![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een paar jaar geleden mocht ik op een ander forum getuige zijn van een thread waarin vrouwen elkaar probeerden te overtroeven wat betreft de beste manier om een man op een fuif in z'n hemd te zetten. Walgelijk was dat bij momenten. Op dat punt lijden vrouwen, denk ik, een beetje aan "de arrogantie van zij die het zelf niet moeten doen". Alle emancipatie ten spijt komt het nog steeds grotendeels op de schouders van de man terecht om initiatief te nemen, en voor velen is dat echt niet vanzelfsprekend hoor. Vaak moet je in zo'n situatie echt al je moed bijeenrapen om er alleen maar op af te stappen. En dan kan het natuurlijk best zijn dat je als vrouw totaal niet geïnteresseerd bent, maar dat kan je ook tactvol duidelijk maken, de sukkelaar belachelijk maken waar iedereen bijstaat alleen maar omdat z'n openingszin niet erg origineel was getuigt alleen van een egocentrische wreedheid. Dat gezegd zijnde wil ik wel een uitzondering maken voor "openingszinnen" �* la "Hé, neuken?" ![]() En nee, ingenious, dat is allemaal niet persoonlijk bedoeld, gewoon die oude ergernis over die bewuste thread die even bovenkwam en die ik eens wou luchten ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Hé, neuken?"
Dat doet me aan Herman Finkers denken. "Toen ik mijn vrouw voor het eerst tegenkwam, afijn dat was toen nog mijn vrouw niet, toen botste ik zomaar tegen haar op straat. 'Hé neuken?' hoorde ik mezelf zeggen. "Ik dacht dat je 't nooit zou vragen," antwoordde zij, en wat later kwam ik erachter dat ze nogal op machotypes viel. Ik vroeg me af hoe ik zo laat mogelijk door de mand zou vallen."
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Minister-President
|
![]() Herman Finkers! Woehoe! Een onderschatte cabaretier, maar ik vind 'm wel goed met zijn ietwat melige grapjes en dat Twentse accent!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() "Mijn vorige programma was nogal aan de vulgaire kant, er kwam een masturbatiescène in, nogal wat vloeken en verwijzingen naar geslachtsdelen, afijn u begrijpt dat wel hé?" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Minister-President
|
![]() Toen ik in Nijmegen studeerde, zat er een meisje uit Almelo bij mij in het jaar. Hoeveel keer dat wicht (inclusief Twents accent) ''t verkeerslicht staat op rood, 't verkeerslicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen' heeft moeten horen, of om een 'cooola' gevraagd is, dat wil je niet weten.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LoooooooooL
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en die albert heijn daar, die is 'los' tussen 8.00u en 20.00u, net als de deur wanneer t begint te tochten... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() in alle geval, ik geniet er niet van om mannen belachelijk te maken op die manier, en mijn vriendinnen ook niet. die opmerking van mij, was eigenlijk op een andere situatie bedoeld. ik schrik namelijk vooral mannen met zo'n opmerkingen af die ik wel leuk vind. vraag me niet waarom, maar ik doe het telkens weer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
|
![]() Citaat:
![]() en ja, naar het schijnt ben ik op dit vlak wa te veeleisend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Minister-President
|
![]() Tiens, ik heb die dit weekend voor het eerst in jaren nog eens gegeten... Een Proustiaanse ervaring!
![]() |
![]() |