![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dark Souls III
Voor de één of andere reden dacht ik dat het spel zou tegenvallen, maar het valt zowaar nog mee. Sterker nog, het is fun. Voor het verhaal moet je het wel niet spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze maken geen (weinig) goeie games meer.
Wanneer is er nog eens iets goed uitgekomen zoals Half-Life?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die Nintendo nog in bezit waar dat bij is die game + 'pistool'
p.s. Spijtig genoeg heb ik de Nintendo met 'bazooka' eens verkocht ... ![]() Qua games ben ik eigenlijk in het verleden blijven hangen ... * Dead Space (in MS Store kan je die ook te 'pakken' krijgen) Spijtig genoeg nog steeds géén versie 4 van ![]() * Alles van Tomb Raider * BIOSHOCK En dan had je in een verder verleden nog dat leuke HeXen en vele andere leuke games. Nu zijn het meestal allemaal shooters die vrij dicht tegen het echte leven liggen ern dat staat mij meestal niet aan in de zin van een game moet fanatasy blijven met fictieve karakters. Op huidig ogenblik de mooie game 'Life is Strange: True Colors' echt wel mooi (grafisch) maar of het in de smaak zal vallen bij de meeste gamers daar twijfel ik aan. En dan heb je nog het 'eeuwig' durende 'Paranormal Society: Hidden Object Adventure (te vinden in de Win10 Store)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2022 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik blijf terugkeren naar RDR2.
Voor mij de beste open wereld gemaakt in een spel. Verder The Outer Wilds. Als the enhanced edition van the Witcher 3 uitkomt, ga ik die ook nog eens doorlopen.
![]() |
#485 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wolfenstein New Order, Doom (Eternal), Half-Life Alyx, Prey, Dishonored serie, zijn diegene waar ik zo direct aan denk.
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Half-Life stond wel model voor véééééééééél andere games die volgden want er zijn er die op dezelfde 'motor' draaien. ![]() p.s. Niet alles ziet die staan MicroSoft Solitaire - Adware.Tracking Cookie Voor de fans van de Tomb Raider Games ... Stella Walkthroughs gebruiken is niet echt mijn ding want dat is niet echt gamen ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2022 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatste jaren geen spelen meer. Spelen die bijgebleven zijn
Resident evil 4 (hand cannon; staat vooraan) Metal gear solid serie (goede Boss fights) Soul Reaver (sfeer en puzzels) Silent hill (eerste spelen; sfeer) Persona 2 (goede Boss fights) (en verder) Crash team racing (plezant met anderen) Monster rancher X (voor met kinderen te spelen. Wel oppassen om je CD verzameling niet te beschadigen) Disgaea Hour of Darkness (goede humor) Dark souls The last of us Champions of Norrath (multiplayer met de kids) Colin Mc Cray 2 (realistische rally) Dino crisis God of war (de eerste spelen) Shadow of the Colossus (origineel) Okami (kunstig) Geen fan van GTA serie. Red Death Redemption niet afgespeeld. Bioshock ook niet (first person shooters niet mijn voorkeur). Hier nog liggen o.a. Portal 2 ... Laatst gewijzigd door Bach : 5 januari 2022 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partisans 1941.
Heroïsche strijd tegen de binnenvallende Duitschers.
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Microsoft heeft Activision Blizzard overgenomen (World of Warcraft, Call of Duty, Diablo en Overwatch)
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval: beurswaarde Sony naar beneden.
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel spelen ze in Zweden Game off drones.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij interesseert slechts één “game”. Je kunt het spelen zodra je een geïnteresseerd gezelschap van vier mensen bijeen krijgt. Dat is dan “live”…
![]() Lukt het niet om medestanders te verzamelen dan is het net zogoed mogelijk om het “online” te spelen. Ik heb het over bridge of nauwkeuriger “Contract-bridge”. Het vergt een flinke inspanning om het helemaal te beheersen, je leert het niet als een tussendoortje. Maar het is een uitstekende hersengymnastiek.
![]() |
#493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vele mensen weten het niet, maar Counter-Strike was oorspronkelijk ook de reden dat Steam er is gekomen, om makkelijker op CS servers te kunnen connecteren via een lijst (ipv een IP op te zoeken via een website en zo te connecteren), nadien ook andere Valve games. Pas later kwamen er andere games op. Nostalgie naar de olijfgroene interface... Half-Life was idd een rolmodel. Vooral het "doorlopende" systeem. Je had geen afgebakende levels maar laadpunten in het spel, waardoor alles 1 grote wereld leek.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Minister-President
|
![]() DN Manhattan project
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en van de spellen op huidig ogenblik:
Candy Crush Soda Saga IK sta eerst ![]() Geen inlog op gemaakt en ik beperk mij met er geld in te steken. (opletten als de kinderen daar met beginnen want dat zou wel eens een lopende rekening kunnen worden) Verder is het een wreed verslavende game. (dat zou ik wel eens willen zien hoe men dat gemaakt heeft die game) Verder die prachtige (grafisch) game (Life is strange - True colors) een tweede maal gedaan of ben ik verliefd geworden op Alex(andra)??? ![]() Wel rekening houdende met (drugs in de apotheek en Alex gaat de lesbische toer op met Stef) Dat zou een reden kunnen zijn dat sommige mensen die game niet in huis willen halen of de app gaan installeren?¿ Verder Dead Space 3 nog eens op een andere PC Misschien Bioshock daar nog eens opzetten? En het eeuwigdurende "The Paranormal Society - Hidden Objects Er zijn nog games die ik op cd heb die in aanmerking komen om ze even terug te installeren. Laatste Tomb Raider app werkt prima. (ik schreef al eerder dat ik niet echt goed begrijp dat er zo weinig mensen zijn die die game spelen want die is gewoon prachtig en zelfs al speelde je het uit kan je nog laaaaaaang verder zoeken op wat je vergeten bent.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 januari 2022 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Europees Commissaris
|
![]() Microsoft World Of Warcraft heb ik dan weer nooit gespeeld.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 19 januari 2022 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden week op een tafel van meer dan 1000 spelers kreeg ik de eerste twee uur één keer een goede hand ... Vervolgens was het weer gedaan met speelbare kaarten te krijgen en mijn stack zo laag ging, 3900 dus dat ik op de big blind van 4000 verplicht was all in te gaan met 3-4 ,dat spelletje won ik met 2-5-6 op tafel , en 3 uur later na nog een paar keer in een kantje boord situatie te hebben gezeten eindigde ik uiteindelijk op plaats nummer 8 in de final table .... Dat was zowat de comeback van het jaar voor mij .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, twee vragen: Wat is uw VPIP? Je weet dat we tornooien in bulk spelen ja?
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |