![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals met mijn vorig voorbeeldje: je blijft in goed gezelschap. Dansen als protest tegen de arrestatie van Iraanse tiener http://www.standaard.be/cnt/dmf20180709_03604611 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik "mag" mijn stem laten horen in verband met de eventuele afschaffing van de zomer/wintertijd. Ik "mag" de redenen aanstippen waarom ik van de zomer/wintertijd afwil, maar...... Onze "democraten" zeggen er wel op voorhand bij dat er geen rekening zal worden gehouden met de uitslag. Met andere woorden: Je mag je gedacht laten horen, dat vinden wij democratisch, maar je mag met je gedacht naar de kloten lopen. Wij doen toch wat we zélf het beste vinden voor jullie, onnozel klootjesvolk. Dat soort "democratie " past perfect in de kraam van autoritaire geesten zoals panda.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 juli 2018 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het. Deze draad gaat daar niet over maar over de blokvlag. Maar voor jezelf gelden andere regels zeker?
![]() |
![]() |
#484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 11 juli 2018 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt er echt wel een handje van weg om de kern van de zaak te verdoezelen.
![]() |
![]() |
#486 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De overwinning was voor een groot deel te danken aan de oorlogservaring van Willem van Gullik en zijn huurlingenleger. Maar ja, voor wie denkt dat de roman 'de leeuw van Vlaanderen' historische realiteit is..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor vaak kritiek op 'zij' die zouden denken dat De Leeuw van Vlaanderen een quasi geschiedkundig boek is. Ik ken echter niemand die tot die 'zij' behoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal wiedes dat hij dat zei : we herdenken de gulden sporenslag in vlaanderen waar we de franse adel hun leger verpletterden. En zijn wens dat de RD dat zouden overdoen was zeker gepast. Wat voor mij belangrijk is, is dat onze MP dat heeft gedaan bij de echte vlaamse vlag, en niet bij dat smerig hondsvod dat circuleert in bepaalde milieus. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is zeer logisch dat men die slag jaarlijks herdenkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren is het niet gelukt om de Fransen tegen hun ballen te stampen. Het waren de "Belgen" die tegen op hun kloten kregen van de Fransen.
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die slag wordt zorgvuldig onder de mat geveegd door onze Vlaams-nationalistische vendelzwaaiende guldensporenslag-adepten. Tja, en zo ziet men maar hoe relatief de dingen zijn. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 juli 2018 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen uw (vroeger hier reeds dikwijls opgevoerd) liedje snijdt geen hout. Er is wel degelijk een serieuze basis voor het samengaan van Vlaanderen met Nederland. De juridische vorm waarin dit hoort te gebeuren laat ik in het midden. Zeg dat ik het gezegd heb. Vaneiges... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat Panda er HO niet op zal wijzen dat zijn onderwerp niet gaat over de slag bij Kassel, maar over de blokvlag?
![]() |
#494 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, we laten hem doen, hij voelt zich beter op die manier.
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard bekijk ik het niet in de enge versie van sommige vendeliers. Die doen alsof er geen franstalige adel meevocht met ons tegen de fransen. Die doen gewoon alsof ze niet weten dat de aanvoerder een zekere Gwijde van Namen was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de leefwereld van Panda heette die vlag toen de toekomstige blokvlag
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|