![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor dat soort mensen heb ik helemaal geen respect en die hoeven mij ook niks te vertellen. De niet profiteurs, echte sukkelaars, verdienen beter dan door u verdedigd te worden.
![]() |
![]() |
#482 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Werk jij, dan zal het wel bij de overheid zitten? Met uw instelling kom je niet ver in de privé.
![]() |
#483 |
Burger
|
![]() Toch bevestig je het wederom zelf:
Ik heb een handicap maar ben niet gehandicapt. Krijg dus ook geen erkenning voor financiële tegemoetkoming en vraag die ook niet. Ik ben wel geattesteerd. Deze attestering geeft mij wel recht ter compensatie van mijn handicap. Waaronder een aantal aanpassingen op de werkvloer. Zo werkt ons systeem nu eenmaal in België Je moet er in zitten om het te snappen. Dyslexie staat weldegelijk op de lijst. Attesteren geeft recht op compenserende maatregelen Erkenning geeft recht op rechtstreekse financiële tegemoetkomingen van het Vlaams agentschap.
Gnosticus - Dyslecticus - Denker - Poëet Mens - Wereldburger - Europeaan - Belg - Vlaming - Antwerpenaar - Boomenaar __________________________________________ Banpunten: schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) Laatst gewijzigd door bobocop : 11 augustus 2014 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is ongelooflijke onzin. Meer dan 40% van de verpleegkundigen hier krijgt in hun carrière ooit te maken met prikaccidenten. Ik verschiet daar ook niet van, gezien de hoge werkdruk maken mensen makkelijker fouten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dit nadat je zelf schrijffouten gaat duiden, en hier een onverwachte voor boemerang terugkrijgt. Ik ben mij niet gaan verschuilen... Jij wil mij in dit hoekje... Niemand noemt mij ongestraft een loser. Zeker niet zonder argumenten. Valt me daarna aan op een vakgebied waar ik al 15 jaar in actief ben, meegewerkt heb aan parlementaire studies enz... om me de les te spellen met wat info die je snel terugvindt op het internet. Ja, dan sla ik terug....
Gnosticus - Dyslecticus - Denker - Poëet Mens - Wereldburger - Europeaan - Belg - Vlaming - Antwerpenaar - Boomenaar __________________________________________ Banpunten: schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) Laatst gewijzigd door bobocop : 11 augustus 2014 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#488 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nairobi anno 2008: ![]() http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=172756 Laatst gewijzigd door Bad Tölz : 12 augustus 2014 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar zou jij de 16 miljard halen? Ik sta al meer dan de helft van mijn inkomen af terwijl ik er bijna niks voor terugkrijg. Het minste wat ik dan kan vragen is dat ze niet nog extra schulden maken voor dit onland in stand te houden.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 12 augustus 2014 om 06:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge dat goed gelezen ? Geen enkel gezin !! Niet één gezin. (mocht de nva een absolute meerderheid hebben, dan was met onmiddellijke ingang een fikse belastingsvermindering op de laagste lonen doorgevoerd, èn een verhoging van het leefloon. Telkens verhogingen van inkomsten ten voordele van minder bevoordeelde mensen, maar ..... de oude machtspartijen zijn tegen, want de verhogingen zijn niet gepasseerd via vakbonden met uitbetalingen van werkloosheid enz. enz. ....) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onnozele nva-stemmers ??
Onnozele ??? Denk maar gauw wat anders. Laat je inspireren door volgende zin, uit De Standaard van vandaag: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig hebben we Griekenland als waarschuwing gehad, anders zou iedereen de onnozele linkse leugens (schulden maken verkopen als solidariteit) nog geloven.
![]() |
#498 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar is De Standaard nu met hun besparing-simulatie?
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |