![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schoof durf eindelijk eens de waarheid zeggen. Wat denk jij over ministers die hun eigen wetten niet volgen en hun macht misbruiken? Is de reden hiervan soms dat de parlementairen geen wetsvoorstel hebben ingediend of wil de hele bende dat zelf niet? Er worden wetten gemaakt voor alle Belgen maar vanaf het ogenblik dat ze parlementair of minister zijn bestaat er geen wet want ze zijn onschendbaar. Natuurlijk snap jij bewust ook niet wat ik bedoel; nietwaar Schoof? Kijk maar verder de andere kant op hoor. En nog een vraagje. Wat is er hier verbeterd sinds de N-VA deel uitmaakt van de regering? Ik zie mijn spaargeld wan maand tot maand afnemen in waarde want ik kan er minder mee aankopen,. Inflatie graag maar inflatoire intrest betalen hoeft dus niet. Het is het moment voor zelfstandigen om hun stocks uit te breiden zonder dat het hun één cent kost. En volgende maand staan die stockgoederen weer 4 procent duurder. Wel die 4 procent is gewoon gestolen bij de spaarder. Wat de ene dus minder bezit krijgt de andere dus meer. Ik kan tellen hoor Schoof. En de rekening klopt hoor. Ze is te simpel. Ik heb geen geleerde kwakzalvers nodig om mij dat uit te leggen. En op de kieslijsten staan ook allemaal veel slimmer mensen dan gewone burgers. Desnoods staat er iets bij zoals: "Restaurateur van bescheten onderbroeken" Normale hoogheidswaanzin dus. Een gewone werkman of gepensioneerde is nooit slim genoeg om logisch te kunnen denken. Dus ook niet om mee te besturen. Ik wist verdorie ook niet dat er in mijn gemeente zoveel mensen wonen die zelf pretenderen dat ze een IQ van meer dan 160 tot 180 bezitten. Tot je er eens mee praat. Dan weet je meer. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 8 mei 2019 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koopkracht en klimaat worden de thema's voor de kiezers, niet voor de politiekertjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Artikel uit 2017: Citaat:
Wat is dan de reden waarom men vasthoudt aan dit systeem (met maximum straffen die nooit van toepassing zijn)? Omdat anders het strafwetboek grotendeels herschreven moet worden, en niemand dat ziet zitten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De NL justitieminister heeft t met minder personeel blijkbaar beter geregeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen, maar dan moet je wel de strafmaat correctioneel verhogen. Max 5 jaar voor verkrachting is een farce
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geens, Hobin & de rechter die de moordenaar liet lopen: 3 grote lafaards. Méér valt er niet over te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik vermoed wel dat er onder de bevolking een vrije grote consensus is dat 5 jaar te weinig is voor dergelijke feiten. Het is dus aan het parlement om de wetgeving daaromtrent aan te passen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkrachting Moord Iemand verrot slagen Een onnozele Smartfooner bedriegen (1200 politieagenten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vraag je nu eigenlijk? We hadden het hier over verkrachting nietwaar. Dit is trouwens voer voor de commissie justitie, niet voor mij. Dus stop met onnozel doen als je wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() //www.hlhttpsn.be/nieuws/binnenland/gevangenissen/topfraudeur-zat-na-veroordeling-geen-dag-in-cel~a5a1e1f2/
Een ander geval maar even schrijnend waar onze "belgische" justitie op apegapen lag. De schuld ligt hier voor de zoveelste keer bij de overheid die geen plaats meer heeft om gevangen te zettten en ze gemakshalve dan maar op straat laat lopen. Ik denk dat we toch eens moeten gaan denken aan het "VB" de anderen zijn zeker onbekwaam.
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/nieuws/binnenland/...-cel~a5a1e1f2/ Laatst gewijzigd door Anna List : 9 mei 2019 om 06:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 mei 2019 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
totale versnippering, iedereen kan het op een ander steken en iedereen is goed bezig daarnaast nog wat tv programma's om van de dader eigenlijk een slachtoffer te maken van z'n aandoening. tot slot de gewone burger verwijten te emotioneel te zijn en dan afkomen met de strop, oog om oog en andere onzin. alles is perfect correct verlopen en als ik dan gisteren bv de afspraak zie, daar heeft men het over het slachtoffer die door z'n aandoening niet anders kon als een meisje verkrachten en vermoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag na de begrafenis zal de pers op zoek zijn naar nieuwe zaken om over te kunnen schrijven. Dit staat nu in de actualiteit. Wachten met antwoorden is gewoon geen optie. Trouwens, als die voorzitter zo nodig zijn eigen put nog wat dieper wil graven, laat hem dat dan vooral doen hee.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 mei 2019 om 07:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() Een gebrek aan middelen ligt aan de basis van dit uiterst jammerlijk falen. De zwarte piet naar elkaar doorschuiven zal niet helpen.
Een personeelstekort zorgt voor dossieroverlast. Gevangenissen raken overbevolkt en gerechtspsychiaters zijn niet altijd even deskundig in bepaalde profielen van daders, in dit geval zedendelicten. En zo wordt het een zelf waarmakende voorspelling. Een organisatie in crisis is ook niet aantrekkelijk om bekwame mensen in te lijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 mei 2019 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |