Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 14 augustus 2012, 21:03   #481
Espadas
Banneling

Standaard

Je theorie zit raar in elkaar.

Je hebt nergens uitleg tot zover mijn Google gaat over waar die ruimtewezens die technologie precies vandaan zou gehaald zijn, de grondstoffen, hun technologie, morele waarden etc.

Hoe is die maatschappij ontstaan?
Hoe is die maatschappij kunnen evolueren?
Hoe zag die maatschappij eruit voor zij zich tot een maatschappij a la star trek omvormde?

Daarnaast kan jij in principe niet bewijzen dat die microwezentjes al dan niet bestaan, dat is morosofe wetenschap. Op dat vlak is het wel te doen erover te discussieren.

Daarnaast ook nog mijn volgende ponering: als we even in het kader van jouw theorie denken kunnen we toch ook naar voren brengen dat wij zelf die microwezens zijn, alleen moet die ruimtevaarttechnologie nog komen.

Over ruimtevaart gesproken is deze theorie niet origineel aangezien zij beweert dat microwezens overal voorkomen en in kleinere universums, wat dus redelijk gelijkloopt met de theorie dat er parallelle universums zijn. Jouw theorie is dus gewoon een theorie over parallelle universums die 'bewoond' word door onszelf, maar als wat jij simplistisch 'microwezentjes' noemt. Die term op zich is dus fout. Dat dus de reden waarom ik hetgeen boven deze tekst poneer: wij zijn die microwezens zelf, maar in parallelle universums die al dan niet gelijklopen of verschillend zijn.

toevoeging betreffende deze draad: ik krijg de indruk dat je je theorie zelf niet serieus neemt aangezien je hier clownesk doet met allerlei plaatjes die licht gezegd intantiel en belachelijk zijn.

Laatst gewijzigd door Espadas : 14 augustus 2012 om 21:11.
Espadas is offline  
Oud 15 augustus 2012, 11:23   #482
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Die Harrie toch!
Derk de Tweede is offline  
Oud 15 augustus 2012, 18:36   #483
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
Je theorie zit raar in elkaar.

Je hebt nergens uitleg tot zover mijn Google gaat over waar die ruimtewezens die technologie precies vandaan zou gehaald zijn, de grondstoffen, hun technologie, morele waarden etc.
Dit zijn specifiek technische vragen die ik niet kan beantwoorden, omdat ik nooit in de microkosmos ben geweest en hun wereld ook veel hoger is dan de onze.
Citaat:
Hoe is die maatschappij ontstaan?
Uit de nog hogere mini-microkosmos door middel van de evolutie net zoals wij zijn ontstaan, alleen zijn ze veel verder.
Citaat:
Hoe is die maatschappij kunnen evolueren?
Hoe hebben wij kunnen evolueren?
Dit gebeurt door een doelgerichte wil.
Bij de natuur is dat nog onbewust, maar berust wezenlijk op het bewustzijn van de microwezentjes.
En ook mensen kunnen dat bewust.
Citaat:
Hoe zag die maatschappij eruit voor zij zich tot een maatschappij a la star trek omvormde?
Zo ongeveer als wij er nu uitzien, want op hetzelfde niveau.
Citaat:
Daarnaast kan jij in principe niet bewijzen dat die microwezentjes al dan niet bestaan, dat is morosofe wetenschap. Op dat vlak is het wel te doen erover te discussieren.
Ik kan het zeer goed bewijzen, maar jij kan het zeker niet begrijpen.
Dus je zegt hier zo maar wat.
Citaat:
Daarnaast ook nog mijn volgende ponering: als we even in het kader van jouw theorie denken kunnen we toch ook naar voren brengen dat wij zelf die microwezens zijn, alleen moet die ruimtevaarttechnologie nog komen.
Later worden wij microwezentjes, in de verre toekomst als wij de macrokosmos om gaan bouwen tot een macrocultuur van macro-atomen en macro-reuzen.
Nu zijn we nog niet zo ver.
Citaat:
Over ruimtevaart gesproken is deze theorie niet origineel aangezien zij beweert dat microwezens overal voorkomen en in kleinere universums, wat dus redelijk gelijkloopt met de theorie dat er parallelle universums zijn.
Nee, dat is beslist niet hetzelfde.
In parallelle universa komen geen microwezentjes voor en ook geen oneindige reeks van steeds kleinere culturen in de microkosmos.
Citaat:
Jouw theorie is dus gewoon een theorie over parallelle universums die 'bewoond' word door onszelf, maar als wat jij simplistisch 'microwezentjes' noemt.
en dat is dan volkomen onjuist waaruit blijkt dat je niks van mijn atoomtheorie begrijpt en verdraait tot jouw eigen opvatting.
Citaat:
Die term op zich is dus fout. Dat dus de reden waarom ik hetgeen boven deze tekst poneer: wij zijn die microwezens zelf, maar in parallelle universums die al dan niet gelijklopen of verschillend zijn.
Nee, wij zijn niet de microwezentjes zelf, want die zijn veel hoger ontwikkeld dan wij in een 10^33 jarige evolutie en die wonen in ons lichaam en hebben dat lichaam gebouwd.
Citaat:
toevoeging betreffende deze draad: ik krijg de indruk dat je je theorie zelf niet serieus neemt aangezien je hier clownesk doet met allerlei plaatjes die licht gezegd intantiel en belachelijk zijn.
Ik neem mijn theorie heel serieus, alleen anderen nemen mij meestal in de maling en hun reacties zijn vaak nogal infantiel.
En om hun tegemoet te komen en de spanning wat te breken gebruik ik ook het wapen der humor om de bittere pil wat aangenamer te maken voor de mensen en ook voor mezelf.

