![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat heeft hij trouwens nog te zoeken in Australië.
Na een vermoeiende Vuelta was het verstandig wat te rusten met het oog op volgend jaar. Teken aan de wand: derde bij het tijdrijden terwijl een nobody won! (Trouwens welk krachtvoeder krijgen de Jumbo-Visma renners elke avond op hun bord?) Het zou me verbazen dat het bij de wegrit beter wordt. Het is triestig dat zo'n talent door zijn begeleiders verknoeid wordt.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 18 september 2022 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O ja!
Gisteren opwinding in de aankomsthal van het vliegveld in Zaventem! Onze nationale pers was verzameld om blijkbaar een of ander fotomodel of filmdiva op te wachten. Ze zag er stralend uit en liet alles wel gevallend over zich heen komen. Voor ik het vergeet ! Ze had ook onopvallend een klein manneke aan haar hand in een veelkleurig shirt. Waarschijnlijk had dat te maken met een actie van de beweging Lgbtq+ enz
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk ze stralen: Remco Evenepoel en Oumi Rayane stappen in het huwelijksbootje
Ik zie het zo gebeuren dat hij een schare fans zal verliezen die niet zo opgetogen zullen zijn dat hij er eentje met Marokkaanse roots in huis haalt. Misschien zijn er ook die hun 'geluk' willen delen? Te zwartgallig bekeken? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu moet ik met schaamte toegeven, Belgische ploeg had vorig jaar al voor Remco moeten rijden dan was hij nu voor de 2de keer wereldkampioen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Proficiat Remco en Oumi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Corona. Gedaan met de Giro.
![]() |
#492 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() op naar de Tour dan maar, hij kan nu gericht nog beginnen trainen.
en heeft toch al bewezen dat hij ging winnen.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 14 mei 2023 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. Lijkt me niet meteen ideaal om de giro mee te winnen...Je zag de afgelopen 2 dagen dat hij geen 100 procent was en zag er echt slecht uit na die tijdrit. Moest hij die snotvalling niet gekregen hebben reed hij minstens een minuut sneller over die 35km. Dus lijkt me wel de beste beslissing om te stoppen. Corona of gelijk welke andere ziekte, dan moet je uitzieken en geen bovenmenselijke sportprestaties proberen neerzetten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 mei 2023 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want in een verwant nieuwsartikel las ik dat in het peleton het nieuws de ronde zou gaan dat ook Roglic corona zou hebben. Maar die rijdt vooralsnog gewoon rond. Hij zou dat zelf tegen een mederenner hebben toegegeven. Lees ik...
![]() |
![]() |
#496 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zijn er 400 per dag Bron: sterfte/coronadashboard/rijksoverheid.nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in Frankrijk zijn alle speciale dingen rond corona allang opgeheven, het is geen andere ziekte meer dan gelijk welke andere snotvalling. Wat niet belet dat als ge het te pakken hebt, ge niet moet denken dat ge top prestaties gaat neerzetten he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan corona of met corona?