Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2018, 20:54   #481
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik ben gisteren nog eens (noodgedwongen, laat dat vooral duidelijk zijn !!!!) door "onze populaire hoofdstad" (Veeartsenijstraat, Grondelsstraat, Georges Moreaustraat - Kuregem Anderlecht) gereden, en geloofde mijn ogen niet wat ik allemaal zag. Dit is echt wraakroepend. Lijkt meer op een soort Beiroet, dan op Anderlecht.
Hebt u overleven?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 21:11   #482
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Hebt u overleven?
Vanuit uw islamvrije dure woonplaats is het uiteraard gemakkelijk om een groot bakkes op te zetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 21:15   #483
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Vanuit uw islamvrije dure woonplaats is het uiteraard gemakkelijk om een groot bakkes op te zetten.
U hebt problemen met Moslims, ik niet.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 21:29   #484
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
U hebt problemen met Moslims, ik niet.
Natuurlijk, in uw islamvrije woonplaats heb je daar geen problemen mee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 09:11   #485
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Waarom denkt U dat ? Heeft U daar een bron van of gegevens ? Want in feite zijn dat toch redelijk zware beschuldigingen ? Dus is er alleen schuldig verzuim in Brussel en niet in Antwerpen of Gent ?
Of zegt U dat allemaal maar opdat de cijfers niet in uw populistisch kraampje passen ?
Het meeste schuldig verzuim zal er daar zijn waar de politie het meest gedemotiveerd is. Daar waar de parketten het minst vervolgen en de rechters de mildste straffen uitspreken. We weten allemaal goed genoeg waar dat zal zijn.
Oud 14 maart 2018, 11:40   #486
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Laat gij uw dochter liever een douche nemen in een Gentse sporthal?
Toch liever dan ze in Brussel door een bruine (of meerdere) te laten verkrachten. Zelfs de bruine die met een taxi rijden zijn niet te vertrouwen en durven hun klanten al eens in een of ander bosje met geweld te verkrachten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 19:04   #487
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Toch liever dan ze in Brussel door een bruine (of meerdere) te laten verkrachten. Zelfs de bruine die met een taxi rijden zijn niet te vertrouwen en durven hun klanten al eens in een of ander bosje met geweld te verkrachten.

Als je interesse hebt voor de evolutie in alle grote steden ter wereld dan stel je vast dat dat die overrompeld worden door ontheemden. Zelfs minder grote steden ondergaan hetzelfde lot. Ze weten en voelen waar ze goed of beter ontvangen worden. Brussel is; om mij onbekende redenen; gebombardeerd tot hoofdstad van Europa. En dit ondanks het een stad is die niet centraal gelegen is in Europa. Waarschijnlijk is er één reden en deze is dat de grote spelers in Europa mekaar de hoofdstad niet gunden. Belgium kennen ze zelfs niet in Amerika; Brussels wel.
Zelfs een eenheidstaal in Europa komt er niet. Ook dat gunnen ze mekaar niet.
Met ons laks asielbeleid komt na de plattelandsvlucht nog een overschot van vreemden uit de hele wereld Brussel en omgeving; het Vlaamse land dus; bevolken. En dan moeten we een categorie van Europeanen met hoge eigendunk er nog bij slikken.
In België kan er niks en toch alles. Als je kleine zelfstandige ondernemer bent wordt je gepamperd ten koste van de elementaire rechtvaardigheid.
Vindt je dat je niet genoeg verdient dan sla je gewoon uw prijzen op en niemand gaat U een strohalm in de weg leggen.
Daarom ook zijn wij gepromoveerd tot het duurste land van Europa.
De ons omringende landen doen het beterkoop.
En in het land; België genoemd; telt maar één zaak en dat is Brussel.
We moeten er zelfs met zijn allen gaan werken omdat de zetels van alle bedrijven er bij voorkeur willen zijn om te ontsnappen aan evenwaardig toezicht van de "Directe Belastingen".
En.....we geraken er bijna niet meer in. Uren in de file staan is ons dagelijks lot geworden. In Nederland hebben ze hetzelfde probleem grondig aangepakt en ....opgelost. Ook dat kunnen ze hier niet. Geen geld meer; geen planning en evenmin een visie.
Hellhole Brussels kan zijn problemen niet meer aan. Trôp is teveel geworden.
Ik herinner mij nog mijn jeugd. Wie op de boerenbuiten in onze streek de scheve schaats reed en niet meer aanvaard werd in de gemeenschap trok toendertijds naar Vilvoorde. Lekker onbekend kon men er een nieuw leven uitbouwen en er was.......werk te vinden.
De problemen zijn niet nieuw. Ze herhalen zich.
Ik heb het zien evolueren en aankomen maar dezen die niet moesten gaan werken voor een arbeidersloon wilden het niet zien.
En Belgium; dus ook "le pays plat"; zal verder opgevreten worden door een hellhole bevolkt met vreemde kaffers.
Belgium zal voor ons; Vlamingen en Walen; het buitenland worden.
De ene groep voelt het nog beter aan dan de andere wegens grotere taalproblematiek maar ook de andere groep ondergaat hetzelfde lot.
Even geduld nog. Wat zal onze taal worden? Een wereldtaal of wordt het Arabisch? Als we nog zo lang zullen leven. Een hoofdstad wordt bij voorkeur plat gebombardeerd. Berlijn is een gekende voorganger geweest.
Maar rustig gaat het niet blijven in Europa. De wereld smeekt om voedsel.
Alle ingrediënten zijn aanwezig om in Europa op diverse plaatsen een stadsguerilla te beginnen. De vraag is alleen nog ...wie zal er mee beginnen?

Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2018 om 19:08.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 19:49   #488
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Als je interesse hebt voor de evolutie in alle grote steden ter wereld dan stel je vast dat dat die overrompeld worden door ontheemden. Zelfs minder grote steden ondergaan hetzelfde lot. Ze weten en voelen waar ze goed of beter ontvangen worden. Brussel is; om mij onbekende redenen; gebombardeerd tot hoofdstad van Europa. En dit ondanks het een stad is die niet centraal gelegen is in Europa. Waarschijnlijk is er één reden en deze is dat de grote spelers in Europa mekaar de hoofdstad niet gunden. Belgium kennen ze zelfs niet in Amerika; Brussels wel.
Zelfs een eenheidstaal in Europa komt er niet. Ook dat gunnen ze mekaar niet.
Met ons laks asielbeleid komt na de plattelandsvlucht nog een overschot van vreemden uit de hele wereld Brussel en omgeving; het Vlaamse land dus; bevolken. En dan moeten we een categorie van Europeanen met hoge eigendunk er nog bij slikken.
In België kan er niks en toch alles. Als je kleine zelfstandige ondernemer bent wordt je gepamperd ten koste van de elementaire rechtvaardigheid.
Vindt je dat je niet genoeg verdient dan sla je gewoon uw prijzen op en niemand gaat U een strohalm in de weg leggen.
Daarom ook zijn wij gepromoveerd tot het duurste land van Europa.
De ons omringende landen doen het beterkoop.
En in het land; België genoemd; telt maar één zaak en dat is Brussel.
We moeten er zelfs met zijn allen gaan werken omdat de zetels van alle bedrijven er bij voorkeur willen zijn om te ontsnappen aan evenwaardig toezicht van de "Directe Belastingen".
En.....we geraken er bijna niet meer in. Uren in de file staan is ons dagelijks lot geworden. In Nederland hebben ze hetzelfde probleem grondig aangepakt en ....opgelost. Ook dat kunnen ze hier niet. Geen geld meer; geen planning en evenmin een visie.
Hellhole Brussels kan zijn problemen niet meer aan. Trôp is teveel geworden.
Ik herinner mij nog mijn jeugd. Wie op de boerenbuiten in onze streek de scheve schaats reed en niet meer aanvaard werd in de gemeenschap trok toendertijds naar Vilvoorde. Lekker onbekend kon men er een nieuw leven uitbouwen en er was.......werk te vinden.
De problemen zijn niet nieuw. Ze herhalen zich.
Ik heb het zien evolueren en aankomen maar dezen die niet moesten gaan werken voor een arbeidersloon wilden het niet zien.
En Belgium; dus ook "le pays plat"; zal verder opgevreten worden door een hellhole bevolkt met vreemde kaffers.
Belgium zal voor ons; Vlamingen en Walen; het buitenland worden.
De ene groep voelt het nog beter aan dan de andere wegens grotere taalproblematiek maar ook de andere groep ondergaat hetzelfde lot.
Even geduld nog. Wat zal onze taal worden? Een wereldtaal of wordt het Arabisch? Als we nog zo lang zullen leven. Een hoofdstad wordt bij voorkeur plat gebombardeerd. Berlijn is een gekende voorganger geweest.
Maar rustig gaat het niet blijven in Europa. De wereld smeekt om voedsel.
Alle ingrediënten zijn aanwezig om in Europa op diverse plaatsen een stadsguerilla te beginnen. De vraag is alleen nog ...wie zal er mee beginnen?
Waarom zeg je dat niet in 1 zin ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 20:24   #489
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Waarom zeg je dat niet in 1 zin ?