Maar goed: wat ik ook doe, het is nooit goed, dus bekijk het maar.
Eens zullen er mensen komen die zullen begrijpen dat ik het wel goed heb gedaan zoals ik het doe.

Verder zal ik deze post op mijn website zetten bij reacties.
Daar kun je lezen hoe de mensen op mij reageren en dan kun je je afvragen wie er nu infantiel is, zij of ik.

DE ONEINDIGE REEKS
Die reeks van steeds hogere ruimtevaartculturen in de microkosmos is oneindig en is nooit eens begonnen, maar doorloopt zichzelf wel voortdurend vanaf het begin (wij zijn op het ogenblik dat begin) tot in het oneindige in de microkosmos.
Dus het begint dan wel, maar steeds weer opnieuw, dus nu bij ons en straks ook in de macrokosmos als wij het heelal vol gaan bouwen met macro-atomen.
Dat wil zeggen: cultuur 1 verschuift naar 2 en 2 naar 3 enz en de eerste wordt steeds weer opnieuw gebouwd, dus zoals wij door de microwezens gebouwd zijn en wij straks de macroreuzen gaan bouwen.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 augustus 2012 om 18:38.
harriechristus is offline  
Oud 15 augustus 2012, 18:42   #484
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Alles is anders dan het lijkt te zijn.

Het heelal is niet wat het lijkt te zijn. Vroeger dacht men dat de zon om de aarde draaide, want dat leek zo te zijn. Je kon dat immers zo zien. Het bleek andersom te zijn: niet de zon draaide om de aarde, maar de aarde draait om de zon. Daar was heel wat denkwerk voor nodig om dat te ontdekken. En degene die dat ontdekte: de Griek Aristarchos van Samos (310-230), werd dan ook hartelijk uitgelachen. Zo'n 1800 jaar later moest het weer opnieuw ontdekt worden door de Pool Copernicus (1473-1543).
Het is niet zoals het lijkt. De grondslag van het heelal is niet de lagere natuur, maar de hoger cultuur in de microkosmos, ook niet de eindigheid, maar de oneindigheid; ook niet de tijdelijkheid, maar de eeuwigheid. Oftewel: draai de hele visie van de wetenschap om en het raadsel van het heelal is opgelost, net zoals Aristarchos de visie van de toenmalige wetenschap omdraaide.
Maar ook ik word uitgelachen.
Oud 15 augustus 2012, 18:51   #485
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dit zijn specifiek technische vragen die ik niet kan beantwoorden, omdat ik nooit in de microkosmos ben geweest en hun wereld ook veel hoger is dan de onze.
En toch weet je van hun bestaan af.

Citaat:
Uit de nog hogere mini-microkosmos door middel van de evolutie net zoals wij zijn ontstaan, alleen zijn ze veel verder.
"vragen die ik niet kan beantwoorden, omdat ik nooit in de microkosmos ben geweest en hun wereld ook veel hoger is dan de onze."

Citaat:
Hoe hebben wij kunnen evolueren?
Dit gebeurt door een doelgerichte wil.
Bij de natuur is dat nog onbewust, maar berust wezenlijk op het bewustzijn van de microwezentjes.
En ook mensen kunnen dat bewust.
Wij kunnen evolueren omdat wij daar de middelen voor hebben. Wat zijn de middelen van de micro-wezens?

"vragen die ik niet kan beantwoorden, omdat ik nooit in de microkosmos ben geweest en hun wereld ook veel hoger is dan de onze."

Citaat:
Later worden wij microwezentjes
Bewijs mij dat eens.

Citaat:
Zo ongeveer als wij er nu uitzien, want op hetzelfde niveau.

Je fantaseert.

Citaat:
In parallelle universa komen geen microwezentjes voor en ook geen oneindige reeks van steeds kleinere culturen in de microkosmos.
Dat doen ze dus wel. Parallelle universums zijn universums die parallel lopen met andere universums, dus ook die van de microwezentjes. Microwezentjes zijn overal, zo beweer jij. Plus het oneindig aantal parallelle universums die een oneindig aantal reeks van steeds kleinere culturen in de microkosmos bevatten.

Citaat:
Ik kan het zeer goed bewijzen, maar jij kan het zeker niet begrijpen.
Dus je zegt hier zo maar wat.
Ik zou hier niet met jou zitten discussieren als ik je theorie niet begreep. Je laatste zin is ook toepasbaar op jou. De quote hierboven is een non-argument.

Citaat:
Later worden wij microwezentjes, in de verre toekomst als wij de macrokosmos om gaan bouwen tot een macrocultuur van macro-atomen en macro-reuzen.
Nu zijn we nog niet zo ver.
Dat jij die zin herhaalt om op een verschillend argument van mij in te gaan bewijst voor mij dat jij je eigen theorie zelf niet eens begrijpt.

Citaat:
Hetzelfde als hetgeen boven deze quote.

Citaat:
en dat is dan volkomen onjuist waaruit blijkt dat je niks van mijn atoomtheorie begrijpt en verdraait tot jouw eigen opvatting.
Ik begrijp je theorie dus wel en ik interpeteer die theorie zoals iedereen doet met een theorie. Het is gewoon zo dat jij je eigen theorie niet begrijpt.

Citaat:
Nee, wij zijn niet de microwezentjes zelf, want die zijn veel hoger ontwikkeld dan wij in een 10^33 jarige evolutie en die wonen in ons lichaam en hebben dat lichaam gebouwd.
Als wij de microwezens zelf niet zijn kunnen we ze ook niet worden.

Citaat:
Ik neem mijn theorie heel serieus, alleen anderen nemen mij meestal in de maling en hun reacties zijn vaak nogal infantiel.
En om hun tegemoet te komen en de spanning wat te breken gebruik ik ook het wapen der humor om de bittere pil wat aangenamer te maken voor de mensen.
Zo verdedig je een theorie niet. Je theorie bevat een kern van waarheid die jij niet genoeg ziet.

Citaat:
Maar goed: wat ik ook doe, het is nooit goed, dus bekijk het maar.
Eens zullen er mensen komen die zullen begrijpen dat ik het wel goed heb gedaan zoals ik het doe.
Ik wil deze discussie eigenlijk wel voortzetten omdat we goed op baan zijn. Dit hoort nu eenmaal zo.

Citaat:
DE ONEINDIGE REEKS
Die reeks van steeds hogere ruimtevaartculturen in de microkosmos is oneindig en is nooit eens begonnen, maar doorloopt zichzelf wel voortdurend vanaf het begin (wij zijn op het ogenblik dat begin) tot in het oneindige in de microkosmos.
Dus het begint dan wel, maar steeds weer opnieuw, dus nu bij ons en straks ook in de macrokosmos als wij het heelal vol gaan bouwen met macro-atomen.
Dat wil zeggen: cultuur 1 verschuift naar 2 en 2 naar 3 enz en de eerste wordt steeds weer opnieuw gebouwd, dus zoals wij door de microwezens gebouwd zijn en wij straks de macroreuzen gaan bouwen.
Klopt niet. Wij zijn dat begin niet want een oneindige kent geen begin noch einde. Het universum en dat van de microwezens kennen geen begin noch einde. Het universum is het oneindige tot de macht oneindig tot de macht oneindig: ons oneindig universum tot de macht van de oneindigheid van het universum van de microwezens tot de macht van de oneindigheid van het gehele universum. Niks kent einde, niks kent begin. Wij kunnen evengoed al zelf de microwezens zijn, alleen hebben wij niet de technologie die jij beschrijft.
Espadas is offline  
Oud 15 augustus 2012, 18:54   #486
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet zoals het lijkt. De grondslag van het heelal is niet de lagere natuur, maar de hoger cultuur in de microkosmos,
Het heelal kent geen lagere noch hogere cultuur net zoals de microkosmos en de microwezens dat niet kennen. Die termen die jij gebruikt schieten hun pijlen naar de term hiëarchie, maar het universum noch de microwezens kennen dat niet, of tenminste, zij kunnen er van afgeleerd zijn.
Espadas is offline  
Oud 15 augustus 2012, 19:43   #487
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het heelal kent geen lagere noch hogere cultuur net zoals de microkosmos en de microwezens dat niet kennen. Die termen die jij gebruikt schieten hun pijlen naar de term hiëarchie, maar het universum noch de microwezens kennen dat niet, of tenminste, zij kunnen er van afgeleerd zijn.
Er is zeker een hiërarchie, want zo zijn levende wezens hoger dan de dode dingen.

Ook is er een hiërarchie in het leven zelf, want dieren zijn hoger dan planten en mensen hoger dan dieren.

Ook in onze maatschappij is er een hiërarchie, want er zijn lagere klassen en hogere.

Ook is de evolutie een ontwikkeling van laag naar hoog.
Anders zou het alleen maar een verandering zijn.
Oud 15 augustus 2012, 19:45   #488
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is zeker een hiërarchie, want zo zijn levende wezens hoger dan de dode dingen.

Ook is er een hiërarchie in het leven zelf, want dieren zijn hoger dan planten en mensen hoger dan dieren.

Ook in onze maatschappij is er een hiërarchie, want er zijn lagere klassen en hogere.

Ook is de evolutie een ontwikkeling van laag naar hoog.
Anders zou het alleen maar een verandering zijn.
De microwezens hebben geen hiërarchie, omdat zij boven dat syteem en denken zijn. Zij zijn de pure gelijkheid omdat zij einde noch begin kennen, net als het universum, en dus net als de microwezens.
Espadas is offline  
Oud 15 augustus 2012, 20:06   #489
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En toch weet je van hun bestaan af.
zeker door logisch na te denken weet ik dat ze er moeten zijn.

Citaat:

Wij kunnen evolueren omdat wij daar de middelen voor hebben. Wat zijn de middelen van de micro-wezens?
de hogere middelen van de wereld der mini-microwezentjes.
Citaat:

Bewijs mij dat eens.
dat ligt in de lijn der toekomstige evolutie, die niet ergens stopt.

Dat is de toekomst van het heelal.

DE TOEKOMST VAN HET HEELAL
1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaartuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek.
2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen.
3 - er zijn al plannen en ideeën om later de maan en mars te gaan bewonen.
4 - over duizenden jaren zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljoenen jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen.
(Let wel: als het ons niet lukt, zal het ongetwijfeld wel aan andere beschavingen in het heelal gelukkig, want het is onwaarschijnlijk dat wij de enige levende wezens in het heelal zouden zijn.)
5 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht).
6 - bij andere sterren zullen we op den lange duur bewoonbare planeten vinden.
En we zullen al die bewoonbare planeten gaan koloniseren, dus volledig gaan bewonen en gebruiken.
7 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen.
8 - en op de hele lange duur van bil- tril- en quadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een vrije ruimtevaartcultuur.
9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot.
10 - En daaruit zal zich weer een zogenaamde OERKNAL* ontwikkelen als begin van een nieuw macro-heelal-eiland.
Niet alleen uit ons heelal, maar tezamen met 10^75 andere heelal-eilanden.
11 - En de macro-atomen uit die oerknal zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken.
12 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dwz macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geëvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen.
13 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enz enz enz

*Wel is het de vraag of er ooit wel eens zoiets als een oerknal bestaan heeft, want ons deel van het heelal blijkt een versnelde uitdijing te bezitten, zodat bij een terugrekening die zogenaamde knal langzaam begonnen moet zijn. Terwijl een knal juist omgekeerd snel begint en dan vertraagt. Volgens mijn atoomtheorie is er dan sprake van een versneld groeiproces vanuit de microkosmos en geen knal en ook niet zo dat die “knal” het begin van het heelal geweest zou zijn, dus ook niet: “oer”. Ook dit begrip is onjuist, want het heelal is eeuwig en nooit eens voor het eerst begonnen.

Dus de hele term: oerknal is dan onjuist.
Ook in de wetenschap is daar twijfel over ontstaan en is er een speciale "denktank" ingericht van wetenschappers. De oplossing zit hier in mijn atoomtheorie.

Citaat:

Dat doen ze dus wel. Parallelle universums zijn universums die parallel lopen met andere universums, dus ook die van de microwezentjes. Microwezentjes zijn overal, zo beweer jij. Plus het oneindig aantal parallelle universums die een oneindig aantal reeks van steeds kleinere culturen in de microkosmos bevatten.
Dat is dus een ander parallel heelal dan die van de wetenschap en jou, maar die van mij, en als die werkelijk bestaat dan is het prima.
Maar dat is zeker niet wat jij eerst bedoelde te zeggen, want volgens jou zijn wij al microwezentjes.
Nu maak je van je verhaal iets anders.
Citaat:

Ik zou hier niet met jou zitten discussieren als ik je theorie niet begreep. Je laatste zin is ook toepasbaar op jou. De quote hierboven is een non-argument.
Ik heb nog nergens gemerkt dat je iets van mijn atoomtheorie begrijpt.
Komt ook zelden voor.
Citaat:

Dat jij die zin herhaalt om op een verschillend argument van mij in te gaan bewijst voor mij dat jij je eigen theorie zelf niet eens begrijpt.
Als jij iets niet blijkt te begrijpen moet ik het wel herhalen.

Overigens ben jij zelf hier bezig een en dezelfde zin steeds te herhalen.
Dacht je dat ik niet lezen kan?
Citaat:

Ik begrijp je theorie dus wel en ik interpeteer die theorie zoals iedereen doet met een theorie. Het is gewoon zo dat jij je eigen theorie niet begrijpt.
Uit jouw interpretatie blijkt dat je er niks van begrijpt en nu heb je er iets anders van gemaakt als zijnde het parallelle heelal van mijn atoomtheorie.
Kortom: je verdraait de boel om je gezicht te redden.
Niet zo fraai en niet sportief.
Citaat:

Als wij de microwezens zelf niet zijn kunnen we ze ook niet worden.
Tuurlijk wel, nooit van evolutie gehoord, waarin dode dingen levende wezens worden en planten dieren en dieren mensen.
Zo worden wij mensen microwezentjes.

En opnieuw blijkt dat je er niks van begrijpt.
Citaat:

Zo verdedig je een theorie niet. Je theorie bevat een kern van waarheid die jij niet genoeg ziet.
Zo bruin heeft nog nooit iemand het gebakken......ik zou mijn eigen atoomtheorie niet begrijpen......

Citaat:

Ik wil deze discussie eigenlijk wel voortzetten omdat we goed op baan zijn. Dit hoort nu eenmaal zo.

Klopt niet. Wij zijn dat begin niet want een oneindige kent geen begin noch einde.
Zeker wel, want zo begint een oneindige getallen reeks bij 0 of 1.
Zo begint de oneindige toekomst steeds bij het heden.
Wel heeft het geen einde, hoewel ook dat mogelijk is bij een inwendige oneindigheid.
Ook bekend in de limietberekeningen als de limiet bijvoorbeeld 2 is.
Citaat:
Het universum en dat van de microwezens kennen geen begin noch einde.
Er is er wel degelijk een begin: ruimtelijk is dat de oneindigheid zelf, die dus ook een begin kan zijn en het einde is het punt in de inwendige microkosmos.
Dus ook de oneindigheid heeft een einde als de oneindigheid zelf en omgekeerd als nul of het punt.

En qua leven zijn wij het begin of beter: de planten zijn de eerste levende wezens op aard.

Citaat:
Het universum is het oneindige tot de macht oneindig tot de macht oneindig: ons oneindig universum tot de macht van de oneindigheid van het universum van de microwezens tot de macht van de oneindigheid van het gehele universum. Niks kent einde, niks kent begin. Wij kunnen evengoed al zelf de microwezens zijn, alleen hebben wij niet de technologie die jij beschrijft.
Wij zijn zeker niet de microwezens, waaruit toch blijkt dat je mijn atoomtheorie niet kent.
Terwijl ik je het toch heb uitgelegd.
Goed lezen voortaan.

En de oneindigheid heeft een begin in 0 en het einde is de oneindigheid zelf.
Oud 15 augustus 2012, 20:07   #490
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De microwezens hebben geen hiërarchie, omdat zij boven dat syteem en denken zijn. Zij zijn de pure gelijkheid omdat zij einde noch begin kennen, net als het universum, en dus net als de microwezens.
Dat is jouw fantasie, maar de microwezens weten echt wel dat wij lagere wezens zijn en de mini-microwezentjes nog hoger.

Ook kennen zij begin en einde, maar ook de eeuwigheid en oneindigheid.
Oud 15 augustus 2012, 20:58   #491
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus
Maar dat is zeker niet wat jij eerst bedoelde te zeggen, want volgens jou zijn wij al microwezentjes.
Nu maak je van je verhaal iets anders.
Als wij kunnen evolueren tot microwezens zijn we ze potentieel al.

Citaat:
Ik heb nog nergens gemerkt dat je iets van mijn atoomtheorie begrijpt.
Je begrijpt ze zelf niet eens. Hoe verwacht je dat mensen je theorie gaan begrijpen als je sceptisch doet over de mensheid die je theorie denkt te begrijpen?

Citaat:
Overigens ben jij zelf hier bezig een en dezelfde zin steeds te herhalen.
Dacht je dat ik niet lezen kan?
Ik doe dat omdat jij dat ook doet. Mag ik?

Citaat:
Uit jouw interpretatie blijkt dat je er niks van begrijpt en nu heb je er iets anders van gemaakt als zijnde het parallelle heelal van mijn atoomtheorie.
Kortom: je verdraait de boel om je gezicht te redden.
Niet zo fraai en niet sportief.
Spreek voor jezelf. Dat zou al een heel goed begin zijn. Je eigen theorie begrijp jezelf niet, en je hebt nog steeds niet door dat ik die verbeter en uit dat belachelijk komisch jasje dat jij het hebt aangedaan help.

Citaat:
Zo worden wij mensen microwezentjes.

En opnieuw blijkt dat je er niks van begrijpt.
Je begrijpt er dus zelf helemaal geen zak van.

Citaat:
Zo bruin heeft nog nooit iemand het gebakken......ik zou mijn eigen atoomtheorie niet begrijpen......
Nee, inderdaad. Je verdedigt ze helemaal van de pot gerukt en je doet hier jezelf voor als een clown. Neem je eigen theorie serieus want je theorie bevat waarheid, en begin met te discussieren ipv die stomme plaatjes te spammen van Zoidberg.

Citaat:
Zeker wel, want zo begint een oneindige getallen reeks bij 0 of 1.
Zo begint de oneindige toekomst steeds bij het heden.
Wel heeft het geen einde, hoewel ook dat mogelijk is bij een inwendige oneindigheid.
Ook bekend in de limietberekeningen als de limiet bijvoorbeeld 2 is.
De cultuur van de microwezens kennen geen limieten. Zij zijn overal.

Citaat:
Er is er wel degelijk een begin: ruimtelijk is dat de oneindigheid zelf, die dus ook een begin kan zijn en het einde is het punt in de inwendige microkosmos.
Dus ook de oneindigheid heeft een einde als de oneindigheid zelf en omgekeerd als nul of het punt.

En qua leven zijn wij het begin of beter: de planten zijn de eerste levende wezens op aard.
Ik ga dus echt niet meer aan jou uitleggen dat de microwezens oneindig zijn omdat het universum oneindig is en de microwezens aan de basis van het universum liggen.

