Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2004, 22:18   #481
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
tis allemaal hoe je 't bekijkt natuurlijk. Frans Verlepen wint de lotto voor de 425ste maal dit jaar!

Ik wou dat ik me wat minder lusteloos voelde zonder dat ik daar wat vrouwelijk bloot voor nodig heb.

PS: Ik wou ook graag dat je dit niet corrumpeert naar iets voorspelbaars
Als met veel gedruis een vloot ufo's doorheen de het wolkendek komt zakken, waarvan enkele schotels onze atmosfeer niet overleven en brandend neerstorten en opeens een aapje op je schouder springt om de weg naar Bommerskonte te vragen, voel je je plots weer iets vitaler, doch net op het moment dat je tot dat besef komt, loopt er naakte dame voorbij en dat trekt je geest weer in de eeuwige sleur van je heteroseksualiteit.

Ik wou dat ik geen ajuinen had gegeten deze middag

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 22:27   #482
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Hmm, deze wordt moeilijk, twee antwoorden:

@Foundation: Vlaanderen wordt onafhankelijk van zichzelf, de nieuwe Indische Goeroe laat immers de hele Vlaamse bevolking loskomen van zichzelf. Ze gaat dan ook gezamelijk op pelgrimage naar Dharamsala.

@Jazeker: U heeft geen uien gegeten. Het was look.

Ik wou dat de communicatieproblemen uit de wereld waren.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone

Laatst gewijzigd door groentje : 14 december 2004 om 22:28.
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 22:35   #483
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Hmm, deze wordt moeilijk, twee antwoorden:

@Foundation: Vlaanderen wordt onafhankelijk van zichzelf, de nieuwe Indische Goeroe laat immers de hele Vlaamse bevolking loskomen van zichzelf. Ze gaat dan ook gezamelijk op pelgrimage naar Dharamsala.

@Jazeker: U heeft geen uien gegeten. Het was look.

Ik wou dat de communicatieproblemen uit de wereld waren.
Zijn ze ook. Vanaf nu spreekt iedereen Nederlands ! Spijtig dat de friezen de limburgers niet verstaan en de west-vlamingen het gronings niet meester worden.

Ik wou dat mijn lichaam eens uitmaakte wat voor temperatuur het nu is. ofwel zweten ofwel kou hebben, maar niet alletwee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 07:49   #484
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Zijn ze ook. Vanaf nu spreekt iedereen Nederlands ! Spijtig dat de friezen de limburgers niet verstaan en de west-vlamingen het gronings niet meester worden.

Ik wou dat mijn lichaam eens uitmaakte wat voor temperatuur het nu is. ofwel zweten ofwel kou hebben, maar niet alletwee.
Er komt een splitsing. Vanaf nu ben je 2 lichamen die elk hun eigen zin doen. Je linkerarm,neus en rechterknie zijn de Warme Verenigde Aanhangels. Al de rest is gelukkig deel uit te maken van de Koude Hegemonie. Men verdenkt je ervan hersendood te zijn of aan gespleten persoonlijkheden te lijden.

Ik wou dat straatlichten ipv oranje allemaal blacklights en strobos ( of hoe schrijf je dat) waren.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 09:16   #485
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Er komt een splitsing. Vanaf nu ben je 2 lichamen die elk hun eigen zin doen. Je linkerarm,neus en rechterknie zijn de Warme Verenigde Aanhangels. Al de rest is gelukkig deel uit te maken van de Koude Hegemonie. Men verdenkt je ervan hersendood te zijn of aan gespleten persoonlijkheden te lijden.

Ik wou dat straatlichten ipv oranje allemaal blacklights en strobos ( of hoe schrijf je dat) waren.
De straatlichten zijn allemaal veranderd en vanaf nu danst iedereen constant op straat. Helaas danst het personeel van Electrabel ook mee en valt de ganse electriciteitsvoorziening uit. Het ganse land valt in een choas, iedereen komt om van de vrieskou en het land wordt opnieuw bevolkt door verdreven Zulustammen die voor 100% AIDS hebben, maar er niet ziek van worden en zo de ganse Europese beschaving in korte tijd naar de verdoemenis helpen.

Ik wou dat ik wat minder zever verkocht.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 09:38   #486
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
De straatlichten zijn allemaal veranderd en vanaf nu danst iedereen constant op straat. Helaas danst het personeel van Electrabel ook mee en valt de ganse electriciteitsvoorziening uit. Het ganse land valt in een choas, iedereen komt om van de vrieskou en het land wordt opnieuw bevolkt door verdreven Zulustammen die voor 100% AIDS hebben, maar er niet ziek van worden en zo de ganse Europese beschaving in korte tijd naar de verdoemenis helpen.

