![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze aan een lantaarnpaal opknopen is pure zelfverdediging.
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te pas en onpas het woord nazi gebruiken binnen de corona context doet mij afhaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Trump de leider zou geweest zijn, hoe zou je ze noemen? Het doet je afhaken omdat je er geen argument tegen hebt, het enige verschil met WOII is dat de nazies deze keer gewonnen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie had er hier nu lange tenen?
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner U die met hun spontaan gebroken tenen toen ze bij hun buren een kinderfeest zagen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 14 april 2023 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje serieus blijven hé. Gedurende 2 jaar werden basismensenrechten op een flagrante wijze geschonden en sommigen praten dat hier goed omdat het ingevoerd werd door zogenaamde democraten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit een probleem gemaakt van mensen die een mondmasker dragen. Het omgekeerde is echter wel veelvuldig voorgevallen, tot men het zelfs is beginnen verplichten aan iedereen. Het zijn dus niet de mensen die voor keuzevrijheid zijn, die lange tenen hebben. Het zijn de mensen die verplichtingen wensen op te leggen, die lange teentjes hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals toen ook geantwoord: als overheid openlijk, brutaal optreedt, tegen mensen dewelks normale levenswijze plots als misdadig wordt gebrandmerkt, en zwartgemaakt, razzia's, avondklokken, tot ver in de private sfeer, dan zeg ik dat de nazi's terug zijn. Ze waren voor 2020 al ferm op weg, maar in 2020 traden ze op met die karakteristieke openlijke brutaliteit die nazi's van alle tijden kenmerken. Dat ontkennen, is jezelf wat wijsmaken. Heb je die 2 spotjes niet gezien in de zomer van 2020? Die werden "grijsgedraaid" op ALLE tv zenders. "De wereld na corona". "Nooit meer zoals het was". Alsof de mensenwereld een gigantische ramp aan het ondergaan was. De beelden in die spotjes zijn in mijn netvlies blijven branden. De onwerkelijkheid was van die mate dat het me wel leek alsof een stelletje waanzinnigen de tv zender studio's hadden gekaapt. Toen besefte ik dat ik naar propaganda kaliber nazi zat te kijken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie af en toe een man in een rolstoel in bepaalde winkels, die draagt altijd een mondmasker, en babbelt altijd langdurig (ik loop die winkels vaak een hele tijd rond als ik merk dat ze nieuw spul in de rekken zetten) tegen winkelpersoneel. Dat personeel staat aan tafels en balies in afzonderlijke secties van de winkels, veel volk dat passeert en hij zit daar dus de hele tijd in andermans ademlucht, dan nog laag door de rolstoel.
Ik vind hem een schoolvoorbeeld van mensen die bedot zijn en denken dat ze met een masker veilig zijn. Echter al dat een masker doet is de dosis verlagen, en je doet dat teniet door langer in andermans ademlucht gaat zitten. Dat is zelfs bij gasmaskers met filterpatroon zo, actieve koolstof enz, die zijn geschikt voor zoveel minuten die concentratie, dan zijn ze verzadigd en wordt het alsof de filter er niet meer is. Die is sinds 2020 dat masker blijven dragen meer als een triest gadget dan als een noodzaak/nut. Daarmee vergeleken dat andere geval, net nadat de nazi's na personeel van supermarkten (de rest hadden ze tot sluiten gedwongen) ook de klanten dwongen tot dragen van een masker, ik ging toen nog naar Aldi, de prijzen waren nog de oude, en ik zag aan de kassa een jonge gast die een masker droeg waar een gebit op de stof stond afgebeeld, daarmee op grandioze wijze de draak stekende met waar de rottige nazi's hem toe dwongen om te kunnen blijven shoppen. Je merkt: voor sommigen is dat "Nieuwe Normaal" werkelijk normaal geworden. En voor 2020 gingen mensen 3 keer nog eens hebben gekeken bij het zien van iemand met een masker in de winkel. Toen had een masker in een winkel de connotatie van een boef. Nu niet meer, er is een reden, een uitleg, een verklaring geweest, ooit. Net zo de straatverlichting die de lokale nazi's hier snachts nu uit zetten. Vroeger was dat he de verlichting is defect. Nu is dat Normaal, want er is een uitleg (geweest) en zelfs als die uitleg verdwijnt net als virus X, blijft die uitleg hangen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Experimenteerde die vaccins op mensen, ja of neen?
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat valt er anno 2023 te zeggen van 2020-2021? Dat een troep aggressieve klojos opdaagde om een in onze geheugenis ongeziene terreurcampagne te voeren? Dat sommigen hier die extreemgaande klooierij minimaliseren, normaliseren, is nogal opmerkelijk. Niet meer op reis mogen gaan, niet meer op tburo mogen zijn, geen horeca meer binnen mogen, geen 1 winkel meer binnen mogen zonder masker, tot en met bedrijven winkels en verkeer en 1001 normale activiteiten gesloten / stilgelegd, dat vinden die een normaal reageren van overheid op virusaanwezigheid. Terwijl de abnormaliteit ervan werkelijk het propagandascherm uit spat - als een virus werkelijk zo gevaarlijk is, hebben mensen geen dwang nodig om whatever te doen om hun hachje te redden, dat doen ze VANZELF, zonder nadenken, uit overlevensinstinct. Dat tegenstrijdig beeld toen in 2020, de wereld zogezegd in een volkerenmoordende epidemie, met die hele lockdownperiode schitterend zomerweer in de lente, en elke dag een zondagnamiddag met overal veel volk op en langs de baan, babbelende en genietende, die tegenstrijd was van nivo hallucinant. Bijna twee parallele werelden naast elkaar. Enerzijds de wereld die aan haar Der Untergang bezig was, anderzijds de wereld Utopia allemaal lachende mensen in vrije tijd op vakantsie, de zorgeloze tuin van Eden. Je zou verwachten dat iedereen zich toen vragen zou stellen, hun ogen uitwrijven en nog eens kijken, maar nee dus, een deel vond al die klooierij juiste handelswijze. Eeh op maat gemaakt pak dat als gegoten zat rond het virus. Het is lol, maar tegelijk verontrustwekkend hoe een deel van de mensen zich blijkbaar zo liet meeslepen, in de pas marsjerende mee met de trom van de nazi's. Het leven is sinds zoveel duurder geworden, bestaand geld kan zoveel minder kopen, terwijl de prestatie geleverd om dat geld te verdienen, dezelfde is gebleven. De nazi's sloegen hun slag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na WO II, toen de kampen waren bevrijd, is men (trouwens veel te hard volgens mijn idee) zodanig geschrokken van wat er allemaal uitgestoken was, dat iedereen die van ver of van dichtbij iets met die kampen te maken had, letterlijk of figuurlijk hoog en droog aan een lantaarnpaal werd gehangen. Ik had hetzelfde verwacht, dat eens men besefte wat er gedaan was, iedereen die van ver of van dichtbij iets te maken had met die totalitaire waanzin die ons is overkomen, aan een letterlijke of figuurlijke lantaarnpaal zou gehangen worden. Maar nee. De reactie is eerder "redelijk goed gedaan, voor wat verbeteringen vatbaar, maar ja, 't was onverwacht en de eerste keer". Het is een beetje alsof men op de kampen terugkijkt en zegt "ma foi, de volgende keer zouden we beter filters in de schouwen van de crematoria steken". Laatst gewijzigd door patrickve : 15 april 2023 om 05:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Stockholm syndroom speelt nog steeds mee en ze waren zelf ook een stukje nazi, ze plakten zelf mee jodensterren op de andersgelovigen. Ze speelden zelf kampbewakers bij cafés en cinema, tienduizenden politiemensen en andere ambtenaren deelden boetes uit in de naam van gehoorzaamheid. Mijn dokter sprak van collateral damage toen een buurman zelfmoord pleegde.
Dus zelfs voor de slimme die zouden moeten door hebben wat er is gebeurd, is het moeilijk om toe te geven dat het allemaal veel meer schade bracht dan wat anders. Ze zitten vast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag weer 2 gezien, Gent centrum met al de tramwissels, bushalte wachten op bus.
Misschien omdat het nogal plots flink kouder werd vandaag, want dat viel me eerder op, sommigen lijken het te dragen als alternatief voor een sjaal voor de mond. En zeggen dat bij de tweede periode dwingen van mondvodden ze de eisen die ze stelden aan mondmaskers zodanig wijzigden dat sjaals niet meer mochten. De nazi's hadden dat niet graag, een sjaal hielp de epidemie niet zichtbaar te maken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 16 april 2023 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
|
![]() Ik heb vandaag nog één gedragen op een drukke plaats. Omdat het van korte duur is, draag ik wel altijd FFP2, dus niet die blauwe die toch wel een aantal virusdeeltjes kunnen binnenlaten....
![]() Uiteraard gebruiken we dit al lang niet meer alleen tegen SARS-COV2, maar tegen alle respiratoire virussen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 mei 2023 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens heeft geleerd om met mensen samen te leven = elkaars ziektes overnemen. Om dat opeens te veranderen door banale ziektes te vermijden is problemen zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toevallig net een relevant artikel over voedselallergie, ze hebben in 2008 pas ontdekt dat je voedselallergie voor 80% kan vermijden door de baby zeer vroeg in contact te brengen met bv noten en eieren. Dus het omgekeerde van het voedsel te vermijden, je lichaam heeft contact nodig met zaken om ervan te leren, proberen contact te vermijden met uiteindelijk onvermijdelijke zaken is gewoon slecht.
https://www.ad.nl/gezond/train-je-ba...open~af0b461f/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vandaag iemand gezien met een masker.
't was al zolang geleden dat ik heel effe dacht dat ik in een overval verzeild was geraakt. Maar 't was OEF!
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
|
![]() Allez, die gast was tenminste veilig en beschermd.
![]() |
![]() |