![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#483 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of zoals Michèle Kiesewetter haar job deed. U zult maar zo'n klinkende zot tegen komen. Zoals Roland Steyaert ook zo'n klinkende zot tegen kwam. Of u zult maar de ouders zijn van An en Eefje die de kompleet gestoorde Dutroux tegen kwamen. Maar in MIJN leven en MIJN activiteiten heb ik echt geen enkel nadeel (integendeel) van de multikul. Wat niet wil zeggen dat de huidige maatschappij geen problemen kent. Maar voor moordenaars hebben we een strafwet. En voor terroristische moordenaars is er een verstrenging van de straf. Of zoals in Frankrijk, de standrechterlijke executie. En ja daar ben ik heel tevreden over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de boer? Hij ploegde rustig voort. Tussen haakjes. Waarom heb je eigenlijk problemen met Bulgaren en Roemenen? Zijn die te Europees? Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 oktober 2020 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#486 |
Minister-President
|
![]() En De Morgen is linkse propaganda. Maar die vind je wellicht wel geloofwaardig.
![]() |
#487 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
|
![]() Dus een cartoon maken is gelijk aan haat zaaien?
U doet aan victim blaming, en schaart zich dus aan de kant van moslimterroristen.
![]() |
#490 |
Minister-President
|
![]() Niet realistisch. 'Hou ze buiten' was dat wel geweest (en zou dat nog kunnen zijn - Hongarije bewijst dat) en zou trouwens wenselijk zijn geweest zodra de negatieve gevolgen bleken (en dat is nu al meerdere tientallen jaren).
![]() |
#491 |
Minister-President
|
![]() Ja, dat kun je eigenlijk gerust als correct bestempelen.
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 19 oktober 2020 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vertel eens, waarom boezemt extreemrechts je meer angst in dan islamfundamentalisme? Is het omdat je eerder oikofobisch bent ipv xenofobisch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, ik verwerp de nationalistische mening als minderwaardig. Wie die ook uit. Of dat nu de financiele planner is of jean van op de hoek. Op dit forum wordt mijn mening ook afgedaan als "taal van links gespuis" of "volksverraders". Dus ik zie geen enkele reden waarom het ook niet omgekeerd te doen. Waarom moet ik respect hebben voor jullie mening als dat omgekeerd nooit het geval is ? Jullie irriteren zich enorm aan mijn soms betweterig gedrag. Dat besef ik maar al te goed. Misschien doe ik het net omdat ik weet dat ik gans de meute hier op de kast krijg daarmee. Ik wil gerust deftig in discussie gaan, maar wat moet ik ? Iedere keer als ik een stelling poneer komt er wel een of andere pipo af met "grote francofonie" of "den dwijl" of "links gespuis" ? Sorry, respect gaat langs twee kanten. PA's en PO's (mag dus ook niet meer blijkbaar) ga ik laten. Maar verwacht geen respect voor uw mening, als omgekeerd die er ook niet komt. Binnen dit en het uur zal wel een of andere niet-flamingant op dit forum wel weer worden uitgemaakt voor belgocyst of linkse rat. Maar oh wee als we de arme rechtse nationaal aanvallen op zijn mening...dan zijn we verheven, elitair ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() Heb je een iets meer doordacht antwoord? Je breinscheten interesseren me maar bitter weinig.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 oktober 2020 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#498 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe onnozel kun je zijn. Er is iets als ongefundeerde angst, zoals iemand die schrik heeft van spinnen, ook als het piepkleine onschadelijke exemplaren zijn. Schrik hebben van moslimterreur is wat anders, het gaat hier niet over een denkbeeldig gevaar. Citaat:
Probleem is dat er nog wel moordenaars, verkrachters, enz. rondlopen. Als u met uw "logisch kader" dat niet ziet, dan is uw kader zo onlogisch als maar kan zijn, want dan negeert u gewoon de werkelijkheid. Citaat:
Wat is er mis met daders de doodstraf geven? Citaat:
DAT gaat het oplossen. ![]()
![]() |
![]() |
#499 |
|
![]() Niemand is verplicht de moslimtrollenversie te geloven.
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest verwelkom ik al je postings hoor. |
|
![]() |
![]() |