Ik wou dat ik wat minder zever verkocht.
Door een blikseminslag word je opeens superintelligent, maar vergeet je alle zever die je voordien bezat. Daardoor kan je enkel gevoelloos en saai overkomen en begrijpt niemand op deze wereldbol ook enige poging tot humor van jouw zijde af. Daardoor voel je jezelf sociaal gesegregeerd en leid je een treurig leven.

Ik wens dat drugs opeens niet meer bestonden (gewoon alle schadelijke drugs verdwijnen in het niets...)

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 december 2004 om 09:40.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 10:00   #487
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Door een blikseminslag word je opeens superintelligent, maar vergeet je alle zever die je voordien bezat. Daardoor kan je enkel gevoelloos en saai overkomen en begrijpt niemand op deze wereldbol ook enige poging tot humor van jouw zijde af. Daardoor voel je jezelf sociaal gesegregeerd en leid je een treurig leven.

Ik wens dat drugs opeens niet meer bestonden (gewoon alle schadelijke drugs verdwijnen in het niets...)
Drugs bestaan niet meer, maar ook alle medicijnen zijn nu verdwenen.

Ik wens dat ik een windows-pc had die niet enkele keren per week blokkeerde.
Oud 15 december 2004, 10:41   #488
mad_drone
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Drugs bestaan niet meer, maar ook alle medicijnen zijn nu verdwenen.

Ik wens dat ik een windows-pc had die niet enkele keren per week blokkeerde.
Je nieuwe pc valt nooit stil, crasht niet, blokkeert niet en is maw perfect. Microsoft weigerde echter pertinent je te voorzien van een toetsenbord of muis.

Ik wou dat ik iemand anders was
Oud 15 december 2004, 11:45   #489
Geertje

Standaard

Citaat:
Je nieuwe pc valt nooit stil, crasht niet, blokkeert niet en is maw perfect. Microsoft weigerde echter pertinent je te voorzien van een toetsenbord of muis.

Ik wou dat ik iemand anders was
Je ondergaat een geslachtsverandering, maar de hebt er spijt van en kan niet meer terug.

Ik wens een harem.
Oud 15 december 2004, 11:50   #490
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je ondergaat een geslachtsverandering, maar de hebt er spijt van en kan niet meer terug.

Ik wens een harem.
Je belandt in een zatte bui in een NSV-kroeg en ontmoet de (ex-)harem van dhr. Lottigiers.

Met een NSV-pet van een der bovenstaanden dames ontmoet je de volgende felle deerne

die je vergiftigt met allerlei drugssoorten. Dat wordt uiteindelijk je dood. Maar desondanks stierf je van een dood zonder een onwaardig seksleven (vanuit een dronkemansperspectief, tenminste ).

Ik wens een verzachting van de gevolgen van alcohol.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 december 2004 om 11:54.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 13:43   #491
mad_drone
Gouverneur

Standaard

Geen probleem. Plots hebben echter alle hop-soorten een zorgwekkende mutatie ondergaan. Ze bevatten nu allemaal 3-4 methylenedioxymethamphetamine, wat spijtig genoeg net XTC is. Al het bier wordt onmiddellijk uit de handel genomen. Een maand later gebeurd een gelijkaardige mutatie met alle andere voor alcoholbevatte dranken bruikbare fruitsoorten.
Pure alcohol kan je echter nog drinken zoveel je wil: smaakloos,effectloos en niet bepaald dorstlessend.

Ik wou dat er niet steeds slakken naar mijn bureau sluipen. Het is erg griezelig om in het donker half wakker een schelp op je pc-scherm te zien.

Laatst gewijzigd door mad_drone : 15 december 2004 om 13:43.
Oud 15 december 2004, 14:07   #492
Geertje

Standaard

Citaat:
Geen probleem. Plots hebben echter alle hop-soorten een zorgwekkende mutatie ondergaan. Ze bevatten nu allemaal 3-4 methylenedioxymethamphetamine, wat spijtig genoeg net XTC is. Al het bier wordt onmiddellijk uit de handel genomen. Een maand later gebeurd een gelijkaardige mutatie met alle andere voor alcoholbevatte dranken bruikbare fruitsoorten.
Pure alcohol kan je echter nog drinken zoveel je wil: smaakloos,effectloos en niet bepaald dorstlessend.

Ik wou dat er niet steeds slakken naar mijn bureau sluipen. Het is erg griezelig om in het donker half wakker een schelp op je pc-scherm te zien.
Het nieuwe middel tegen slakken is superefficient, geen slakken meer, helaas werkt je muis nu ook niet meer en moet je alles via sneltoetsen doen.

Ik wens dat mijn kat de muizen die ze vangt niet meer mee naar huis brengt.
Oud 15 december 2004, 14:13   #493
mad_drone
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het nieuwe middel tegen slakken is superefficient, geen slakken meer, helaas werkt je muis nu ook niet meer en moet je alles via sneltoetsen doen.

je kat begint muizen te kweken uit economische vooroordelen. Ver weg van jouw spiedende ogen natuurlijk. Jazeker grijpt echter in om te voorkomen dat jouw kat, een schande voor alle andere katten, zulke ontoelaatbare praktijken kan voortzetten. Op een dag vind je je opgesloten in je huis met 2000 levende muizen en een scchizofrene kat.

Ik wens dat ik mijn moeder niet steeds hoef op te voeden.

Laatst gewijzigd door mad_drone : 15 december 2004 om 14:14.
Oud 15 december 2004, 14:17   #494
Geertje

Standaard

Citaat:
je kat begint muizen te kweken uit economische vooroordelen. Ver weg van jouw spiedende ogen natuurlijk. Jazeker grijpt echter in om te voorkomen dat jouw kat, een schande voor alle andere katten, zulke ontoelaatbare praktijken kan voortzetten. Op een dag vind je je opgesloten in je huis met 2000 levende muizen en een scchizofrene kat.

Ik wens dat ik mijn moeder niet steeds hoef op te voeden.
Je moeder is heropgevoed en heeft dit aan gans de buurt utgebazuind. NU komen alle moeders en grootmoeders je dagelijks lastig vallen om met hun hetzelfde te doen.

Ik wens ook een verslaafd te zijn aan drugs, tabak of alcohol om te weten hoe dat voelt.
Oud 15 december 2004, 14:17   #495
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:

Uw kat beslist af te kicken en beslist zich nog enkel bezig te houden met de vegetarische keuken. Gras vindt ze beslist een lekkernij maar jammer genoeg krijgt dat beestje hevige braakneigingen en nog ergere aanvallen van de vliegende spetter. Uw huis krijgt bijgevolg een heel onaangenaam kleurtje en geurtje.

Ik wens mezelf voor de volgende basketmatch een persoonlijk record punten.
Oud 15 december 2004, 14:23   #496
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik wens dat ik wat rapper kon typen
Oud 15 december 2004, 14:37   #497
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Ik wens dat ik wat rapper kon typen
Blijven trainen.
Oud 15 december 2004, 14:41   #498
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Uw kat beslist af te kicken en beslist zich nog enkel bezig te houden met de vegetarische keuken. Gras vindt ze beslist een lekkernij maar jammer genoeg krijgt dat beestje hevige braakneigingen en nog ergere aanvallen van de vliegende spetter. Uw huis krijgt bijgevolg een heel onaangenaam kleurtje en geurtje.

Ik wens mezelf voor de volgende basketmatch een persoonlijk record punten.
Je wordt de held van de dag, en je wordt bedolven onze een juichende menigte vooral bestaande uit mollige pubers waardoor je verpletterd wordt. Je wordt toch nog eervol begraven onder een basketbalplein.

Ik wens dat ik nog een tiener was met de levenswijsheid van een tachtiger.
Oud 15 december 2004, 14:44   #499
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Je hebt geen vrienden omdat iedereen je zo serieus vindt.

Ik wil dat iedereen meer bloemen eet. (Eat that )
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 14:55   #500
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Je hebt geen vrienden omdat iedereen je zo serieus vindt.

Ik wil dat iedereen meer bloemen eet. (Eat that )
Wetenschappers hebben het bewijs dat het klimaat in de maag bevorderlijk is voor de bloemengroei. Per ongeluk eet u een verrukkelijke orchidee uit Pakistan, niet beseffende dat deze geschikt is voor de productie van kwaliteitsvolle opium. De rest van uw leven bent u gedoemd hallucinerend en stoned in bed te liggen.

Ik wens een robot die het huishouden voor me doet.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be