![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij niet, anderen scheren vervolgens alle Turken over dezelfde kam.
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuhal Demir is daar een mooi voorbeeld van : zij vroeg haar tweede nationaliteit in te trekken, en Turkije negeert dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() goeike ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denkt hij nog steeds dat er hier bestuurd wordt? Om van de opeenvolgende stommiteiten nog te zwijgen moet mij toch van het hart dat ik er niet zal aan beginnen met deze op te sommen want dat zou een Tantaloze opgave worden. Er is niks plezant aan om te zware stenen op en af van de berg te zeulen. En dan moet je daarbij nog opletten dat het gewaardeerd wordt. Maar we staan er goed op. Wie hier zijn bek nog open trekt moet weten dat hij enorme risico's loopt. Er zitten hier flauwe venten (enfin zaten) op dit forum en ook in het parlement zelfs. Probeer dus te leven zoals in Noord-Korea. Teuten trekken als de GL de pijp aan Maarten geeft en krokodillentranen plengen op de juiste moment. Dat noemen ze hier dus democratie. Doe je dat niet dan wordt je bezit naar de kloten geholpen. Als iedereen in het parlement af en toe kuren krijgt en last krijgt van hun maandstonden dan staan ons nog plezante tijden te wachten. Wenen op commando dus. Feitelijk is het hier naar de kloten. Maar niemand wil het gezegd hebben. Alleen gelogen plezant nieuws mogen wij nog weten. Alle ander nieuws is racistisch. En economisch staan we er schitterend voor. Wij werken ons te pletter om antivirus spuiten te maken die in kartonnen dozen worden verpakt en........ plotseling verdwijnen. Feitelijk is dat geen probleem. Maar dat gezaag om valabele redenen te vinden blijft maar duren. Maar stoppen zal het. Binnen korte tijd zelfs. Maar dan zullen ze zeggen dat alle grondstoffen om de inhoud van die spuiten te maken opgebruikt zijn. De ene leugen veroorzaakt de andere. We zullen liegen tot we dood vallen. Ons geld hebben ze toch al. Waarom zullen ze hier nog feitelijk moeite doen om er aan te geraken? Binnen kort volstaat één pennentrek. Ze moeten ons eerst nog dood krijgen. En daar zijn ze wel mee bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een eerlijker onderscheidscriterium vind ik het al dan niet uitoefenen van stemrecht. Ik zou mensen die hun stemrecht uitoefenen in een ander land (en dus duidelijk te kennen geven dat ze zich burger van dat ander land voelen), zelf geen politiek mandaat geven in België. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 februari 2021 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zag dat er iemand vragen had over mijn gebruikersnaam, vandaar kort een verduidelijking: Mijn gebruikersnaam dateert van 2005 en toen was ik nog een trouwe partijsoldaat van de N-VA, vandaar de gekozen gebruikersnaam. In de lokale afdeling werd ik er buiten gekeken door een invloedrijke lokale sterke man. Toen kreeg mijn geloof in de politiek een eerste stevige knauw. Ondertussen heb ik nog maar weinig met de partij als stem ik er soms voor en soms ook niet. Sindsdien ben ik feitelijk partijloos en redelijk apolitiek.
Sinds 2015, na "wir schaffen das", zijn mijn ogen helemaal opengegaan en besef ik dat we in een dictatuur leven die ons (Europeanen) wil vervangen. Een trage genocide zeg maar. Daarvoor zou Merkel en met haar vele andere toppolitici (Waaronder de zich aan de juiste kant van de geschiedenis bevindende President van Europa, Charles Michel) zich moeten verantwoorden bij het internationaal strafhof in Den Haag wegens schending van de mensenrechten. Laatst gewijzigd door N-VA : 18 februari 2021 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn reactie was inhoudelijk leeg en het hele bericht was naar mijn persoon gericht zonder enige staafbare argumentering en was dus niet meer dan een ordinaire scheldpartij. Ik heb hem verschillende mogelijkheden geboden om zijn beweringen hard te maken maar het blijft stil aan het front van forumfiguur N-VA. * Citaat:
![]() |
![]() |
#491 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ten andere moeten wij geen lessen krijgen over democratie en mensenrechten van een Turk, dat is de omgekeerde wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ke Nan, even iets anders, die avatar van jou... Is dat een Ottomaanse strijder die Europa binnenvalt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus alles blijft zoals het vroeger was . Panda je bent weer te eerlijk. De Gl wil alleen besturen met alle partijen die hem niet willen. Ze mogen wel kiezen tussen zijn voorstel of hun doodvonnis. Feitelijk zeg jij soms prachtige waarheden. Wie zei hier ooit dat je geen minister moest worden om een prachtig pensioen uit te bouwen? Daar zijn ze toch mee bezig? Maar een feit is wel dat de vraag wie er nu zijn eigen doodvonnis tekent. Maar hij zit wel safe. Hij heeft ook gezegd wie zijn echte werkgever was. Hij wedt dus op twee paarden. Alleen blijft de vraag hoe dat tweede paard er over denkt. Vlaanderen heeft voor de tweede maal een echte lijder[COLOR Het volk begint te beseffen dat de tijd rijp is om naar een echte lijder te zoeken niks zal oplossen Ik heb zelfs ontdekt dat trouwens dat volk zelf uitsluitend naar lijders op zoek is. Maar met heel Antwerpen en omgeving maar niet meer met mij. Bedankt voor de eer. Maar die heer staat mij ook al niet aan. Gesnopen? Hoe lang is het geleden dat ik stelde dat dit volk ingedommeld is en was? Gedaan met messen steken dus. Ik heb het gehad. Dit volk heeft in stilte voor de omerta gekozen. Wie zijn kop boven het maaiveld durft steken of verantwooordelijkheid neemt wordt zonder verdoving afgeslacht. Dit volk zal het dus zonder mij moeten stellen. Bovendien heb ik excuses. Ik heb een zware trombose overleefd. Ik weet dus wat ik beter kan doen of laten. Dus los uw problemen zelf op. I myself get a live! Ik heb bedankt voor jullie aanbod en zal dat blijven doen. Het is niet omdat jullie moeten gaan lopen zijn dat mijn mening nog zal veranderen. Ik heb nooit het karakter van overlopers gehad. Ik heb er ook nooit mee kunnen samen werken. Sommige feiten waren te groot of belangrijk om met de spons weg te vagen. Maar een partij met een echte leiding is de partij nooit geweest. Laatst gewijzigd door werkman : 18 februari 2021 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ervaring is dat die hardcore moslims veruit in de minderheid zijn, in ieder geval minder dan er hardcore VB'ers zijn. Je ziet vrouwen met hoofddoek en zonder hoofddoek, je ziet hardwerkende mensen en jonge gasten die denken dat Zele een stratencircuit is. Vooral dat laatste valt op en zorgt voor overlast. Maar voor de rest zie ik weinig problemen of verschillen. Ja, de meeste mannen zijn meer macho dan anderen en ja vrouwen die geen Nederlands spreken zijn er hier ook. Dat zorgt vooral er voor dat er weinig mensen met elkaar in contact komen, wat leidt tot wederzijds onbegrip. Maar grote problemen zijn er niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen.
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al veel baskettraining gegeven aan Turkse jongens. Er zitten er bij waarmee je veel last hebt en anderen waar je heel veel aan hebt, volledig hetzelfde als bij de niet-Turken. Enig verschil: de participatie van de ouders in het verenigingsleven zelf is ondermaats. Over het algemeen zie je een daling van mensen die verantwoordelijkheid willen opnemen maar in die groep is dat nog minder.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |