Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2016, 13:37   #481
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Bartjeuh bij jouw Tesla al iets gezien van die software-update waar men kan zien hoeveel supercharger-laadpalen bezet/vrij zijn? Of tenminste om die bepaalde Suc die je eventueel kan aansturen te bezet is en je een alternatief uitgerekend krijgt in je map ?
Nee, die update werd wel aangekondigd door Musk in de marge van de M3 voorstelling. Maar zoals we intussen al wel gewoon aan het worden zijn, zit er doorgaans heel wat "rek" in de planning die volgt op een belofte van Musk

Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 6 april 2016 om 13:38.
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 13:41   #482
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Nee, die update werd wel aangekondigd door Musk in de marge van de M3 voorstelling. Maar zoals we intussen al wel gewoon aan het worden zijn, zit er doorgaans heel wat "rek" in de planning die volgt op een belofte van Musk
Aha, dat bericht is toch waar. Thx.

Laatst gewijzigd door Micele : 6 april 2016 om 13:41.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 10:42   #483
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar nu gaat Musk toch wel serieuze maatregelen nemen en proberen zijn klanten niet te lang te laten wachten, want het Model 3 speelt ook in een andere consumentencategorie dan diegenen die 30-50k uitgeven voor een auto, en geen 80-130k (ModelS/X). Die middenklasseconsument heeft dikwijls ook maar één auto.(er zijn zeker uitzonderingen)
Hij zal wel moeten, want met die prijs wordt hij ook ongelooflijk interessant als bedrijfswagen. Parking vol laadpalen zetten en laat ze maar komen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 10:51   #484
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hij zal wel moeten, want met die prijs wordt hij ook ongelooflijk interessant als bedrijfswagen. Parking vol laadpalen zetten en laat ze maar komen.
En het bedrijf kan desnoods live opvolgen waar elke bedrijfs-Tesla 3 staat, oplaad, rijdt...

Zoals een autoruimteschip...
http://www.teslarati.com/production-...ike-spaceship/

Tesla CEO Elon Musk took to Twitter to answer questions around the recent unveiling of its affordable mass-market Model 3. “In general, product comments, suggestions and criticisms are always welcome” said Musk in one of his tweets.

One user recommended a “Ferrari like steering wheel” with the ability to control vehicle functions such as turn signals via the use of a paddle shifter behind the steering wheel itself. In traditional Tesla fashion of reinventing the wheel, Musk dropped the ultimate bombshell that we might be seeing some integration of SpaceX design cues in the final production of the Model 3.
Musk teased, “Wait until you see the real steering controls and system for the 3. It feels like a spaceship.”

Musk serves as CEO and Lead Designer at SpaceX. Last year the private Space company revealed its concept of a next-generation spacecraft designed to transport humans dubbed Crew Dragon through a promotional video. From the video you can see a futuristic interior that removes all traces of mechanical buttons, switches and components in exchange for a single horizontally mounted touchscreen that serves as the unit’s command center.
If the SpaceX Crew Dragon interior is any indication of what’s to come, we’re pretty sure this would be the first production vehicle that’s ever incorporated proven space technology into its design.

Musk continues to reveal details of the Model 3 through Twitter. He’s already confirmed that the base model of the vehicle will utilize a rear wheel drive drivetrain and have an optional upgrade to a dual motor all wheel drive configuration.
If you have a question specific for Musk, don’t hesitate to ask him on Twitter. Having openly revealed that he’s a fan of Spaceballs the Movie by introducing Insane and Ludicrous mode, we know Musk has a sense of humor. Nothing seems out of bounds so ask away.
Citaat:
Elon Musk ✔ ‎@elonmusk
And, of course, it will have more cowbells.
11:55 PM - 3 Apr 2016

Citaat:
http://www.teslarati.com/why-does-th...ument-cluster/

... What conclusion should we draw from the minimalist dashboard in the Model 3? It actually looks more like the inside of a Google bubble car than any conventional car you can think of. And that may be the biggest clue of all. Reddit user Red-Watcher may have figured it out first. He posted, “The Model 3’s lack of instrument cluster is a clear indication that the Model 3 itself was not necessarily designed to be driven, but rather designed for Tesla’s Autopilot technology to take the wheel.”

He goes on to say, “I think the near complete absence of operator control displays is a logical move from Tesla because they fully anticipate their Autopilot technology to dominant the means of Model 3 operation by the car’s late 2017 rollout date. Elon Musk has repeatedly said that full autonomy is 2 years away, and that doesn’t seem to far fetched to me after seeing the progress made with the Model S and X Autopilot tech.”
Chris Zeigler agrees. “The remaining explanation, I believe, is the biggest one: the Model 3 is a self-driving car. [b]y completely dispensing of the driver-centric cockpit in the Model 3, Tesla is signaling that it wants you to sit back and ride.” Keep in mind that Elon said during the reveal that the Model 3 would have a full compliment of Autopilot sensors.
It was just a few months ago that Elon Musk was tweeting that Tesla was seeking software engineers to develop autonomous driving systems, calling it a “super high priority.” At best, the first Model 3’s won’t be rolling off the assembly line until 18 months from now. That’s plenty of time for the company to further improve its autonomous driving capabilities.
By then, Tesla’s Autopilot equipped cars will have racked up a hundred million miles or more of near-autonomous driving, giving it perhaps the most advanced database of any manufacturer in the world. Why shouldn’t the Model 3 be the first self-driving production car?
There will need to be a lot of changes to existing state and federal laws before that prospect can become a reality. But Musk has said repeatedly that soon self driving cars will be as common as automatic elevators. Most of us just didn’t realize that “soon” would arrive this early.

Read more at http://www.teslarati.com/why-does-th...vJ1FBpbKweS.99
Musk is tenslotte CEO en designer van Space-X...

Laatst gewijzigd door Micele : 7 april 2016 om 11:08.
Oud 7 april 2016, 11:32   #485
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het bedrijf kan desnoods live opvolgen waar elke bedrijfs-Tesla 3 staat, oplaad, rijdt...
Privacy gewijs lijkt me dat onwenselijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 11:56   #486
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, een serieuze reden om er geen te kopen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 12:33   #487
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mij ook. Maar als men de voordelen wil...

Het is een rijdende smarthone hé, ik kan op mijn PC ook zien waar ik de laatste 3 jaar overal geweest ben, maar dat kan men nog (min of meer)afkoppelen bij bepaalde software, denk ik toch.

Wie weet wat de toekomst nog brengt... vele zullen het zelf meemaken:
http://www.scientias.nl/zelfrijdende...kilometers-af/

Laatst gewijzigd door Micele : 7 april 2016 om 12:47.
Oud 7 april 2016, 12:49   #488
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mensen die ongeschikt zijn voor een electrische auto zou het verboden moeten worden er een te kopen.
Oud 7 april 2016, 13:04   #489
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mij ook. Maar als men de voordelen wil...

Het is een rijdende smarthone hé, ik kan op mijn PC ook zien waar ik de laatste 3 jaar overal geweest ben, maar dat kan men nog (min of meer)afkoppelen bij bepaalde software, denk ik toch.

Wie weet wat de toekomst nog brengt... vele zullen het zelf meemaken:
http://www.scientias.nl/zelfrijdende...kilometers-af/
Bij mijn tablet staat de tracking uitgeschakeld.
Oud 7 april 2016, 13:11   #490
Aurora_Borealis
Parlementsvoorzitter

Aurora_Borealis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De gebruikersovereenkomst van Tesla (https://www.teslamotors.com/about/legal) stelt dat deze ten alle tijde toegang kan verkrijgen tot GPS-locatie, snelheid, technische parameters... alsook tot contactlijsten, internetgeschiedenis,radiogebruik...

Dat de data gelogd wordt, werd duidelijk na een negatieve review in de New York Times. Tesla kon tot op de minuut de locatie en de snelheid waaraan de journalist had gereden achterhalen...

Maar geen nood, Tesla deelt die informatie niet met derden, tenzij politie/rechtbank/werkgever/geallieerd bedrijf erom vraagt.
Aurora_Borealis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 13:17   #491
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb helaas iets meer school gelopen als u, heb helaas iets meer verstand van techniek als u, en ik neem een Tesla.

Ga jij maar verder genieten van je dop, of je spaarcenten na je uitgelokt falliet.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 13:18   #492
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aurora_Borealis Bekijk bericht
De gebruikersovereenkomst van Tesla (https://www.teslamotors.com/about/legal) stelt dat deze ten alle tijde toegang kan verkrijgen tot GPS-locatie, snelheid, technische parameters... alsook tot contactlijsten, internetgeschiedenis,radiogebruik...

Dat de data gelogd wordt, werd duidelijk na een negatieve review in de New York Times. Tesla kon tot op de minuut de locatie en de snelheid waaraan de journalist had gereden achterhalen...

Maar geen nood, Tesla deelt die informatie niet met derden, tenzij politie/rechtbank/werkgever/geallieerd bedrijf erom vraagt.
Overtreed jij het verkeersreglement misschien?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 13:24   #493
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kijk dat is iets wat mij te ver gaat, als ik een auto koop dan is die van mij en dan doe ik er (binnen de wettelijke beperkingen) mee wat ik wil.

Daarom ook dat ik tegen al die software die met licensies werkt ben.

ps. volgens mij is zo'n gebruiksovereenkomst zelfs ongeldig. Of koop je die Tesla niet echt?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 april 2016 om 13:26.
Oud 7 april 2016, 14:06   #494
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tesla is niet de enige hoor, quasi alle moderne constructeurs hebben zulke (online) auto´s.

Ik citeer enkele toepassingen, er zijn er nog meer...
Citaat:
http://www.bmw.be/nl/topics/bmw-fasc...drive-a-z.html
BMW ConnectedDrive van A tot Z ...

Intelligente noodoproep

Bij een ongeval zorgt de intelligente noodoproep van BMW ConnectedDrive automatisch en betrouwbaar voor hulp op de plaats van het ongeval. De inzittenden van de wagen kunnen zo snel en optimaal worden verzorgd.
Zodra de crashsensoren een ongeval registreren, wordt automatisch een noodoproep naar het BMW callcenter verzonden. Een medewerker van het callcenter neemt contact op met de inzittenden en informeert naar hun toestand.
Tegelijk krijgt de medewerker gegevens over de wagen doorgestuurd die voor de hulpdiensten van belang zijn, zoals de aard en de ernst van het ongeval: Vanaf welke kant en met welke kracht is de wagen geraakt? Welke airbags zijn geactiveerd? En afhankelijk van het model: Is de wagen over de kop gegaan? Daarnaast kan de medewerker van het callcenter dankzij GPS tot op de meter nauwkeurig zien waar de wagen zich bevindt en kent hij het model, de nummerplaat en de kleur. Op basis van deze lokalisatie wordt onmiddellijk de dichtstbijzijnde hulpcentrale gealarmeerd. Tegelijk ontvangen de hulpdiensten alle informatie om meteen gerichte medische hulp voor de betrokkenen bij het ongeval voor te bereiden.
De intelligente noodoproep van BMW ConnectedDrive kan via een schakelaar ook handmatig worden geactiveerd – bijvoorbeeld om andere weggebruikers te helpen. Het systeem functioneert onafhankelijk van de mobiele telefoon van de klant.
De optie Intelligente noodoproep omvat het gratis gebruik van de extra uitrusting BMW Teleservices.