Dat is voor mij te moeilijk. Ik wil teveel zeggen in één keer.
Maar ik zal eindigen met één zin.
"We hebben het paard van Troje binnen gelaten of zijn er mee bezig" Ze zitten reeds in onze steden.

Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2018 om 20:25.
Oud 14 maart 2018, 23:07   #490
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is voor mij te moeilijk. Ik wil teveel zeggen in één keer.
Maar ik zal eindigen met één zin.
"We hebben het paard van Troje binnen gelaten of zijn er mee bezig" Ze zitten reeds in onze steden.

Toeval of niet maar op MSM nieuws lees ik toevallig zojuist he het volgende :
" Westerse revolte bedreigt Europa"

Zou ook kunnen natuurlijk. Alles is mogelijk. De risico's zijn er langs beide kanten. Maar wie heeft die risico's veroorzaakt?
Die waren er vroeger toch niet.

Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2018 om 23:08.
Oud 17 maart 2018, 13:22   #491
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Het meeste schuldig verzuim zal er daar zijn waar de politie het meest gedemotiveerd is. Daar waar de parketten het minst vervolgen en de rechters de mildste straffen uitspreken. We weten allemaal goed genoeg waar dat zal zijn.
Ben je daar al eens iets gaan drinken ? Met wat geluk zal je het misschien overleven

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180313_03406660
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2018, 13:27   #492
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zijn die We ? Toch niet die zeven kwieten die hier dagelijks hun gal spuwen
Oud 17 maart 2018, 13:33   #493
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Gebeurd dat vaak ? En alleen in Brussel ?
Oud 17 maart 2018, 13:48   #494
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ben je daar al eens iets gaan drinken ? Met wat geluk zal je het misschien overleven

Wat is dat weeral voor commentaar?
Mogelijk biedt de hoofdstad wel bijkomende geneugten maar dat betekent niet dat je dit forum moet vol stouwen met gratis reclame voor drankuitbatingen.
Trouwens die zijn er Vlaanderen ook genoeg met prima aanbod en diversificatie in het aanbod. In alle geval kom ik er desgewenst aan mijn trekken en ga ik zeker nooit naar Brussel om er te zuipen.
Je moet nog thuis geraken achteraf zonder al te veel risico's.
Dus weeral een one-liner zonder veel waardevolle inhoud.
Trouwens dronken over straat lopen is overal gevaarlijk maar.....in Brussel toch nog wat meer. Er loopt daar te veel vreemd volk rond dat er genoegen in vindt om anderen af te ranselen en te vechten. Maar.....dat risico loop je ook wel in andere vooral grotere steden. Zie momenteel ook Antwerpen.
Maar om op dergelijke manier de grootstad promoten is not-done!
Je zult dus met andere argumenten moeten uitpakken om mij te overtuigen.
Musea; markten; oude bezienswaardige gebouwen enz. tot daar toe ........maar wel overdag dan.
Bij nacht mag dat volkje daar zijn gang gaan. Ik heb er niks verloren.

Laatst gewijzigd door werkman : 17 maart 2018 om 13:50.
Oud 17 maart 2018, 15:28   #495
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is dat weeral voor commentaar?
Mogelijk biedt de hoofdstad wel bijkomende geneugten maar dat betekent niet dat je dit forum moet vol stouwen met gratis reclame voor drankuitbatingen.
Trouwens die zijn er Vlaanderen ook genoeg met prima aanbod en diversificatie in het aanbod. In alle geval kom ik er desgewenst aan mijn trekken en ga ik zeker nooit naar Brussel om er te zuipen.
Je moet nog thuis geraken achteraf zonder al te veel risico's.
Dus weeral een one-liner zonder veel waardevolle inhoud.
Trouwens dronken over straat lopen is overal gevaarlijk maar.....in Brussel toch nog wat meer. Er loopt daar te veel vreemd volk rond dat er genoegen in vindt om anderen af te ranselen en te vechten. Maar.....dat risico loop je ook wel in andere vooral grotere steden. Zie momenteel ook Antwerpen.
Maar om op dergelijke manier de grootstad promoten is not-done!
Je zult dus met andere argumenten moeten uitpakken om mij te overtuigen.
Musea; markten; oude bezienswaardige gebouwen enz. tot daar toe ........maar wel overdag dan.
Bij nacht mag dat volkje daar zijn gang gaan. Ik heb er niks verloren.
Ik weet niet of de musea of andere bezienswaardigheden overdag open zijn ? Meestal zijn die in Brussel alleen s'nachts open. Ook de markt is alleen tijdens nachtelijke uren Weeral pech zeg voor jou

