezus niet zo van.
Zen kwam 700 jaar na Jezus

Citaat:
Je bent vóór Jezus of je bent tegen Hem, iets anders is er niet.
Ik ben voor Jezus, hij was een Bodhisattva, maar ik ben niet voor wat de kerk ervan gemaakt heeft.

Citaat:
Zou jij als Zenmeester toch moeten weten.
Ik ben geen Zenmeester maar een Zen-adept

Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2013 om 20:04.
Oud 2 oktober 2013, 21:49   #490
microwezen
Parlementsvoorzitter

microwezen's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
De heren HC en microwezentje gaan hier helemaal van het religieuze weg en dus schaamteloos off topic.
Is delen door 0 dan geen religie?
Wiskundig is het onmogelijk, en alleen Harrie gelooft dat het wel kan, dus een perfecte religie
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 22:04   #491
microwezen
Parlementsvoorzitter

microwezen's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microwezen Bekijk bericht

Maar kom maar met de oplossing voor b = 0.
Citaat:
Waarom zo onnodig moeilijk doen?
Omdat het moet kloppen. Dat een van de eisen van de rekenkunde.

En bij jou klopt het niet omdat je uitsluitend filosofische rekenkunde toepast. (Die je uiteraard dan ook geheel zelf verzonnen hebt.)

Citaat:
Het antwoord is gewoon dat 0/0 elk getal kan zijn, zelfs oneindig.
Want 0 X 0 kan ook ieder willekeurig getal zijn en zelfs oneindig. Toch?

Je hebt er écht wat aan, aan die filosofische rekenkunde.

Maar ja, je moet wel, anders stort jouw gehele eigen idiote geloof in
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 23:35   #492
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Wiskundig is het onmogelijk, en alleen Harrie gelooft dat het wel kan, dus een perfecte religie
Jouw favoriete religie is rekenkunde zeker?
Oud 2 oktober 2013, 23:38   #493
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke religie spreekt jou het meest aan?
De religie van de morosoof HC spreekt mij de hele tijd aan
Oud 3 oktober 2013, 11:06   #494
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
jajajaja harriechristus,

Kijk Wieroe als hindoe kat gelooft dat hij niet kan doden, omdat de ziel van de muis onsterfelijk is, zie verzen uit heilige bhagavad gita. maar shri krishna zegt in deze bhagavad gita tegen wieroe:
Dat zijn natuurlijk smoesjes, want ook Hitler zou kunnen geloven dat hij de Jood niet kan doden, en hem juist een dienst bewijst door zijn onsterfelijke ziel door de schoorsteen naar de hemel te laten stijgen.

Nochtans wordt Hitler als een racist beschouwd.
Oud 3 oktober 2013, 11:08   #495
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je? Druk je eens verstaanbaar uit.
Je gelooft zelf niet dat Zen een religie is.

Dus je bent hier OFF TOPIC.

Niet ik, want mijn atoomtheorie is de enige ware godsdienst.
Oud 3 oktober 2013, 11:09   #496
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe meer gefantazeerde onzin verkopen hoe meer Harriechristus en hoe meer supergetrol.
Onze Zenmeester vloekt weer.

Hij kan zijn eigen leegte maar moeilijk verdragen.
Oud 3 oktober 2013, 11:13   #497
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zen is voor mij geen religie.
dus ben je hier off topic, zoals ik al reeds zei.
Citaat:
Zen kwam 700 jaar na Jezus
Hij heeft het eeuwige leven in de hemel, en kent dus Zen.
Citaat:

Ik ben voor Jezus, hij was een Bodhisattva, maar ik ben niet voor wat de kerk ervan gemaakt heeft.
Maar je gelooft niet in enige God, dus dat is weer een tegensprakigheid.
Citaat:

Ik ben geen Zenmeester maar een Zen-adept
Je wilt dus wel, maar je krijgt het niet voor elkaar.

Nu, dat wist ik al.
Oud 3 oktober 2013, 11:20   #498
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De getallen 0 en oneindig zijn nauw verwant aan de religie, waar het begrippen zijn, en wel als Niets en Oneindig.

Deze vormen een dialectische eenheid, want het volledig ontwikkelde Niets is Oneindig en de abstracte Oneindigheid is Niets.

Nu meent Zen dat het Niets de waarheid is, maar dat is nu juist net niet waar.
Niets is de leugen, de dood, de duivel.

De waarheid is de oneindigheid, dat is God en het eeuwige leven en de Hemel.

Dit hebben de aanhangers van Boeddha dus veel beter begrepen, die van zijn Nirwana (het Niets) na zijn dood de Hemel hebben gemaakt.

Ook Jezus kwam pas na zijn dood in de Hemel.

Ik daarentegen zeg dat de Mens ook al bij leven en welzijn in de Hemel is, dat is zijn eigen innerlijk leven.

Oud 3 oktober 2013, 11:22   #499
dewanand
Minister-President

Standaard joodse muizen, micro nazi wezens van harriechristus de Fuhrer

Citaat:
Dat zijn natuurlijk smoesjes, want ook Hitler zou kunnen geloven dat hij de Jood niet kan doden, en hem juist een dienst bewijst door zijn onsterfelijke ziel door de schoorsteen naar de hemel te laten stijgen.

Nochtans wordt Hitler als een racist beschouwd.

hahahahah harriechristus,

Kan je zeggen dat de muizenhaat van Wieroe een vorm van racisme is, xenofobie, een paranoide religieuze waanvoorstelling van een geestelijk gestoorde hindoe fundamentalistische kutkat of gewoon legaal toegestaan in de nederlandse westerse democratie? Ook een blanke menselijke neonazi in nederland die muizen haat als de plaag van de joden en die gelooft dat elke muis een reincarnatie is van een Jood en dat die dus dood moeten, ook dit is geen jodenhaat volgens de nederlandse wet en gewoon legaal toegestaan. Dus een neonazi die besluit om alle joodse muizen in nederland uit te roeien en een bedrijfje opricht om muizen te vergassen als de ultieme Holocaust en dit ook zo vertelt in al zijn pamfletten mag dit gewoon legaal doen en zijn werk uitvoeren in het openbaar, omdat het vermoorden en vergassen van muizen in nederland legaal is toegestaan. Zelfs de Partij van de Dieren, olv Marianne Thieme vindt dit niet erg.

zijn muizen dan de echte unterrassen in nederland en het laagste van het laagste? HOe laag is een joodse muis in Nederland?

Zijn er nazi micro wezens op aarde? met mini hakenkruizen op hun mini pikkies? wel fun zeg en zo geil.
Is Harriechristus de nieuwe Fuhrer van het Vierde micro nazi wezens rijk? Hoe groot is zijn micro wezen Jugend legertje? Wanneer beginnen deze micro nazi's van harriechristus met hun laatste blitzkrieg op aarde, de Gote Dag van Harriechristus, die op een wolk werd gebracht in zijn wiegje naast het bed van zijn blanke maagdelijke moeder. Medische tests bewezen wel dat de moeder van Harrriechristus een gave maagd was toen hij geboren was en dit medisch geheim is nu hier dus bekend gemaakt.

dewanand en wieroe

Laatst gewijzigd door dewanand : 3 oktober 2013 om 11:24. Reden: tikfoutje update
Oud 3 oktober 2013, 11:24   #500
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat het moet kloppen. Dat een van de eisen van de rekenkunde.

En bij jou klopt het niet omdat je uitsluitend filosofische rekenkunde toepast. (Die je uiteraard dan ook geheel zelf verzonnen hebt.)
Nogmaals: het kan ook met de limietberekening worden bewezen, wat gewone wiskunde is.
Citaat:

Want 0 X 0 kan ook ieder willekeurig getal zijn en zelfs oneindig. Toch?
Zo is het en kan ook moet de limietberekening worden bewezen.
Citaat:
Je hebt er écht wat aan, aan die filosofische rekenkunde.
Zo is het inderdaad en opnieuw weet je geen antwoord.
De echte filosofie begint pas bij 0 = abstract 1.
Voor de rest is het gewoon de normale kennis van de limiet.
Citaat:
Maar ja, je moet wel, anders stort jouw gehele eigen idiote geloof in
Schelden is jouw verweer.

Typisch wetenschappelijk......
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be