BMW Teleservices

BMW Teleservices is gebaseerd op een directe, draadloze gegevensverbinding tussen uw wagen en BMW. Zo heeft de Servicepartner die uw voorkeur wegdraagt snel en ongecompliceerd toegang tot de gegevens van de wagen. Dat garandeert een individueel onderhoud van uw wagen en snelle hulp in geval van storing.
Met de automatische BMW Teleservice Call stuurt de wagen alle relevante gegevens (Condition Based Service (CBS)) zelfstandig en volledig automatisch door naar BMW wanneer het tijd is voor een onderhoudsbeurt. De Servicepartner die uw voorkeur wegdraagt heeft toegang tot de gegevens van de wagen en neemt indien nodig contact met u op om een afspraak in de werkplaats vast te leggen. Op basis van de beschikbare gegevens kan uw afspraak in de werkplaats perfect worden gepland en kunnen eventuele noodzakelijke originele BMW onderdelen op voorhand worden besteld. Zo spaart u tijd en wint u meer echt rijplezier.

ConnectedDrive Services

De extra uitrusting ConnectedDrive Services is uw instap in de wereld van BMW ConnectedDrive. Daarmee krijgt u toegang tot een groot aantal diensten en apps op uiteenlopende domeinen, zoals reis, office en entertainment.
Met kenmerken zoals My Info /Send to Car of BMW Online toepassingen blijft u op elk moment van alles op de hoogte. BMW Routes, BMW Online Weer en ECO PRO Analyser bieden u de perfecte diensten voor reizen en navigatie. Of u haalt uw kantoor in uw BMW binnen: met Bluetooth Office, BMW Online Office en andere functies. Met Deezer, Spotify of Stitcher kunt u veel beleven. Dankzij de functie Personal Image hebt u uw mooiste afbeeldingen en foto’s onderweg steeds bij zich.
Bovendien hebt u met de extra uitrusting ConnectedDrive Services ook toegang tot andere optionele diensten van BMW ConnectedDrive, zoals Concierge Service, internet of Real Time Traffic Information.

Internet

De internettoegang van BMW ConnectedDrive brengt het World Wide Web in de wagen. Net zoals op de computer thuis heeft de bestuurder hier altijd toegang tot de webcontent die hij wenst.
De webpagina's worden met hoge resolutie weergegeven, op het Control Display in de cockpit of op de flatscreens die bij het optionele entertainmentsysteem achteraan in de voorzetels ingewerkt zijn (uitsluitend voor bepaalde modellen). Met een extra functie kunnen de beeldfragmenten met factor 1,5 of 2 worden vergroot.
Webadressen kunnen rechtstreeks in de adresbalk van de browser worden ingegeven en ook als favorieten opgeslagen. Het ingeven van karakters en letters gebeurt volgens het principe dat van het navigatiesysteem gekend is. Voor de besturing neemt de intuïtieve iDrive Controller de functies van een computermuis over: door de Controller in verschillende richtingen te schuiven, beweegt de cursor zich op het scherm. Een druk op de Controller komt overeen met een muisklik en dient om links of menu-items te selecteren. Draaibewegingen dienen om naar boven en beneden op een pagina te gaan (scrollen).
De gegevensoverdracht is gebaseerd op de UMTS/HSDPA-techniek (Universal Mobile Telecommunications System/High Speed Downlink Packet Access). Daarnaast zorgt de BMW server ervoor dat beelden en zogenaamde applets met extreem hoog gegevensvolume snel verstuurd en optimaal worden weergegeven.
Het gebruik van het internet in de wagen is een service van BMW ConnectedDrive. Dit is enkel mogelijk met het navigatiesysteem Professional. Uit veiligheidsoverwegingen geeft het Control Display enkel content weer wanneer de wagen stilstaat. Achter in de wagen is de toegang tot het internet ook tijdens de rit beschikbaar.
... en BMW heeft (naar eigen zeggen) zelfs digitaliserings-achterstand opgelopen tov andere merken:
Citaat:
http://www.wiwo.de/unternehmen/auto/.../13045742.html

BMW hat digitalen Nachholbedarf

Das wird er nur, wenn er das Auto in einen fahrenden, voll vernetzten Computer verwandelt – bevor Apple, Google und Co. ihm dabei zuvorkommen. Und Krüger weiß, dass BMW hier Nachholbedarf hat. „Das Thema Digitalisierung geht quer durch alle Bereiche des Konzerns“, sagte er der WirtschaftsWoche. „Das muss man optimieren.“ Die Fahrt in die digitale Zukunft vorantreiben soll nach Informationen der WirtschaftsWoche Jens Monsees. Der 45-Jährige war schon einmal bei BMW, wechselte dann für sieben Jahre zum Internetgiganten Google, wo er unter anderem als Automotive Director digitale Marketingstrategien für alle großen deutschen Autokonzerne ausarbeitete.
dat gaat dus steeds verbeteren... BMW heeft nu een ex-Google manager in huis gehaald.

Een 100%-E-auto maakt het allemaal wel eenvoudiger. En die gaan in afzienbare tijd quasi de meeste automerken aanbieden. Vraag is dan hoeveel achterstand moeten ze goedmaken tov Tesla, niet zozeer de techniek maar wel de prijs/kwaliteit en natuurlijk de uitbouw van een (eventueel) eigen snellaadnetwerk.

Laatst gewijzigd door Micele : 7 april 2016 om 14:36.
Oud 7 april 2016, 18:55   #495
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij zoekt toch ook de stok om mee te kunnen slaan he, ook al moet je zelf de boom vellen om er een uit te snijden....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 18:58   #496
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk dat is iets wat mij te ver gaat, als ik een auto koop dan is die van mij en dan doe ik er (binnen de wettelijke beperkingen) mee wat ik wil.

Daarom ook dat ik tegen al die software die met licensies werkt ben.

ps. volgens mij is zo'n gebruiksovereenkomst zelfs ongeldig. Of koop je die Tesla niet echt?
Zet uw pc uit, je bent ook niet de eigenaar van de software die er op staat.
Oud 7 april 2016, 20:56   #497
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

325K verkocht... http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/ar...ste-week.dhtml

Elon casht al 300miljoen euro en 3 jaar werk op de plankl Als hij er nu niet geraakt, zal hij er nooit meer geraken hoor. Ik denk wel dat we hier een voorbeeld hebben van een nieuwe autofabrikant die de hegemonie van de bestaande fabrikanten doorbreekt met disruptieve technologie; Hij is dus echt wel goed bezig
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 20:59   #498
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Zet uw pc uit, je bent ook niet de eigenaar van de software die er op staat.
Voor zover mogelijk koop ik alle software die ik nodig heb. Spijtig genoeg wordt er meer en meer met jaarlijkse licensies gewerkt.
Daarom ook dat ik W10 niet vertrouw.

Heb trouwens nog eens verder gekeken bij die gebruiksovereenkomst van Tesla. Er is wel degelijk een opt-out voor de tracking. Zou anders ook illegaal geweest zijn.
Oud 7 april 2016, 21:11   #499
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
325K verkocht... http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/ar...ste-week.dhtml

Elon casht al 300miljoen euro en 3 jaar werk op de plankl Als hij er nu niet geraakt, zal hij er nooit meer geraken hoor. Ik denk wel dat we hier een voorbeeld hebben van een nieuwe autofabrikant die de hegemonie van de bestaande fabrikanten doorbreekt met disruptieve technologie; Hij is dus echt wel goed bezig
We zullen zien zei de blinde. Ik heb al minder enthousiaste artikels gelezen. met een halvering van de beurswaarde binnen dit en een jaar. (tussen haakjes die 300 miljoen € is nog minder dan peanuts, de waarde van één middelgrote building in Manhattan).

Wow, disruptief het nieuwe hype woord. Het is bijna een ejaculatie!

Laatst gewijzigd door Gipsy : 7 april 2016 om 21:18.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2016, 09:34   #500
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor zover mogelijk koop ik alle software die ik nodig heb. Spijtig genoeg wordt er meer en meer met jaarlijkse licensies gewerkt.
Daarom ook dat ik W10 niet vertrouw.

Heb trouwens nog eens verder gekeken bij die gebruiksovereenkomst van Tesla. Er is wel degelijk een opt-out voor de tracking. Zou anders ook illegaal geweest zijn.
Je koopt nooit software. Je koopt een licentie.

Je besturingsysteem is ook een licentie: jij bent niet eigenaar van de code.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be