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 maart 2018 om 15:29.
Oud 17 maart 2018, 18:24   #496
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:

Zijn er dan in Brussel nog adresjes waar alcohol mag worden geschonken?
Oud 17 maart 2018, 21:29   #497
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of de musea of andere bezienswaardigheden overdag open zijn ? Meestal zijn die in Brussel alleen s'nachts open. Ook de markt is alleen tijdens nachtelijke uren Weeral pech zeg voor jou

Denk je? Wanneer lees je eens grondig wat anderen schrijven?
Heb ik niet met woorden laten uitschijnen dat Brussel mij bij nacht geen yota kan schelen. Of wil je het niet begrijpen en bazel je maar verder?
Wat doet je dan vermoeden dat ik zou pech hebben?
Ik denk niet zoals jij hee vriend. Je zult moeten aanvaarden dat andere mensen een andere visie kunnen hebben. Uw eindeloos inhoudsloos gezwets om jezelf te overtuigen heeft dus geen enkele zin.
Ga jij maar drinken bij nacht in Brussel. Ik van mijne kant zal wel nakijken wanneer er in Brussel overdag iets open is wat mij zint. En anders blijf ik er weg. Moet ik dit standpunt misschien driemaal herhalen?
Heeft een andere mening hebben en verkondigen bij jou wel zin?
Indien niet; doe dan maar verder zoals je bezig bent.
Jij bent verdorie nog erger dan sommige gelovigen.
Die verdragen ook geen andere meningen.
Oud 18 maart 2018, 08:15   #498
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn er dan in Brussel nog adresjes waar alcohol mag worden geschonken?
Op sommige adresjes is een jointje roken beter aanvaard. Al bij al misschien niet slechter. Integendeel. Dat wisten de Romeinen ook al.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 maart 2018 om 08:16.
Oud 18 maart 2018, 10:03   #499
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Vent; kan jij een stukje zeveren!
Wat heeft een jointje roken met Brussel te maken? Dat het beter of slechter zou zijn is ook de doelstelling niet van dit forum. En waar staat er in de geschiedenisboeken dat de Romeinen het ook al wisten?
Ik begrijp hoegenaamd niet dat anderen op dit forum nog reageren op uw braaksels.
De jointjes zitten ofwel in uw kop en laten U toe met de vroegere Romeinen te fantaseren ofwel zit er in uw kop waarschijnlijk lucht die onder druk soms langs uw oren ontsnapt. Wie een betere verklaring heeft mag ze geven.
Maar normaal is uw gedrag niet meer.
Mocht je even kunnen zwijgen dan zou dit een verademing zijn voor het forum.

Laatst gewijzigd door werkman : 18 maart 2018 om 10:06.
Oud 18 maart 2018, 10:11   #500
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vent; kan jij een stukje zeveren!
Wat heeft een jointje roken met Brussel te maken? Dat het beter of slechter zou zijn is ook de doelstelling niet van dit forum. En waar staat er in de geschiedenisboeken dat de Romeinen het ook al wisten?
Ik begrijp hoegenaamd niet dat anderen op dit forum nog reageren op uw braaksels.
De jointjes zitten ofwel in uw kop en laten U toe met de vroegere Romeinen te fantaseren ofwel zit er in uw kop waarschijnlijk lucht die onder druk soms langs uw oren ontsnapt. Wie een betere verklaring heeft mag ze geven.
Maar normaal is uw gedrag niet meer.
Mocht je even kunnen zwijgen dan zou dit een verademing zijn voor het forum.
Ja wat kan men eigenlijk nog zeggen van iemand als jij die steeds reageert op citaten die niet tot hem waren gericht.
Maar ja je bent hier dan ook de enige die zelfs met regelmaat reageert op zijn eigen schrijfsels ......van een normaal gedrag gesproken

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 maart 2018 om 10:14.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be