![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, er hangt een reukje aan dat verhaal.
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Duiken op een kanaal is levensgevaarlijk.
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is uiteraard verboden, en er zijn ondergelopen steengroeven genoeg in België, die meestal tot 30 �* 40m diep gaan. En dan zouden enkele hobby-duikers voor hun plezier in een kanaal op 6 �* 7m wat gaan plodderen ?? Dat krijgen ze aan mij ook niet verkocht.
#484 |
|
![]() Wat zou er daar dan achter zitten?
Bewijs dat men jarenlang heeft laten liggen, waar men dan een verhaaltje bij verzint over amateurduikers die plots opduiken (onvrijwllige woordspeling), om een excuus te hebben om het nu plots toch op te diepen? Bewijsmateriaal dat iemand ergens illegaal verkregen heeft, dat men toch wil gebruiken voor het onderzoek? Of het introduceren van een nieuw dwaalspoor, om er dan een hele tijd mee bezig te zijn, en op het einde te vertellen dat het helaas een doodlopend spoor was? Allez, ja, als gewone burger stel je je toch iedere keer opnieuw vragen.
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het artikel had ik begrepen dat ze niet doken maar naar metalen visten met een koord en een magneet.
|
![]() |
![]() |
#486 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het verhaal zelf klinkt al ongeloofwaardig genoeg maar laat ons even op de details ingaan. 1000 kogels van caliber 9mm weegt dus ongeveer 10kg (bron: google). Een riot gun weegt 4.2kg leeg (bron: wiki), er zaten er zo 2 in de 2de doos. Zo’n ijzeren doos zal ergens tussen de 2kg en de 5kg wegen schat ik (bron: google, even gewoon opgezocht wat een ijzeren toolbox gemiddeld weegt) De eerste doos woog dus ergens tussen de 12kg en de 15kg, de 2de tussen de 10kg en de 13kg Nu, zoek eens “magnet fishing” op in google, genoeg filmpjes etc. te vinden. Die magneten die daarvoor gebruikt worden zijn redelijk sterk, maar toch, wat daar vooral mee bovengehaald wordt zijn muntstukken etc. Het zwaarste wat ik gezien heb tot nu toe was een fietswiel. Is er mss. iemand die zo’n magneet heeft en zou die eens willen aantonen dat je daarmee een object van 10-15kg kan voortsleuren en effectief uit een kanaal trekken (ook al is de bodem perfect vlak en niks om aan vast te haken). |
|
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren verschenen de eerste bewegende beelden van de zogenaamde reus in de media. Dit blijkt nogal slechte PR voor de politiediensten te zijn want we zien deze doortrapte moordenaar in een politie-uniform bewegen. Deze man kon dus ongestoord tot in 2010 voor de lokale politie werken. Dit geeft het toch al lage vertrouwen in politie en gerecht alweer een flinke deuk.
|
![]() |
![]() |
#488 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#489 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kun je tellen tot vijftien? Proficiat dan? Maar lees liever de inhoud van mijn bijdrage dan regels te tellen. En zwijg of geef een reactie op inhoud. Leer om te beginnen dat je niet verplicht bent op dit forum om ieders bijdrage te lezen maar stupied gaan doen en regels tellen is toch ook niet leerrijk zeker? Ook een gooier van tribune-stoeltjes? Of kruip je in de reus zijn gat? Zit je zeker warm want die is gewoonlijk zelf al in iemand anders zijn gat gekropen. Knopke drukken misschien om moderators wakker te maken? Snap je? Ik gebruik niet steeds ABN hoor. Bij ons zeggen ze :"als je mij niet lust blijf dan achter mijn gat weg". Maar kom; je wilde alleen maar eens lachen zeker? Wat een mop! Doet het buikske niet zeer? Of ben je soms enig kind? Dan ben je automatisch de plezantste thuis. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 oktober 2017 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#491 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze drukken de mensen wel met de neus op de mogelijkheid dat er hier en daar zware gangsters en koelbloedige moordenaars in de officiële hoedanigheid van politieagent rondlopen.
|
![]() |
![]() |
#493 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat geldt helaas voor alle beroepsgroepen en alle lagen van de bevolking.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging me trouwens niet om het aantal regels, maar wel om het feit dat je halverwege je bijdrage zegt dat je gaat zwijgen en dan toch gewoon verder schrijft. Zeg dan niet dat je gaat zwijgen hé. |
|
![]() |
![]() |
#495 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
We leren elke dag bij... Leuke hobby. |
|
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#497 |
Minister-President
|
![]() Een kist die op de bodem van een kanaal ligt reeds jarenlang, daar moet toch al een dikke laag slijk opliggen?
|
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() "In 2010 wordt Lionel Ruth uit de cel gezet. Hij blijkt wapens uit het Bende-onderzoek mee naar huis te hebben genomen. Rond die tijd is het aantal CWB-speurders geslonken tot twaalf. Er wordt een nieuwe directeur aangesteld bij de federale politie in Charleroi: Jean-Luc Duterme, een rijkswachtofficier die in 1983 de speurders Franz Balfroid en Gérard Bihay wegstuurde, die als eerste de Bende situeerden binnen de rijkswacht.
Een vertrouweling van Duterme laat tot afgrijzen van Vos een deel van het Bende-dossier, 3 miljoen pagina's, verbranden. Als Vos op 19 april 2012 bezwaar maakt, heet dat insubordinatie en kan hij na 16 jaar beschikken." (De Coninck) 2012....de cover up gaat nog steeds verder. De prioriteiten van de staatsveiligheid liggen volledig verkeerd. Laatst gewijzigd door Bach : 27 oktober 2017 om 13:37. |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...naal~ab11de99/
![]() |
#500 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: