![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Minister-President
|
![]() De strijd tegen de natuurlijke selectie neemt waanzinige vormen aan onder de woke-gezinden.
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De enige die de elite dan nog heeft om te controleren, zijn zij die onafhankelijk kunnen denken. Wie weet, misschien spannen we ooit wel samen. Dan komen die lantaarnpalen er toch nog van.
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij praat als een drugsdealer tegen een junkie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist. Ze moeten die vierde gifspuit gauw verkocht krijgen voordat de driemaal vergiftigden hun laatste adem uitblazen en voordat de euro zijn koopkracht kwijt is.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Covid Safe Ticket. Dat ticket is dus puur volksbedrog ! En het strafste is dan nog dat je ze kunnen/konden uitsluiten op basis van dat vals ticket. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 april 2022 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je nu nog altijd aan het zagen over maatregelen die afgeschaft zijn?
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 april 2022 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/04...down-shanghai/ Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 april 2022 om 05:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat boerenbedrog had/heeft totaal niets met Safe te maken.
![]() |
#492 |
Minister-President
|
![]() Gelukkig wonen we in Belgie en niet in China. Wij zijn erin geslaagd het CST weg te krijgen en vrijheid terug claimen door protestacties.
De repressie onder het mom van "publieke veiligheid" in China is ongezien. bvb. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/04...down-shanghai/ Onze liberale democratie rammelt langs alle kanten, maar ik verkies elke dag de imperfecte vrijheid die wij genieten boven de "nette" onvrije welvaart van China...
![]() |
#493 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Terwijl in het grootste deel van de wereld de maatregelen passé zijn, zitten ze in china nog te klooien met de meest draconische maatregelen en lockdowns. Dit toont toch het falen van het chinese beleid aan en zou een duidelijke les moeten zijn: de oorlog tegen besmettingen kan je nooit winnen en keert zich op lange termijn tegen u. Met hun lockdowns en waanzin om besmettingen onmiddellijk in de kiem te willen smoren zitten ze nu met een bevolking die amper resistentie heeft kunnen opgebouwen want ze moesten zoveel mogelijk worden weggehouden van het virus.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 6 april 2022 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is gelijk pleiten om nu winterbanden te laten zetten.
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, in het geval van China kan je nog denken dat de maatregelen een ander doel beogen, namelijk volledige controle over de bevolking. Opnieuw, ik ben blij dat door protest en rationaliteit het CST en andere maatregelen hier gesneuveld zijn. Destijds roepen over een totalitaire staat was er wat over. Gelukkig hebben wij wel teruggeschakeld naar een zekere normaliteit met individuele vrijheid. Niet zeker of de Chinese overheid die vrijheid (in welke mate die er uberhaubt was) nog zal teruggeven...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 6 april 2022 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zou het eerder "draconisch en absurd" noemen. En de resultaten lijken mij gelijk te geven.
![]() |
![]() |
#497 |
Minister-President
|
![]() Ik heb dat (vroeger) ook gedacht. Ik heb er geen probleem mijn fout toe te geven.
![]() |
#498 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook de overduidelijke controle van het regime over de mainstream media hier bij ons vind ik wel significant. Ook dat is een totalitair trekje hoor. Maar ik hoor je al komen, in Rusland is het toch nog veel erger? Dat maakt mijn rekening niet he...
![]() |
![]() |
#499 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een ezel stoot zich zelfs geen tweede keer aan dezelfde steen. ![]()
![]() |