Citaat:
Wij zijn zeker niet de microwezens, waaruit toch blijkt dat je mijn atoomtheorie niet kent.
Terwijl ik je het toch heb uitgelegd.
Goed lezen voortaan.

En de oneindigheid heeft een begin in 0 en het einde is de oneindigheid zelf.
Spreek voor jezelf. Je zit hier dingen te raaskallen die zelf al van je theorie afgaan. Je vliegt hier uit de bocht. Wij zijn potentieel wel microwezens omdat wij uit hen bestaan. De microwezens zijn overal en dus ook in ons. De microwezens hun technologie heeft hen zo ver gebracht en hun cultuur blijft vergroten. Zij is oneindig.
Espadas is offline  
Oud 15 augustus 2012, 21:02   #492
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is jouw fantasie, maar de microwezens weten echt wel dat wij lagere wezens zijn en de mini-microwezentjes nog hoger.

Ook kennen zij begin en einde, maar ook de eeuwigheid en oneindigheid.
Pardon? Mijn fantasie? Je hebt je eigen theorie belachelijk gemaakt en door het slijk gehaald door hier en op de Nederlandse televisie het te verkakken. Zo verdedig je een serieuze theorie als deze niet. Begin serieus te worden en dan zal ik jou ook 100% serieus nemen. Wat jij hier doet is dingen belachelijk maken en je bent het pad naar de wijsheid van je theorie volledig kwijt.

De microwezens zijn het universum.
Het universum is oneindig.
Oneindigheid kent begin noch einde.
Begin noch einde zijn gelijk.
Gelijkheid kent geen hiërarchie zoals jij dat toeplakt aan de cultuur van de microwezens WANT ZIJ ZIJN BOVEN HIËRARCHIE GEËVOLUEERD.

De microwezens zijn overal. Oneindig. Geen einde of begin kennend. Zij zijn het universum. Punt.
Espadas is offline  
Oud 15 augustus 2012, 21:10   #493
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Ne keer curieus wie er 't eerste opgeeft , Harrie of de nieuwe ...
manta is offline  
Oud 15 augustus 2012, 21:11   #494
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ik ga zijn theorie leven inblazen. Hij zat goed met zijn fundamenten, en is een miskend genie, maar hij heeft zijn eigen theorie verkracht en zijn fundamenten veranderd.
Espadas is offline  
Oud 16 augustus 2012, 01:10   #495
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
LOL ik ook!
Rizzz is offline  
Oud 16 augustus 2012, 07:53   #496
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als wij kunnen evolueren tot microwezens zijn we ze potentieel al.
zeker, maar niet in werkelijkheid en dat is het grote verschil.

Citaat:

Je begrijpt ze zelf niet eens. Hoe verwacht je dat mensen je theorie gaan begrijpen als je sceptisch doet over de mensheid die je theorie denkt te begrijpen?
de mensen begrijpen mijn theorie niet en nemen me in de maling en ook jij bent zelfs zo arrogant te menen mijn atoomtheorie beter te begrijpen dan ik zelf doe, terwijl je pas komt kijken.
Citaat:

Ik doe dat omdat jij dat ook doet. Mag ik?
Nee, dat mag je niet, een leerling moet bescheiden zijn en niet menen dat hij boven de meester staat.
Citaat:

Spreek voor jezelf. Dat zou al een heel goed begin zijn. Je eigen theorie begrijp jezelf niet, en je hebt nog steeds niet door dat ik die verbeter en uit dat belachelijk komisch jasje dat jij het hebt aangedaan help.
de enige die zich hier belachelijk maakt ben jij zelf.....

Citaat:

Nee, inderdaad. Je verdedigt ze helemaal van de pot gerukt en je doet hier jezelf voor als een clown. Neem je eigen theorie serieus want je theorie bevat waarheid, en begin met te discussieren ipv die stomme plaatjes te spammen van Zoidberg.
De meester weet wat hij doet, maar de leerling tast in het duister en wordt ook nog brutaal.

Harriechristus.
Citaat:

De cultuur van de microwezens kennen geen limieten. Zij zijn overal.
Nee, ze zijn niet overal. Ze zijn alleen in de microkosmos, en daarom heten ze ook microwezentjes.

Je maakt er een soepzooitje van.

Citaat:

Ik ga dus echt niet meer aan jou uitleggen dat de microwezens oneindig zijn omdat het universum oneindig is en de microwezens aan de basis van het universum liggen.
De microwezens zijn lichamelijk niet oneindig, wel in de Geest.
Dat is het verschil.
Er zijn geen wezens die ook lichamelijk oneindig zouden zijn.
Bovendien is de oneindigheid van de macrokosmos het meest primitief.
Want het kleinere is het hogere en het grotere het lagere.
Citaat:

Spreek voor jezelf. Je zit hier dingen te raaskallen die zelf al van je theorie afgaan. Je vliegt hier uit de bocht. Wij zijn potentieel wel microwezens omdat wij uit hen bestaan.
er is een verschil tussen potentialiteit en realiteit.
Citaat:
De microwezens zijn overal en dus ook in ons. De microwezens hun technologie heeft hen zo ver gebracht en hun cultuur blijft vergroten. Zij is oneindig.
Nee, de microwezens zijn zeker niet overal.

Ze zijn nog niet in de macrokosmos, daar komen eerst de macroreuzen.

Zoek op wat micro betekent en macro en leer het verschil.

En wees bescheiden want je komt pas kijken.
Brutaliteit en hoogmoed komt ten val.
Oud 16 augustus 2012, 07:57   #497
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pardon? Mijn fantasie? Je hebt je eigen theorie belachelijk gemaakt en door het slijk gehaald door hier en op de Nederlandse televisie het te verkakken. Zo verdedig je een serieuze theorie als deze niet. Begin serieus te worden en dan zal ik jou ook 100% serieus nemen. Wat jij hier doet is dingen belachelijk maken en je bent het pad naar de wijsheid van je theorie volledig kwijt.
Ik neem mijn atoomtheorie zeker heel serieus, maar ik maak er ook grapjes bij en ik weet precies het onderscheid tussen beiden.

Jij weet dat niet en maakt er een potje van en je bent ook zeer brutaal.
Hoogmoed komt ten val.

De leerling moet bescheiden zijn.
Citaat:
Gelijkheid kent geen hiërarchie zoals jij dat toeplakt aan de cultuur van de microwezens WANT ZIJ ZIJN BOVEN HIËRARCHIE GEËVOLUEERD.
Microwezens zijn niet in de macrokosmos, lees eerst mijn atoomtheorie om te begrijpen wat daar staat.

Je maakt er een potje van.

Ook is er wel degelijk een hiërarchie.

Citaat:

De microwezens zijn overal. Oneindig. Geen einde of begin kennend. Zij zijn het universum. Punt.
Fout: micro betekent klein.

Dus ze zijn alleen in de microkosmos.
Oud 16 augustus 2012, 08:01   #498
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Harrie heeft het nog nooit opgegeven sinds 38 jaar dat hij zijn atoomtheorie heeft gevonden.

Zelfs Rizz krijgt mij niet klein met zijn eindeloze simpele reacties.

Nu maar een afwachten of Aspadas ook zo'n volhouder is, dat kan leuk worden er nog een "groot licht" bij te hebben.....

Aspadas: veel succes gewenst bij deze......
Oud 16 augustus 2012, 08:02   #499
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
LOL ik ook!
Nou: ik had het net over de duvel zelf of hier heb je hem.......
Oud 16 augustus 2012, 08:05   #500
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Ah, nu begrijp ik het... Espadas, ik volg je helemaal man, die harrie heeft inderdaad de richting verloren..

Boe! harrie Christus, Heil Espadas!!

Espadas zijn theorie en onderbouwing zijn duizend keer beter dan die van jou, Harrie.. Hiërarchische microwezentjes.. hoe kan dat nu? Niet moeilijk dat ik je niet snapte, je zal zelf fout.

Niet hiërarchische microwezentjes, die eigenlijk tot een soort verhevenheid behoren die hiërarchie overstijgt zijn logisch.. nog al eens wat anders, dan die vorige onzin.

Ik ben een fan Espadas

Laatst gewijzigd door Tafelpoot : 16 augustus 2012 om 08:07.
Tafelpoot is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be