![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 september 2016 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 september 2016 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U had het hier weldegelijk over o.m. de website van de PvdA. Niet uitsluitend, maar ook die van de PvdA:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
|
![]() Citaat:
wat ik bedoelde was: linkse sites, en dan tussen haakjes: PvdA doelde op 'links', niet op 'site'. Ik bedoelde dus de linkse strekking van de PvdA, niet de linkse strekking van de beweging Rood, die ouderwets links is en een gezonde aversie heeft tegen elke religie. Ik heb trouwens nog nooit de site van de PvdA bezocht. Ik krijg genoeg extreem linkse links via Faceboek en email. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
|
![]() Kom aan, is er iemand anders dan JvdB op deze draad, ik wil over de essentie kunnen discussieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ook mannen die opvattingen delen en vrouwen gaan beoordelen als " goede" en " slechte" die " er om vragen". Dus is het in ons belang er over te waken dat gelijke rechten de norm blijven en die " gelijkwaardigheid" zoals religie dit ziet, niet als evenwaardig wordt aanvaard, omdat dit gewoon niet zo is. Moslima's worden niet beknot, ze kunnen kiezen uit gangbare kledij, die alle mogelijkheden biedt om zedig over strand te gaan. Want dat is een badpak, of niet voor u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gaat er echter vanuit dat alle katholieken netjes volgen wat de Kerk leert of waartoe de paus oproept. U stelt dat alle Getuigen van Jehova even devoot en met overgave hun huisbezoeken afleggen. Ook hier toont de werkelijkheid hoe verschillend het allemaal is en hoeveel ruimte er is voor die vrije keuze. Getuigen van Jehova kennen - in hun jargon - de slapende leden. Mensen die nog steeds bij de groep willen horen, maar niet langer missiewerk willen verrichten. En bij het grote palet katholieken moet ik geen verdere uitleg geven. Dat kunt u rondom u ook wel vaststellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheid waakt over onze rechten. Alleen betreedt de overheid niet het terrein om in de hoofden van de mensen te kruipen, iets wat u schijnbaar dolgraag wel wil doen. U had een uitstekend medewerker geweest van de Stasi en de Securitate...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is dan ook de achterliggende kern van jouw betoog: omdat JIJ van mening bent dat er geen opperwezen is, moet IEDEREEN zo denken. Jij wilt, zoals vele anderen, gewoonweg JOUW visie op de wereld opdringen aan anderen. Zo werkt het niet. Citaat:
Citaat:
Het onverdoofd slachten is daar een voorbeeld van. Er bestaat geen enkel ander fundamenteel recht dan de vrijheid van godsdienst die de Moslims "beschermt" tegen een verbod op onverdoofd slachten. Net als geen enkel ander fundamenteel recht dan de vrijheid van godsdienst ingeroepen kan worden door de Sikhs om hun kirpan of hun tulband in een aantal omstandigheden te mogen dragen, . Citaat:
Over het tweede, daar heb ik al op geantwoord: "Dit is er inderdaad eentje die mag verdwijnen, of men moet ook de mogelijkheid geven aan niet-gelovigen of gelovigen van niet-erkende godsdiensten, om hetzelfde te doen." http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=408 Citaat:
Bij de Jezuïten gestudeerd, misschien? Citaat:
Ik zal het eenvoudig zeggen: geloof niet godsdienst zijn, maar wel deel ervan uitmaken. Ik geef u een voorbeeld: Citaat:
Het is trouwens een héél moeilijke, omdat godsdienst van vrijheid niet belet dat je het '�* la carte' uitoefent. De enige vraag is dan: ondervindt het meisje enig nadeel bij een verbod op de hoofddoek. Het antwoord zal dus afhangen van de concrete omstandigheden.
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, in uw winkel worden ze beknot. Enkel die kledij mogen ze aandoen die u, als zelfverklaarde modepausin, betamelijk hebt verklaard. Als dat geen inbreuk is op de vrijheid die ieder mensen toekomt in de keuze van zijn of haar kledij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() Wat is er foutief aan de niet Arabische mode in een niet Arabische continent ? ik versta niet waarom u als VB lid zo fel tegendraads reageert altijd ? geef toe dat dat radicaal tegen de draad ingaat van het Vlaams belang , ruil vlug uw lidkaart man ge zijt een niet VB waardig mens met uw verdediging altijd , het slaat gewoon nergens op wat u doet hier.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 september 2016 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |