![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() Je theorie zit raar in elkaar.
Je hebt nergens uitleg tot zover mijn Google gaat over waar die ruimtewezens die technologie precies vandaan zou gehaald zijn, de grondstoffen, hun technologie, morele waarden etc. Hoe is die maatschappij ontstaan? Hoe is die maatschappij kunnen evolueren? Hoe zag die maatschappij eruit voor zij zich tot een maatschappij a la star trek omvormde? Daarnaast kan jij in principe niet bewijzen dat die microwezentjes al dan niet bestaan, dat is morosofe wetenschap. Op dat vlak is het wel te doen erover te discussieren. Daarnaast ook nog mijn volgende ponering: als we even in het kader van jouw theorie denken kunnen we toch ook naar voren brengen dat wij zelf die microwezens zijn, alleen moet die ruimtevaarttechnologie nog komen. Over ruimtevaart gesproken is deze theorie niet origineel aangezien zij beweert dat microwezens overal voorkomen en in kleinere universums, wat dus redelijk gelijkloopt met de theorie dat er parallelle universums zijn. Jouw theorie is dus gewoon een theorie over parallelle universums die 'bewoond' word door onszelf, maar als wat jij simplistisch 'microwezentjes' noemt. Die term op zich is dus fout. Dat dus de reden waarom ik hetgeen boven deze tekst poneer: wij zijn die microwezens zelf, maar in parallelle universums die al dan niet gelijklopen of verschillend zijn. toevoeging betreffende deze draad: ik krijg de indruk dat je je theorie zelf niet serieus neemt aangezien je hier clownesk doet met allerlei plaatjes die licht gezegd intantiel en belachelijk zijn. Laatst gewijzigd door Espadas : 14 augustus 2012 om 21:11. |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Harrie toch!
|
![]() |
![]() |
#483 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit gebeurt door een doelgerichte wil. Bij de natuur is dat nog onbewust, maar berust wezenlijk op het bewustzijn van de microwezentjes. En ook mensen kunnen dat bewust. Citaat:
Citaat:
Dus je zegt hier zo maar wat. Citaat:
Nu zijn we nog niet zo ver. Citaat:
In parallelle universa komen geen microwezentjes voor en ook geen oneindige reeks van steeds kleinere culturen in de microkosmos. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En om hun tegemoet te komen en de spanning wat te breken gebruik ik ook het wapen der humor om de bittere pil wat aangenamer te maken voor de mensen en ook voor mezelf. Maar goed: wat ik ook doe, het is nooit goed, dus bekijk het maar. Eens zullen er mensen komen die zullen begrijpen dat ik het wel goed heb gedaan zoals ik het doe. Verder zal ik deze post op mijn website zetten bij reacties. Daar kun je lezen hoe de mensen op mij reageren en dan kun je je afvragen wie er nu infantiel is, zij of ik. DE ONEINDIGE REEKS Die reeks van steeds hogere ruimtevaartculturen in de microkosmos is oneindig en is nooit eens begonnen, maar doorloopt zichzelf wel voortdurend vanaf het begin (wij zijn op het ogenblik dat begin) tot in het oneindige in de microkosmos. Dus het begint dan wel, maar steeds weer opnieuw, dus nu bij ons en straks ook in de macrokosmos als wij het heelal vol gaan bouwen met macro-atomen. Dat wil zeggen: cultuur 1 verschuift naar 2 en 2 naar 3 enz en de eerste wordt steeds weer opnieuw gebouwd, dus zoals wij door de microwezens gebouwd zijn en wij straks de macroreuzen gaan bouwen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 augustus 2012 om 18:38. |
||||||||||
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles is anders dan het lijkt te zijn.
Het heelal is niet wat het lijkt te zijn. Vroeger dacht men dat de zon om de aarde draaide, want dat leek zo te zijn. Je kon dat immers zo zien. Het bleek andersom te zijn: niet de zon draaide om de aarde, maar de aarde draait om de zon. Daar was heel wat denkwerk voor nodig om dat te ontdekken. En degene die dat ontdekte: de Griek Aristarchos van Samos (310-230), werd dan ook hartelijk uitgelachen. Zo'n 1800 jaar later moest het weer opnieuw ontdekt worden door de Pool Copernicus (1473-1543). Het is niet zoals het lijkt. De grondslag van het heelal is niet de lagere natuur, maar de hoger cultuur in de microkosmos, ook niet de eindigheid, maar de oneindigheid; ook niet de tijdelijkheid, maar de eeuwigheid. Oftewel: draai de hele visie van de wetenschap om en het raadsel van het heelal is opgelost, net zoals Aristarchos de visie van de toenmalige wetenschap omdraaide. Maar ook ik word uitgelachen. |
![]() |
![]() |
#485 | ||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"vragen die ik niet kan beantwoorden, omdat ik nooit in de microkosmos ben geweest en hun wereld ook veel hoger is dan de onze." Citaat:
Citaat:
Je fantaseert. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() Het heelal kent geen lagere noch hogere cultuur net zoals de microkosmos en de microwezens dat niet kennen. Die termen die jij gebruikt schieten hun pijlen naar de term hiëarchie, maar het universum noch de microwezens kennen dat niet, of tenminste, zij kunnen er van afgeleerd zijn.
|
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook is er een hiërarchie in het leven zelf, want dieren zijn hoger dan planten en mensen hoger dan dieren. Ook in onze maatschappij is er een hiërarchie, want er zijn lagere klassen en hogere. Ook is de evolutie een ontwikkeling van laag naar hoog. Anders zou het alleen maar een verandering zijn. |
|
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#489 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeker door logisch na te denken weet ik dat ze er moeten zijn.
Citaat:
Citaat:
Dat is de toekomst van het heelal. DE TOEKOMST VAN HET HEELAL 1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaartuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek. 2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen. 3 - er zijn al plannen en ideeën om later de maan en mars te gaan bewonen. 4 - over duizenden jaren zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljoenen jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen. (Let wel: als het ons niet lukt, zal het ongetwijfeld wel aan andere beschavingen in het heelal gelukkig, want het is onwaarschijnlijk dat wij de enige levende wezens in het heelal zouden zijn.) 5 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht). 6 - bij andere sterren zullen we op den lange duur bewoonbare planeten vinden. En we zullen al die bewoonbare planeten gaan koloniseren, dus volledig gaan bewonen en gebruiken. 7 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen. 8 - en op de hele lange duur van bil- tril- en quadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een vrije ruimtevaartcultuur. 9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot. 10 - En daaruit zal zich weer een zogenaamde OERKNAL* ontwikkelen als begin van een nieuw macro-heelal-eiland. Niet alleen uit ons heelal, maar tezamen met 10^75 andere heelal-eilanden. 11 - En de macro-atomen uit die oerknal zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken. 12 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dwz macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geëvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen. 13 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enz enz enz *Wel is het de vraag of er ooit wel eens zoiets als een oerknal bestaan heeft, want ons deel van het heelal blijkt een versnelde uitdijing te bezitten, zodat bij een terugrekening die zogenaamde knal langzaam begonnen moet zijn. Terwijl een knal juist omgekeerd snel begint en dan vertraagt. Volgens mijn atoomtheorie is er dan sprake van een versneld groeiproces vanuit de microkosmos en geen knal en ook niet zo dat die “knal” het begin van het heelal geweest zou zijn, dus ook niet: “oer”. Ook dit begrip is onjuist, want het heelal is eeuwig en nooit eens voor het eerst begonnen. Dus de hele term: oerknal is dan onjuist. Ook in de wetenschap is daar twijfel over ontstaan en is er een speciale "denktank" ingericht van wetenschappers. De oplossing zit hier in mijn atoomtheorie. Citaat:
Maar dat is zeker niet wat jij eerst bedoelde te zeggen, want volgens jou zijn wij al microwezentjes. Nu maak je van je verhaal iets anders. Citaat:
Komt ook zelden voor. Citaat:
Overigens ben jij zelf hier bezig een en dezelfde zin steeds te herhalen. Dacht je dat ik niet lezen kan? Citaat:
Kortom: je verdraait de boel om je gezicht te redden. Niet zo fraai en niet sportief. Citaat:
Zo worden wij mensen microwezentjes. En opnieuw blijkt dat je er niks van begrijpt. Citaat:
![]() Citaat:
Zo begint de oneindige toekomst steeds bij het heden. Wel heeft het geen einde, hoewel ook dat mogelijk is bij een inwendige oneindigheid. Ook bekend in de limietberekeningen als de limiet bijvoorbeeld 2 is. Citaat:
Dus ook de oneindigheid heeft een einde als de oneindigheid zelf en omgekeerd als nul of het punt. En qua leven zijn wij het begin of beter: de planten zijn de eerste levende wezens op aard. Citaat:
Terwijl ik je het toch heb uitgelegd. Goed lezen voortaan. En de oneindigheid heeft een begin in 0 en het einde is de oneindigheid zelf. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook kennen zij begin en einde, maar ook de eeuwigheid en oneindigheid. |
|
![]() |
![]() |
#491 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De microwezens zijn het universum. Het universum is oneindig. Oneindigheid kent begin noch einde. Begin noch einde zijn gelijk. Gelijkheid kent geen hiërarchie zoals jij dat toeplakt aan de cultuur van de microwezens WANT ZIJ ZIJN BOVEN HIËRARCHIE GEËVOLUEERD. De microwezens zijn overal. Oneindig. Geen einde of begin kennend. Zij zijn het universum. Punt. |
|
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne keer curieus wie er 't eerste opgeeft , Harrie of de nieuwe ...
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Harriechristus. Citaat:
Je maakt er een soepzooitje van. Citaat:
Dat is het verschil. Er zijn geen wezens die ook lichamelijk oneindig zouden zijn. Bovendien is de oneindigheid van de macrokosmos het meest primitief. Want het kleinere is het hogere en het grotere het lagere. Citaat:
Citaat:
Ze zijn nog niet in de macrokosmos, daar komen eerst de macroreuzen. Zoek op wat micro betekent en macro en leer het verschil. En wees bescheiden want je komt pas kijken. Brutaliteit en hoogmoed komt ten val. |
|||||||||
![]() |
![]() |
#497 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij weet dat niet en maakt er een potje van en je bent ook zeer brutaal. Hoogmoed komt ten val. De leerling moet bescheiden zijn. Citaat:
Je maakt er een potje van. Ook is er wel degelijk een hiërarchie. Citaat:
Dus ze zijn alleen in de microkosmos. |
|||
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Rizz krijgt mij niet klein met zijn eindeloze simpele reacties. Nu maar een afwachten of Aspadas ook zo'n volhouder is, dat kan leuk worden er nog een "groot licht" bij te hebben..... ![]() Aspadas: veel succes gewenst bij deze...... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Boe! harrie Christus, Heil Espadas!! Espadas zijn theorie en onderbouwing zijn duizend keer beter dan die van jou, Harrie.. Hiërarchische microwezentjes.. hoe kan dat nu? Niet moeilijk dat ik je niet snapte, je zal zelf fout. Niet hiërarchische microwezentjes, die eigenlijk tot een soort verhevenheid behoren die hiërarchie overstijgt zijn logisch.. nog al eens wat anders, dan die vorige onzin. Ik ben een fan Espadas ![]() Laatst gewijzigd door Tafelpoot : 16 augustus 2012 om 08:07. |
|
![]() |