![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou dat ik geen ajuinen had gegeten deze middag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Minister-President
|
![]() Hmm, deze wordt moeilijk, twee antwoorden:
@Foundation: Vlaanderen wordt onafhankelijk van zichzelf, de nieuwe Indische Goeroe laat immers de hele Vlaamse bevolking loskomen van zichzelf. Ze gaat dan ook gezamelijk op pelgrimage naar Dharamsala. @Jazeker: U heeft geen uien gegeten. Het was look. Ik wou dat de communicatieproblemen uit de wereld waren.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 14 december 2004 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou dat mijn lichaam eens uitmaakte wat voor temperatuur het nu is. ofwel zweten ofwel kou hebben, maar niet alletwee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wou dat straatlichten ipv oranje allemaal blacklights en strobos ( of hoe schrijf je dat) waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wou dat ik wat minder zever verkocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wens dat drugs opeens niet meer bestonden (gewoon alle schadelijke drugs verdwijnen in het niets...)
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 december 2004 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wens dat ik een windows-pc had die niet enkele keren per week blokkeerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wou dat ik iemand anders was |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
|
![]() Citaat:
Ik wens een harem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Met een NSV-pet van een der bovenstaanden dames ontmoet je de volgende felle deerne ![]() die je vergiftigt met allerlei drugssoorten. Dat wordt uiteindelijk je dood. Maar desondanks stierf je van een dood zonder een onwaardig seksleven (vanuit een dronkemansperspectief, tenminste ![]() Ik wens een verzachting van de gevolgen van alcohol.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 december 2004 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Gouverneur
|
![]() Geen probleem. Plots hebben echter alle hop-soorten een zorgwekkende mutatie ondergaan. Ze bevatten nu allemaal 3-4 methylenedioxymethamphetamine, wat spijtig genoeg net XTC is. Al het bier wordt onmiddellijk uit de handel genomen. Een maand later gebeurd een gelijkaardige mutatie met alle andere voor alcoholbevatte dranken bruikbare fruitsoorten.
Pure alcohol kan je echter nog drinken zoveel je wil: smaakloos,effectloos en niet bepaald dorstlessend. Ik wou dat er niet steeds slakken naar mijn bureau sluipen. Het is erg griezelig om in het donker half wakker een schelp op je pc-scherm te zien. Laatst gewijzigd door mad_drone : 15 december 2004 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
|
![]() Citaat:
Ik wens dat mijn kat de muizen die ze vangt niet meer mee naar huis brengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wens dat ik mijn moeder niet steeds hoef op te voeden. Laatst gewijzigd door mad_drone : 15 december 2004 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
|
![]() Citaat:
Ik wens ook een verslaafd te zijn aan drugs, tabak of alcohol om te weten hoe dat voelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik wens mezelf voor de volgende basketmatch een persoonlijk record punten.
![]() |
![]() |
#496 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik wens dat ik wat rapper kon typen
![]()
![]() |
#497 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
|
![]() Citaat:
Ik wens dat ik nog een tiener was met de levenswijsheid van een tachtiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Minister-President
|
![]() Je hebt geen vrienden omdat iedereen je zo serieus vindt.
Ik wil dat iedereen meer bloemen eet. (Eat that ![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik wens een robot die het huishouden voor me doet.
![]() |